Zuigzoenuhhhhquote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Stink-ui het volgende:
Zaterdag in rdam.. Gaan we flesje draaien
Dan scheiden onze wegen hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Als je je zo argwanend opstelt t.o.v. mijn foto's ik de jouwe ook niet.
ja ik weet het daarom zit ik ook op fok!!quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je weet dat zwarte Piet heel veel broers heeft he? Kan nog gezellig worden dan.
Sexy man, en jij ligt in bed met?quote:
Je hebt het druk hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer weer seksdate dan?
quote:
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sexy man, en jij ligt in bed met?
[..]
Je hebt het druk hè
wanneer kan je?
Nee joh, zondag kan best. Ik heb geen problemen met een trio.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?
Oké, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
ehm deze zondag heb ik al wat ehm volgende week?
haha gekkiequote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee joh, zondag kan best. Ik heb geen problemen met een trio.
Ik heb m'n liefde voor choco al via een briefje geuit..quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Faux. het volgende:
Laten we elkaars namen op briefjes schrijven ;$
Helaas, ik heb andere zaken die mijn aandacht opeisen op dit moment.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nee, wacht.. don't.. wanna.. lose.. you...
Beetje verkeerd om, kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik heb m'n liefde voor choco al via een briefje geuit..
[ afbeelding ]
Tuurluk tuurluk, jij ben lief.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
hallon hallon TS.
mag ik een fliendje zijn.
gr gr
DD
Het is onderstebovenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zeg: slotjequote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef -supergirl- het volgende:
omygod ik stel me kandidaat als nieuw fleundinnetje.![]()
![]()
![]()
Je schrijft in spiegelbeeld.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ken gebeure.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Beetje verkeerd om, kan gebeuren.
Jeuhquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Tuurluk tuurluk, jij ben lief.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef -supergirl- het volgende:
wat een kuttopic nu...
omdat ik niet bij de fliendjes- en fliendinnetjesclub mag.
ik voel me verstoten nu.
[..]
ik zeg: slotje
Ik wil er ook eenquote:Op donderdag 24 november 2011 19:43 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |