oh leukquote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
das het probleem niet he daar hebben die doktertjes gekke pilletjes voor uitgevonden en met van die mooie blauwe kleurtjes
Dit dusquote:
Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eerst briefjequote:
ja ik ben een verstoten poesje,quote:Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omdat je verstoten bent?![]()
Wil je mijn fliendin zijn?
ach als het fappen er leuker op wordt..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef Syntraxx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en als je er maar genoeg neemt met bier en wisky wordt het helemaal leuk
ja dan krijgt ie van die rare vormpjes enzo denk je dat ie terug praat soms heb ik hele gesprekken met hem is wel gezellig zoquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach als het fappen er leuker op wordt..
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach als het fappen er leuker op wordt..
ja en dan probeer je ook van alles hequote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.
Ik ben een verstoten tijgerquote:Op donderdag 24 november 2011 19:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja ik ben een verstoten poesje,
[ afbeelding ]
purrrrr
je praat nu over je pielemuis?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja dan krijgt ie van die rare vormpjes enzo denk je dat ie terug praat soms heb ik hele gesprekken met hem is wel gezellig zo
leukquote:Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij zal het wel weten, op zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring.
Wat heb je dan al geprobeerd?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja en dan probeer je ook van alles he
ik voel je pijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben een verstoten tijger
[ afbeelding ]
grrrr
Uiteraard, ik hoop ooit nog uw voorbeeld op te mogen volgen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja en dan probeer je ook van alles he
quote:
eerst in dr broekje komenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
Ben ik trouwens al aangenomen als fliendje?
als je maar goenoeg uitprobeerd , oefent en niet bang bent voor schaamte komt het allemaal goed mn jongquote:Op donderdag 24 november 2011 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uiteraard, ik hoop ooit nog uw voorbeeld op te mogen volgen.
ik was eerst, in de rij jij!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
Ben ik trouwens al aangenomen als fliendje?
Ik bedoel als fliend fliendje, niet als fliendje fliendje.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eerst in dr broekje komen
Bedankt, zal ik doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
als je maar goenoeg uitprobeerd , oefent en niet bang bent voor schaamte komt het allemaal goed mn jong
Jij stond in de fliendinnetjesrij, ik in de fliendjesrij.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik was eerst, in de rij jij!
mijter in mn reet , zwarte piet in mn reet die zit er al 20 jaar vast .. en ga zo maar doorquote:Op donderdag 24 november 2011 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heb je dan al geprobeerd?
VERDOMMT NOCH MALquote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik bedoel als fliend fliendje, niet als fliendje fliendje.
[..]
Bedankt, zal ik doen.
[..]
Jij stond in de fliendinnetjesrij, ik in de fliendjesrij.
En jouw paard geneukt toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
mijter in mn reet , zwarte piet in mn reet die zit er al 20 jaar vast .. en ga zo maar door
Naamplaatjes maken. In sepia.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
waar is ons grootste fliendinnetje?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:56 schreef Faux. het volgende:
Chocolate-chick in dit en het vorige topic
nee die wilde mij pakken toen zei de sint ho ho ( ooh nee das de kerst man he ,die heb ik trouwens ook gepakt ) nee neequote:
Zo? Goed gepakt inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nee die wilde mij pakken toen zei de sint ho ho ( ooh nee das de kerst man he ,die heb ik trouwens ook gepakt ) nee nee
Sexy man, en zijn rendieren ook?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nee die wilde mij pakken toen zei de sint ho ho ( ooh nee das de kerst man he ,die heb ik trouwens ook gepakt ) nee nee
rudolf duikt met zijn neus in de boterquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy man, en zijn rendieren ook?
Rudolf schijnt een beest in bed te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:58 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
hihihihih waarom gaat het hier over paardenneuken?quote:
ja was een soort van animal groupthingquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, ik wou al een Rudolf-grap makenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
rudolf duikt met zijn neus in de boter
zo maakt de sint dus vriendjes en vriendinnetjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
hihihihih waarom gaat het hier over paardenneuken?
volgens mij is dit een topic waar vliendjes en vliendinnetjes gemaakt worden.
laten we het ontopic houden.
Ervaring of niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rudolf schijnt een beest in bed te zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
rudolf duikt met zijn neus in de boter
Van het een komt het ander he, dan kom je al snel op het veelbesproken onderwerp paardenneuken.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
hihihihih waarom gaat het hier over paardenneuken?
volgens mij is dit een topic waar vliendjes en vliendinnetjes gemaakt worden.
laten we het ontopic houden.
Ik was je voorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou, ik wou al een Rudolf-grap maken
zozo is dat veel besproken hier ???quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Van het een komt het ander he, dan kom je al snel op het veelbesproken onderwerp paardenneuken.
Ja, volgend keer wil ik meedoen ja!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:00 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ja was een soort van animal groupthing
Ja Sint, hebt u daar wel oren naar? Kan ik hieruit opmaken dat u interesse heeft?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
zozo is dat veel besproken hier ???
de beste sint weet waaar je woont en ik neem de kerstman de rendieren en paard wel mee naar je toe kindje word een dolle pretquote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, volgend keer wil ik meedoen ja!
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
de beste sint weet waaar je woont en ik neem de kerstman de rendieren en paard wel mee naar je toe kindje word een dolle pret
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |