oh leukquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
das het probleem niet he daar hebben die doktertjes gekke pilletjes voor uitgevonden en met van die mooie blauwe kleurtjes
Dit dusquote:
Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eerst briefjequote:
ja ik ben een verstoten poesje,quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omdat je verstoten bent?![]()
Wil je mijn fliendin zijn?
ach als het fappen er leuker op wordt..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Syntraxx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en als je er maar genoeg neemt met bier en wisky wordt het helemaal leuk
ja dan krijgt ie van die rare vormpjes enzo denk je dat ie terug praat soms heb ik hele gesprekken met hem is wel gezellig zoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach als het fappen er leuker op wordt..
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach als het fappen er leuker op wordt..
ja en dan probeer je ook van alles hequote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.
Ik ben een verstoten tijgerquote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja ik ben een verstoten poesje,
[ afbeelding ]
purrrrr
je praat nu over je pielemuis?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja dan krijgt ie van die rare vormpjes enzo denk je dat ie terug praat soms heb ik hele gesprekken met hem is wel gezellig zo
leukquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.
Wat heb je dan al geprobeerd?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja en dan probeer je ook van alles he
ik voel je pijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben een verstoten tijger
[ afbeelding ]
grrrr
Uiteraard, ik hoop ooit nog uw voorbeeld op te mogen volgen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja en dan probeer je ook van alles he
quote:
eerst in dr broekje komenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
Ben ik trouwens al aangenomen als fliendje?
als je maar goenoeg uitprobeerd , oefent en niet bang bent voor schaamte komt het allemaal goed mn jongquote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hoop ooit nog uw voorbeeld op te mogen volgen.
ik was eerst, in de rij jij!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
Ben ik trouwens al aangenomen als fliendje?
Ik bedoel als fliend fliendje, niet als fliendje fliendje.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eerst in dr broekje komen
Bedankt, zal ik doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
als je maar goenoeg uitprobeerd , oefent en niet bang bent voor schaamte komt het allemaal goed mn jong
Jij stond in de fliendinnetjesrij, ik in de fliendjesrij.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik was eerst, in de rij jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |