Wat is er lieffie schatjuh?quote:
Omg, mijn droom komt uitquote:Op donderdag 24 november 2011 20:02 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
de beste sint weet waaar je woont en ik neem de kerstman de rendieren en paard wel mee naar je toe kindje word een dolle pret
"jongeman"quote:
ha ha ha ik zal ze speciaal voor jou alle 250 meenemenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omg, mijn droom komt uit
Neem ook een zwarte Piet mee hea
Ah kusje kroelquote:
meeten?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rotterdam is hier maar 15 minuten vandaan, maar wij zijn nog geen flienden.. tja...
GE-WEL-DIGquote:Op donderdag 24 november 2011 20:03 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
ha ha ha ik zal ze speciaal voor jou alle 250 meenemen
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nog geen DM's ontvangen? Verbazingwekkend.
dat dacht sinterklaas al in zn grote toverboek gelezen tehebben dat jij dat wel fijn zou vindenquote:
ja maaarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks in Rotterdam te vinden, dus ik ben makkelijk te meeten.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef -supergirl- het volgende:
en ik doe gvd nog wel zo mijn best voor ts![]()
mijn lievigheid houd een keer op.
faux. En ik zijn flientjes om te daitenquote:
Wellicht is dat zo; noem eens namen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.
Welkom op FOK! dusquote:Op donderdag 24 november 2011 20:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb het gevoel dat ze alleen fliendjes willen worden met m'n punana.
Jawel.. vertel 's wat meer over jeselluf.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rotterdam is hier maar 15 minuten vandaan, maar wij zijn nog geen flienden.. tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |