Is Sepia.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef JApieman het volgende:
Waarom zijn al je foto's in zwart wit?
Naast de stones bedoel je?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hallon TS.
Wat luistert TS nog meer vor muziek.
Gr gr
DD.
Ziet er net wat leuker uit m.i.. why?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom zijn al je foto's Sepia?
Omdat ik altijd denk dat mensen die hun foto's zwart wit of een ander 'leuk' effect geven iets te verbergen hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ziet er net wat leuker uit m.i.. why?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ik altijd denk dat mensen die hun foto's zwart wit of een ander 'leuk' effect geven iets te verbergen hebben.
Wat, dat is net zoals dikke mensen die alleen hun hoofd en een deel van hun tieten op de foto zetten en dan kijk je even verder en zie je dat ze stervenslelijk zijn.quote:
OKquote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat, dat is net zoals dikke mensen die alleen hun hoofd en een deel van hun tieten op de foto zetten en dan kijk je even verder en zie je dat ze stervenslelijk zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hallon TS.
Wat luistert TS nog meer voor muziek naast stones.
Gr gr
DD.
Als je je zo argwanend opstelt t.o.v. mijn foto's ik de jouwe ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je zo kortaf bent wil ik niet je vriendinnetje zijn hoor.
wanneer weer seksdate dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zijn we toch al?
[..]
Waar is zwarte Piet?
die ligt in bed met mn zus.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zijn we toch al?
[..]
Waar is zwarte Piet?
Oh, my bad..quote:
Zuigzoenuhhhhquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Stink-ui het volgende:
Zaterdag in rdam.. Gaan we flesje draaien
Dan scheiden onze wegen hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Als je je zo argwanend opstelt t.o.v. mijn foto's ik de jouwe ook niet.
ja ik weet het daarom zit ik ook op fok!!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je weet dat zwarte Piet heel veel broers heeft he? Kan nog gezellig worden dan.
Sexy man, en jij ligt in bed met?quote:
Je hebt het druk hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer weer seksdate dan?
quote:
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy man, en jij ligt in bed met?
[..]
Je hebt het druk hè
wanneer kan je?
Nee joh, zondag kan best. Ik heb geen problemen met een trio.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?
Oké, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?
haha gekkiequote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee joh, zondag kan best. Ik heb geen problemen met een trio.
Ik heb m'n liefde voor choco al via een briefje geuit..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Faux. het volgende:
Laten we elkaars namen op briefjes schrijven ;$
Helaas, ik heb andere zaken die mijn aandacht opeisen op dit moment.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nee, wacht.. don't.. wanna.. lose.. you...
Beetje verkeerd om, kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik heb m'n liefde voor choco al via een briefje geuit..
[ afbeelding ]
Tuurluk tuurluk, jij ben lief.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
hallon hallon TS.
mag ik een fliendje zijn.
gr gr
DD
Het is onderstebovenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zeg: slotjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef -supergirl- het volgende:
omygod ik stel me kandidaat als nieuw fleundinnetje.![]()
![]()
![]()
Je schrijft in spiegelbeeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ken gebeure.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Beetje verkeerd om, kan gebeuren.
Jeuhquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Tuurluk tuurluk, jij ben lief.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef -supergirl- het volgende:
wat een kuttopic nu...
omdat ik niet bij de fliendjes- en fliendinnetjesclub mag.
ik voel me verstoten nu.
[..]
ik zeg: slotje
Ik wil er ook eenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niemand ??? mn pielie in de hand ??quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy man, en jij ligt in bed met?
[..]
Je hebt het druk hè
wanneer kan je?
Linker of rechter hand?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
niemand ??? mn pielie in de hand ??
wat geweldig Sinterklaasquote:Op donderdag 24 november 2011 19:46 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nou als de linker lam word dan de rechter
Open een topic en vraag om hulpquote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nou zo geweldig is het helemaal niet .. op mijn leeftijd doe je er jaren over
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Humor overbrengen via internet is niet zo makkelijk als het lijkt hoor.
Ook dat nogquote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef sinepedraap het volgende:
Deel 2 alweer?![]()
Goeien garp dus dat wel
[quote]quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Open een topic en vraag om hulp
Wil die nog wel omhoog?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
nou zo geweldig is het helemaal niet .. op mijn leeftijd doe je er jaren over
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:49 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik, jou negeren? Hoe kom je daarbij? NTB toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |