Wat is er lieffie schatjuh?quote:
Omg, mijn droom komt uitquote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
de beste sint weet waaar je woont en ik neem de kerstman de rendieren en paard wel mee naar je toe kindje word een dolle pret
"jongeman"quote:
ha ha ha ik zal ze speciaal voor jou alle 250 meenemenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omg, mijn droom komt uit
Neem ook een zwarte Piet mee hea
Ah kusje kroelquote:
meeten?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rotterdam is hier maar 15 minuten vandaan, maar wij zijn nog geen flienden.. tja...
GE-WEL-DIGquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ha ha ha ik zal ze speciaal voor jou alle 250 meenemen
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog geen DM's ontvangen? Verbazingwekkend.
dat dacht sinterklaas al in zn grote toverboek gelezen tehebben dat jij dat wel fijn zou vindenquote:
ja maaarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks in Rotterdam te vinden, dus ik ben makkelijk te meeten.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
en ik doe gvd nog wel zo mijn best voor ts![]()
mijn lievigheid houd een keer op.
faux. En ik zijn flientjes om te daitenquote:
Wellicht is dat zo; noem eens namen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.
Welkom op FOK! dusquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.
Jawel.. vertel 's wat meer over jeselluf.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rotterdam is hier maar 15 minuten vandaan, maar wij zijn nog geen flienden.. tja...
Maar ik ben stout geweest..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dat dacht sinterklaas al in zn grote toverboek gelezen tehebben dat jij dat wel fijn zou vinden
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wellicht is dat zo; noem eens namen.
Gosh, valt niet mee om knap te zijn.quote:
JE BENT NIET GRAPPIGquote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
wat wil die nou dan ???? mee eten?? of meten
Kom naar Amsterdam danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat maar? Ik ben overal, Zuidplein, Beurs, Kralingse Zoom, centrum.
Ik zei noem eens namen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
Gosh, valt niet mee om knap te zijn.![]()
Het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
Gosh, valt niet mee om knap te zijn.![]()
dan neem ik ook mn staf mee die kan transformeren is een gigantische sweep, krijg je daar wel slaag mee ..oooh en mn handboeien zodat de pietjes je kunnen boeienquote:
Moet ik alles hier op een openbaar forum gaan zetten? Wat wil je weten?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:06 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jawel.. vertel 's wat meer over jeselluf.
HALLOOO EN IK!?!?!?!!?!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat maar? Ik ben overal, Zuidplein, Beurs, Kralingse Zoom, centrum.
kom je vandaan dan? Samen reizenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
rotterdam is anderhalf uur treinen.
Ja, wat is je punt?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
rotterdam is anderhalf uur treinen.
Ik heb niks in Amsterdam te zoeken, behalve voor Ajax misschien, maar daar ga ik nooit naar toe. En Amsterdam is nou niet echt naast de deur voor mij.quote:
zit jij niet in het verkeerde subforum?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dan neem ik ook mn staf mee die kan transformeren is een gigantische sweep, krijg je daar wel slaag mee ..oooh en mn handboeien zodat de pietjes je kunnen boeien
Ik moet toch niet mee naar Spanje in de zak hea?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dan neem ik ook mn staf mee die kan transformeren is een gigantische sweep, krijg je daar wel slaag mee ..oooh en mn handboeien zodat de pietjes je kunnen boeien
Kom dan hierheen!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb niks in Amsterdam te zoeken, behalve voor Ajax misschien, maar daar ga ik nooit naar toe. En Amsterdam is nou niet echt naast de deur voor mij.
WEL VERDOMT NOCH MALquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb niks in Amsterdam te zoeken, behalve voor Ajax misschien, maar daar ga ik nooit naar toe. En Amsterdam is nou niet echt naast de deur voor mij.
geen flauw iedee boeit me ook niet echt vindt het hier wel gezelligquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zit jij niet in het verkeerde subforum?![]()
THE FEELING IS MUTUAL BABE.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Faux. het volgende:
TS IK BLIJF VAN JE HOUDEN IK KEN JE PAS NET MAAR NU AL ZO SPECIAAL HATERS GAAN HATEN WIJ VOOR ALTIJD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |