nee gekkie die je er bentquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef JApieman het volgende:
Meet in Drenthe, dat ligt het meest centraal.
24/7 BEN ER VOOR JEquote:
zeeland jonge!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
kom je vandaan dan? Samen reizen
niks.quote:
Maar je had ooit beloofd dat je mij naar een Ajax wedstrijd mee zou nemen(als ik betaalquote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb niks in Amsterdam te zoeken, behalve voor Ajax misschien, maar daar ga ik nooit naar toe. En Amsterdam is nou niet echt naast de deur voor mij.
Ben je ooit in Drenthe geweest?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee gekkie die je er bent
Je mag me ook pm'en.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet ik alles hier op een openbaar forum gaan zetten? Wat wil je weten?
Klopt, maar het gaat niet zo goed de laatste tijd, dus we moeten ff wachten tot het weer beter gaat lopen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je had ooit beloofd dat je mij naar een Ajax wedstrijd mee zou nemen(als ik betaal)
Nee, Schiekade.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
schriebroek??? kleiweg waar noord
het gaat hem vanavond niet wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je nog op? Heb niet heel de avond de tijd.
Nee, wel in Gelderland, tenminste als barneveld daar is, weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ben je ooit in Drenthe geweest?
Pffff, u make me blush..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Stink-ui het volgende:
Lieve Regnarts,
Okal ken ik je nog maar net,
We hebben met zijn 4e al dikke pret.
We houden van elkaar dat is fijn
Zonder onze flientjes zullen we nooit meer hetzelfde zijn..
Kusje kroel iloveyouuuuuuuuuuxx SU
TRUTquote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
het gaat hem vanavond niet worden
Dus het is over?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, maar het gaat niet zo goed de laatste tijd, dus we moeten ff wachten tot het weer beter gaat lopen.
Gevaarlijk?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
daar komt de sint nie zo vaak beetje gevaarlijk daar
En ik?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus het is over?
hou je niet meer van me schat?
omg, ff pingen naar iedereen
alles voor mijn beste flientjesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Pffff, u make me blush..Nooit gedacht dat ik m'n BFF's via fok zou ontmoeten.
![]()
![]()
![]()
ken je Jeroen?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kiest precies de verkeerde kant.
Ken je Barendrecht? Ik kom altijd meer vanaf die kant.
De wereld buiten Drenthe is het buitenland in mijn ogen, ik heb dus ook geen idee waar Barneveld ligt. Je zou Drenthe eens moeten bezoeken, het laat je al je zorgen vergeten met zijn prachtige heide en hunnebedden.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, wel in Gelderland, tenminste als barneveld daar is, weet ik eigenlijk niet
Nee het komt door Ajax, als het beter loopt mag je wel mee naar een wedstrijd!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus het is over?
hou je niet meer van me schat?
omg, ff pingen naar iedereen
wellicht het proberen waardquote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
De wereld buiten Drenthe is het buitenland in mijn ogen, ik heb dus ook geen idee waar Barneveld ligt. Je zou Drenthe eens moeten bezoeken, het laat je al je zorgen vergeten met zijn prachtige heide en hunnebedden.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
alles voor mijn beste flientjesen extra speciaal voor jou
Ze hebben laatst nog gelijk gespeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee het komt door Ajax, als het beter loopt mag je wel mee naar een wedstrijd!
GVD ZOEK JE FITTIE JONGE. IK NEEM AL MIJN NEVEN EN BROERS EN OOM MEE JWZ DIE MAKEN JE KAPOT ENZO.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
GVD ZOEK JE FITTIE JONGE. IK NEEM AL MIJN NEVEN EN BROERS EN OOM MEE JWZ DIE MAKEN JE KAPOT ENZO.zo maak je ook vrienden van de andere kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik ken niet zo veel mensen uit Barendrecht. Ik kom uit die richting, maar ik woon niet in Barendrecht zelf. En al zou ik een Jeroen in Barendrecht kennen, dan is de kans nog klein dat je dezelfde bedoelt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, die werkt bij de brandweer
Ja tegen Lyon, maar in de competitie doen ze het veel minder.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze hebben laatst nog gelijk gespeeld
is goed
wauw zelf verzonnenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:13 schreef Faux. het volgende:
Allerliefste Regnarts,
Ookal ken ik je nog maar iets langer dan zonet,
we hebben saampjes altijd dikke pret
Wij houden van elkaar en dat is super fijn,
zonder jou zal mijn leven nooit meer hetzelfde zijn
Liefde Kusje Kroel![]()
![]()
xoxoxo
krijg ik nu geen cadeautjes meer sinterklaar?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
zo maak je ook vrienden van de andere kant
hmmmm hij heeft een tijd aan BDSM gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niet zo veel mensen uit Barendrecht. Ik kom uit die richting, maar ik woon niet in Barendrecht zelf. En al zou ik een Jeroen in Barendrecht kennen, dan is de kans nog klein dat je dezelfde bedoelt.
[..]
Ja tegen Lyon, maar in de competitie doen ze het veel minder.
nee je krijgt met de sweepquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
krijg ik nu geen cadeautjes meer sinterklaar?
ik dacht eerst van wie de neuk is regnarts nou weerquote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Stink-ui het volgende:
Heb eten voor je klaarstaan regnarts
I knowquote:Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niet zo veel mensen uit Barendrecht. Ik kom uit die richting, maar ik woon niet in Barendrecht zelf. En al zou ik een Jeroen in Barendrecht kennen, dan is de kans nog klein dat je dezelfde bedoelt.
[..]
Ja tegen Lyon, maar in de competitie doen ze het veel minder.
BDSM? Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmmmm hij heeft een tijd aan BDSM gedaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |