Is Sepia.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef JApieman het volgende:
Waarom zijn al je foto's in zwart wit?
Naast de stones bedoel je?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hallon TS.
Wat luistert TS nog meer vor muziek.
Gr gr
DD.
Ziet er net wat leuker uit m.i.. why?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waarom zijn al je foto's Sepia?
Omdat ik altijd denk dat mensen die hun foto's zwart wit of een ander 'leuk' effect geven iets te verbergen hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:30 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ziet er net wat leuker uit m.i.. why?
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Omdat ik altijd denk dat mensen die hun foto's zwart wit of een ander 'leuk' effect geven iets te verbergen hebben.
Wat, dat is net zoals dikke mensen die alleen hun hoofd en een deel van hun tieten op de foto zetten en dan kijk je even verder en zie je dat ze stervenslelijk zijn.quote:
OKquote:Op donderdag 24 november 2011 19:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat, dat is net zoals dikke mensen die alleen hun hoofd en een deel van hun tieten op de foto zetten en dan kijk je even verder en zie je dat ze stervenslelijk zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hallon TS.
Wat luistert TS nog meer voor muziek naast stones.
Gr gr
DD.
Als je je zo argwanend opstelt t.o.v. mijn foto's ik de jouwe ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als je zo kortaf bent wil ik niet je vriendinnetje zijn hoor.
wanneer weer seksdate dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zijn we toch al?
[..]
Waar is zwarte Piet?
die ligt in bed met mn zus.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zijn we toch al?
[..]
Waar is zwarte Piet?
Oh, my bad..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |