Is Sepia.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef JApieman het volgende:
Waarom zijn al je foto's in zwart wit?
Naast de stones bedoel je?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hallon TS.
Wat luistert TS nog meer vor muziek.
Gr gr
DD.
Ziet er net wat leuker uit m.i.. why?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom zijn al je foto's Sepia?
Omdat ik altijd denk dat mensen die hun foto's zwart wit of een ander 'leuk' effect geven iets te verbergen hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ziet er net wat leuker uit m.i.. why?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ik altijd denk dat mensen die hun foto's zwart wit of een ander 'leuk' effect geven iets te verbergen hebben.
Wat, dat is net zoals dikke mensen die alleen hun hoofd en een deel van hun tieten op de foto zetten en dan kijk je even verder en zie je dat ze stervenslelijk zijn.quote:
OKquote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat, dat is net zoals dikke mensen die alleen hun hoofd en een deel van hun tieten op de foto zetten en dan kijk je even verder en zie je dat ze stervenslelijk zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hallon TS.
Wat luistert TS nog meer voor muziek naast stones.
Gr gr
DD.
Als je je zo argwanend opstelt t.o.v. mijn foto's ik de jouwe ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je zo kortaf bent wil ik niet je vriendinnetje zijn hoor.
wanneer weer seksdate dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zijn we toch al?
[..]
Waar is zwarte Piet?
die ligt in bed met mn zus.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zijn we toch al?
[..]
Waar is zwarte Piet?
Oh, my bad..quote:
Zuigzoenuhhhhquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Stink-ui het volgende:
Zaterdag in rdam.. Gaan we flesje draaien
Dan scheiden onze wegen hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Als je je zo argwanend opstelt t.o.v. mijn foto's ik de jouwe ook niet.
ja ik weet het daarom zit ik ook op fok!!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je weet dat zwarte Piet heel veel broers heeft he? Kan nog gezellig worden dan.
Sexy man, en jij ligt in bed met?quote:
Je hebt het druk hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer weer seksdate dan?
quote:
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy man, en jij ligt in bed met?
[..]
Je hebt het druk hè
wanneer kan je?
Nee joh, zondag kan best. Ik heb geen problemen met een trio.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?
Oké, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?
haha gekkiequote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee joh, zondag kan best. Ik heb geen problemen met een trio.
Ik heb m'n liefde voor choco al via een briefje geuit..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Faux. het volgende:
Laten we elkaars namen op briefjes schrijven ;$
Helaas, ik heb andere zaken die mijn aandacht opeisen op dit moment.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nee, wacht.. don't.. wanna.. lose.. you...
Beetje verkeerd om, kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik heb m'n liefde voor choco al via een briefje geuit..
[ afbeelding ]
Tuurluk tuurluk, jij ben lief.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
hallon hallon TS.
mag ik een fliendje zijn.
gr gr
DD
Het is onderstebovenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zeg: slotjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef -supergirl- het volgende:
omygod ik stel me kandidaat als nieuw fleundinnetje.![]()
![]()
![]()
Je schrijft in spiegelbeeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ken gebeure.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Beetje verkeerd om, kan gebeuren.
Jeuhquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Tuurluk tuurluk, jij ben lief.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef -supergirl- het volgende:
wat een kuttopic nu...
omdat ik niet bij de fliendjes- en fliendinnetjesclub mag.
ik voel me verstoten nu.
[..]
ik zeg: slotje
Ik wil er ook eenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niemand ??? mn pielie in de hand ??quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy man, en jij ligt in bed met?
[..]
Je hebt het druk hè
wanneer kan je?
Linker of rechter hand?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
niemand ??? mn pielie in de hand ??
wat geweldig Sinterklaasquote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nou als de linker lam word dan de rechter
Open een topic en vraag om hulpquote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nou zo geweldig is het helemaal niet .. op mijn leeftijd doe je er jaren over
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Humor overbrengen via internet is niet zo makkelijk als het lijkt hoor.
Ook dat nogquote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef sinepedraap het volgende:
Deel 2 alweer?![]()
Goeien garp dus dat wel
[quote]quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Open een topic en vraag om hulp
Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Syntraxx het volgende:
Wil die nog wel omhoog?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nou zo geweldig is het helemaal niet .. op mijn leeftijd doe je er jaren over
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik, jou negeren? Hoe kom je daarbij? NTB toch?
quote:
das het probleem niet he daar hebben die doktertjes gekke pilletjes voor uitgevonden en met van die mooie blauwe kleurtjesquote:
oh leukquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
das het probleem niet he daar hebben die doktertjes gekke pilletjes voor uitgevonden en met van die mooie blauwe kleurtjes
Dit dusquote:
Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eerst briefjequote:
ja ik ben een verstoten poesje,quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omdat je verstoten bent?![]()
Wil je mijn fliendin zijn?
ach als het fappen er leuker op wordt..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Syntraxx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en als je er maar genoeg neemt met bier en wisky wordt het helemaal leuk
ja dan krijgt ie van die rare vormpjes enzo denk je dat ie terug praat soms heb ik hele gesprekken met hem is wel gezellig zoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach als het fappen er leuker op wordt..
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach als het fappen er leuker op wordt..
ja en dan probeer je ook van alles hequote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.
Ik ben een verstoten tijgerquote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja ik ben een verstoten poesje,
[ afbeelding ]
purrrrr
je praat nu over je pielemuis?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja dan krijgt ie van die rare vormpjes enzo denk je dat ie terug praat soms heb ik hele gesprekken met hem is wel gezellig zo
leukquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.
Wat heb je dan al geprobeerd?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja en dan probeer je ook van alles he
ik voel je pijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben een verstoten tijger
[ afbeelding ]
grrrr
Uiteraard, ik hoop ooit nog uw voorbeeld op te mogen volgen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja en dan probeer je ook van alles he
quote:
eerst in dr broekje komenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
Ben ik trouwens al aangenomen als fliendje?
als je maar goenoeg uitprobeerd , oefent en niet bang bent voor schaamte komt het allemaal goed mn jongquote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hoop ooit nog uw voorbeeld op te mogen volgen.
ik was eerst, in de rij jij!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
Ben ik trouwens al aangenomen als fliendje?
Ik bedoel als fliend fliendje, niet als fliendje fliendje.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eerst in dr broekje komen
Bedankt, zal ik doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
als je maar goenoeg uitprobeerd , oefent en niet bang bent voor schaamte komt het allemaal goed mn jong
Jij stond in de fliendinnetjesrij, ik in de fliendjesrij.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik was eerst, in de rij jij!
mijter in mn reet , zwarte piet in mn reet die zit er al 20 jaar vast .. en ga zo maar doorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heb je dan al geprobeerd?
VERDOMMT NOCH MALquote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bedoel als fliend fliendje, niet als fliendje fliendje.
[..]
Bedankt, zal ik doen.
[..]
Jij stond in de fliendinnetjesrij, ik in de fliendjesrij.
En jouw paard geneukt toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
mijter in mn reet , zwarte piet in mn reet die zit er al 20 jaar vast .. en ga zo maar door
Naamplaatjes maken. In sepia.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
waar is ons grootste fliendinnetje?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Faux. het volgende:
Chocolate-chick in dit en het vorige topic
nee die wilde mij pakken toen zei de sint ho ho ( ooh nee das de kerst man he ,die heb ik trouwens ook gepakt ) nee neequote:
Zo? Goed gepakt inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nee die wilde mij pakken toen zei de sint ho ho ( ooh nee das de kerst man he ,die heb ik trouwens ook gepakt ) nee nee
Sexy man, en zijn rendieren ook?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nee die wilde mij pakken toen zei de sint ho ho ( ooh nee das de kerst man he ,die heb ik trouwens ook gepakt ) nee nee
rudolf duikt met zijn neus in de boterquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy man, en zijn rendieren ook?
Rudolf schijnt een beest in bed te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
hihihihih waarom gaat het hier over paardenneuken?quote:
ja was een soort van animal groupthingquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, ik wou al een Rudolf-grap makenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
rudolf duikt met zijn neus in de boter
zo maakt de sint dus vriendjes en vriendinnetjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
hihihihih waarom gaat het hier over paardenneuken?
volgens mij is dit een topic waar vliendjes en vliendinnetjes gemaakt worden.
laten we het ontopic houden.
Ervaring of niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rudolf schijnt een beest in bed te zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
rudolf duikt met zijn neus in de boter
Van het een komt het ander he, dan kom je al snel op het veelbesproken onderwerp paardenneuken.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
hihihihih waarom gaat het hier over paardenneuken?
volgens mij is dit een topic waar vliendjes en vliendinnetjes gemaakt worden.
laten we het ontopic houden.
Ik was je voorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, ik wou al een Rudolf-grap maken
zozo is dat veel besproken hier ???quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Van het een komt het ander he, dan kom je al snel op het veelbesproken onderwerp paardenneuken.
Ja, volgend keer wil ik meedoen ja!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja was een soort van animal groupthing
Ja Sint, hebt u daar wel oren naar? Kan ik hieruit opmaken dat u interesse heeft?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
zozo is dat veel besproken hier ???
de beste sint weet waaar je woont en ik neem de kerstman de rendieren en paard wel mee naar je toe kindje word een dolle pretquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, volgend keer wil ik meedoen ja!
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
de beste sint weet waaar je woont en ik neem de kerstman de rendieren en paard wel mee naar je toe kindje word een dolle pret
Wat is er lieffie schatjuh?quote:
Omg, mijn droom komt uitquote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
de beste sint weet waaar je woont en ik neem de kerstman de rendieren en paard wel mee naar je toe kindje word een dolle pret
"jongeman"quote:
ha ha ha ik zal ze speciaal voor jou alle 250 meenemenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omg, mijn droom komt uit
Neem ook een zwarte Piet mee hea
Ah kusje kroelquote:
meeten?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rotterdam is hier maar 15 minuten vandaan, maar wij zijn nog geen flienden.. tja...
GE-WEL-DIGquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ha ha ha ik zal ze speciaal voor jou alle 250 meenemen
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog geen DM's ontvangen? Verbazingwekkend.
dat dacht sinterklaas al in zn grote toverboek gelezen tehebben dat jij dat wel fijn zou vindenquote:
ja maaarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks in Rotterdam te vinden, dus ik ben makkelijk te meeten.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
en ik doe gvd nog wel zo mijn best voor ts![]()
mijn lievigheid houd een keer op.
faux. En ik zijn flientjes om te daitenquote:
Wellicht is dat zo; noem eens namen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.
Welkom op FOK! dusquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.
Jawel.. vertel 's wat meer over jeselluf.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rotterdam is hier maar 15 minuten vandaan, maar wij zijn nog geen flienden.. tja...
Maar ik ben stout geweest..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dat dacht sinterklaas al in zn grote toverboek gelezen tehebben dat jij dat wel fijn zou vinden
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wellicht is dat zo; noem eens namen.
Gosh, valt niet mee om knap te zijn.quote:
JE BENT NIET GRAPPIGquote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
wat wil die nou dan ???? mee eten?? of meten
Kom naar Amsterdam danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat maar? Ik ben overal, Zuidplein, Beurs, Kralingse Zoom, centrum.
Ik zei noem eens namen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
Gosh, valt niet mee om knap te zijn.![]()
Het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
Gosh, valt niet mee om knap te zijn.![]()
dan neem ik ook mn staf mee die kan transformeren is een gigantische sweep, krijg je daar wel slaag mee ..oooh en mn handboeien zodat de pietjes je kunnen boeienquote:
Moet ik alles hier op een openbaar forum gaan zetten? Wat wil je weten?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jawel.. vertel 's wat meer over jeselluf.
HALLOOO EN IK!?!?!?!!?!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat maar? Ik ben overal, Zuidplein, Beurs, Kralingse Zoom, centrum.
kom je vandaan dan? Samen reizenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
rotterdam is anderhalf uur treinen.
Ja, wat is je punt?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
rotterdam is anderhalf uur treinen.
Ik heb niks in Amsterdam te zoeken, behalve voor Ajax misschien, maar daar ga ik nooit naar toe. En Amsterdam is nou niet echt naast de deur voor mij.quote:
zit jij niet in het verkeerde subforum?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dan neem ik ook mn staf mee die kan transformeren is een gigantische sweep, krijg je daar wel slaag mee ..oooh en mn handboeien zodat de pietjes je kunnen boeien
Ik moet toch niet mee naar Spanje in de zak hea?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dan neem ik ook mn staf mee die kan transformeren is een gigantische sweep, krijg je daar wel slaag mee ..oooh en mn handboeien zodat de pietjes je kunnen boeien
Kom dan hierheen!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb niks in Amsterdam te zoeken, behalve voor Ajax misschien, maar daar ga ik nooit naar toe. En Amsterdam is nou niet echt naast de deur voor mij.
WEL VERDOMT NOCH MALquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb niks in Amsterdam te zoeken, behalve voor Ajax misschien, maar daar ga ik nooit naar toe. En Amsterdam is nou niet echt naast de deur voor mij.
geen flauw iedee boeit me ook niet echt vindt het hier wel gezelligquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zit jij niet in het verkeerde subforum?![]()
THE FEELING IS MUTUAL BABE.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Faux. het volgende:
TS IK BLIJF VAN JE HOUDEN IK KEN JE PAS NET MAAR NU AL ZO SPECIAAL HATERS GAAN HATEN WIJ VOOR ALTIJD
nee gekkie die je er bentquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef JApieman het volgende:
Meet in Drenthe, dat ligt het meest centraal.
24/7 BEN ER VOOR JEquote:
zeeland jonge!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
kom je vandaan dan? Samen reizen
niks.quote:
Maar je had ooit beloofd dat je mij naar een Ajax wedstrijd mee zou nemen(als ik betaalquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ben je ooit in Drenthe geweest?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee gekkie die je er bent
Je mag me ook pm'en.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet ik alles hier op een openbaar forum gaan zetten? Wat wil je weten?
Klopt, maar het gaat niet zo goed de laatste tijd, dus we moeten ff wachten tot het weer beter gaat lopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je had ooit beloofd dat je mij naar een Ajax wedstrijd mee zou nemen(als ik betaal)
Nee, Schiekade.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
schriebroek??? kleiweg waar noord
het gaat hem vanavond niet wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je nog op? Heb niet heel de avond de tijd.
Nee, wel in Gelderland, tenminste als barneveld daar is, weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben je ooit in Drenthe geweest?
Pffff, u make me blush..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Stink-ui het volgende:
Lieve Regnarts,
Okal ken ik je nog maar net,
We hebben met zijn 4e al dikke pret.
We houden van elkaar dat is fijn
Zonder onze flientjes zullen we nooit meer hetzelfde zijn..
Kusje kroel iloveyouuuuuuuuuuxx SU
TRUTquote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het gaat hem vanavond niet worden
Dus het is over?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat niet zo goed de laatste tijd, dus we moeten ff wachten tot het weer beter gaat lopen.
Gevaarlijk?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
daar komt de sint nie zo vaak beetje gevaarlijk daar
En ik?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus het is over?
hou je niet meer van me schat?
omg, ff pingen naar iedereen
alles voor mijn beste flientjesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Pffff, u make me blush..Nooit gedacht dat ik m'n BFF's via fok zou ontmoeten.
![]()
![]()
![]()
ken je Jeroen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kiest precies de verkeerde kant.
Ken je Barendrecht? Ik kom altijd meer vanaf die kant.
De wereld buiten Drenthe is het buitenland in mijn ogen, ik heb dus ook geen idee waar Barneveld ligt. Je zou Drenthe eens moeten bezoeken, het laat je al je zorgen vergeten met zijn prachtige heide en hunnebedden.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, wel in Gelderland, tenminste als barneveld daar is, weet ik eigenlijk niet
Nee het komt door Ajax, als het beter loopt mag je wel mee naar een wedstrijd!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus het is over?
hou je niet meer van me schat?
omg, ff pingen naar iedereen
wellicht het proberen waardquote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
De wereld buiten Drenthe is het buitenland in mijn ogen, ik heb dus ook geen idee waar Barneveld ligt. Je zou Drenthe eens moeten bezoeken, het laat je al je zorgen vergeten met zijn prachtige heide en hunnebedden.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
alles voor mijn beste flientjesen extra speciaal voor jou
Ze hebben laatst nog gelijk gespeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee het komt door Ajax, als het beter loopt mag je wel mee naar een wedstrijd!
GVD ZOEK JE FITTIE JONGE. IK NEEM AL MIJN NEVEN EN BROERS EN OOM MEE JWZ DIE MAKEN JE KAPOT ENZO.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
GVD ZOEK JE FITTIE JONGE. IK NEEM AL MIJN NEVEN EN BROERS EN OOM MEE JWZ DIE MAKEN JE KAPOT ENZO.zo maak je ook vrienden van de andere kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik ken niet zo veel mensen uit Barendrecht. Ik kom uit die richting, maar ik woon niet in Barendrecht zelf. En al zou ik een Jeroen in Barendrecht kennen, dan is de kans nog klein dat je dezelfde bedoelt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, die werkt bij de brandweer
Ja tegen Lyon, maar in de competitie doen ze het veel minder.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze hebben laatst nog gelijk gespeeld
is goed
wauw zelf verzonnenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Faux. het volgende:
Allerliefste Regnarts,
Ookal ken ik je nog maar iets langer dan zonet,
we hebben saampjes altijd dikke pret
Wij houden van elkaar en dat is super fijn,
zonder jou zal mijn leven nooit meer hetzelfde zijn
Liefde Kusje Kroel![]()
![]()
xoxoxo
krijg ik nu geen cadeautjes meer sinterklaar?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
zo maak je ook vrienden van de andere kant
hmmmm hij heeft een tijd aan BDSM gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niet zo veel mensen uit Barendrecht. Ik kom uit die richting, maar ik woon niet in Barendrecht zelf. En al zou ik een Jeroen in Barendrecht kennen, dan is de kans nog klein dat je dezelfde bedoelt.
[..]
Ja tegen Lyon, maar in de competitie doen ze het veel minder.
nee je krijgt met de sweepquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
krijg ik nu geen cadeautjes meer sinterklaar?
ik dacht eerst van wie de neuk is regnarts nou weerquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Stink-ui het volgende:
Heb eten voor je klaarstaan regnarts
I knowquote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niet zo veel mensen uit Barendrecht. Ik kom uit die richting, maar ik woon niet in Barendrecht zelf. En al zou ik een Jeroen in Barendrecht kennen, dan is de kans nog klein dat je dezelfde bedoelt.
[..]
Ja tegen Lyon, maar in de competitie doen ze het veel minder.
BDSM? Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmmmm hij heeft een tijd aan BDSM gedaan
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht eerst van wie de neuk is regnarts nou weer
okee dan ben ik nu verliefd op drenthe.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit hebben wij in Drenthe.
het heeft ook met SM te makenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
BDSM? Nooit van gehoord.Door deze post dacht ik aan SM:
[..]
Weet ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
okee dan ben ik nu verliefd op drenthe.
Interessant, vertel verder.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het heeft ook met SM te maken
oooh ja en t paard hequote:Op donderdag 24 november 2011 20:19 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ik denk het wel maar weet het niet zeker na dat alle 250 pieten over je heen zijn geweest
omg, hoe romantisch..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Stink-ui het volgende:
Heb eten voor je klaarstaan regnarts
dat is bijna net zoveel als wat wij hebben in twentequote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
in zeeland hebben wij dit:
[ afbeelding ]
In Zeeland hebben jullie vooral veel water.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
in zeeland hebben wij dit:
[ afbeelding ]
dat maakt voor het paard niet uit die ziet dat verschil toch nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
o maar sint, had ik je niet verteld dat ik een jongetje ben?
ik maar dat wist je alquote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Faux. het volgende:
Wat een dood topic deze. Ik neem het wel over van TS: wie wil mijn fliendje/fliendinnetje worden?
hihi gekke meid ben je ook!! Kusjekroelquote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht eerst van wie de neuk is regnarts nou weer
ik fauxiequote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Faux. het volgende:
Wat een dood topic deze. Ik neem het wel over van TS: wie wil mijn fliendje/fliendinnetje worden?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:17 schreef m1st1g het volgende:
jouw adres ???
lepage massagepraktijk
Schiekade 524 , 3032 AZ Rotterdam
Aangeboden massages: Gezichtsmassage, Hoofdmassage, Hotstone massage, Klassieke massage, Ontspanningsmassage
dan maak ik nu een afspraakje.. heel mijn rug zit vast..
quote:
FUCKING VERRADERquote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Faux. het volgende:
nee, even doenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Faux. het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je nou al bij mijn favoriete FOK!kers gekeken?
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
hihi gekke meid ben je ook!! Kusjekroel
maar die werknegers van je denken daar anders overquote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dat maakt voor het paard niet uit die ziet dat verschil toch niet
Is niet erg..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zeg maar tot ziens tegen je leven, nu zul je de rest van je leven gestalkt worden.
schattigquote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef Faux. het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je nou al bij mijn favoriete FOK!kers gekeken?
ik heb zwemdiploma'squote:Op donderdag 24 november 2011 20:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
In Zeeland hebben jullie vooral veel water.
quote:
quote:
Bijna een nieuw deel, ik ben benieuwd naar de cliffhanger.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:22 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
wow topic wending wat spannend wat zou er nu gebeuren !!
ik spannend meequote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bijna een nieuw deel, ik ben benieuwd naar de cliffhanger.
ja sorry hoor maar je kwam me ineens zo bekend voor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kunnen toch allemaal maatjes zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef Regnarts het volgende:
[..]
MATENNAAIER![]()
fucking 14 jarige kutsnol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |