abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104768429
Althans voor zover mensen nog van maandag t/m vrijdag werken. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104768485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zal ik een foto maken? (als ik het onthou)

[..]

jullie zijn altijd welkom :) wat is het verschil tussen Tribal Fusion en 'gewone' Bellydance?
Moeilijk uit te leggen, vooral het gevoel
En sommige bewegingen gaan net de tegenovergestelde kant op terwijl wij dat in de les echt nooit zo zouden leren (maar dat heeft waarschijnlijk met smaak te maken).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 18:33:22 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104768653
Thuis :).

College management control theory zit er weer op.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104768680
Bijna thuis. Ff snel eten en dan weer vergaderen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 18:46:24 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104769135
Vanavond KvW wijn aflevering #3.
pi_104769393
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna thuis. Ff snel eten en dan weer vergaderen.
polderuh! krijg je al kaakkramp?

gelukkig is het sort of weekend voor mij, morgen enkel naar gemeentehuis voor een nieuw vogtje
pi_104770139
:W gaar, koppijn, en dan ook maar een 6je voor mijn 1e toets krijgen -O- :{ bah.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:11:17 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_104770219
voldoende *O*
Confidence through competence
pi_104770445
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
voldoende *O*
-O- niet hoog genoeg en ik snap niet waarom ik bepaalde onderdelen niet hoger heb gescoord -O- En ben meteen bang dat ik dan de volgende toets, waar de eisen uitgebreider zijn, niet ga halen :') faalangst 2.0 }:|
pi_104770478
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
:W gaar, koppijn, en dan ook maar een 6je voor mijn 1e toets krijgen -O- :{ bah.
je hebt 0,5 punt teveel gedaan :P

5,5 studenten tien
pi_104770585
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

je hebt 0,5 punt teveel gedaan :P

5,5 studenten tien
om precies te zijn was het een 6,4 }:| Een 7 was ik tevreden mee geweest verdulleme :X
  donderdag 24 november 2011 @ 19:17:36 #12
55709 Stereotomy
pi_104770588
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- niet hoog genoeg en ik snap niet waarom ik bepaalde onderdelen niet hoger heb gescoord -O- En ben meteen bang dat ik dan de volgende toets, waar de eisen uitgebreider zijn, niet ga halen :') faalangst 2.0 }:|
Je bent mij toch niet faalangst schmaelangst o|O

Kun je feedback krijgen van de docent?
pi_104770626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bent mij toch niet faalangst schmaelangst o|O

Kun je feedback krijgen van de docent?
Weet ik niet.. We hebben maandag weer studiegroep bijeenkomst, en dat is met de docent die het beoordeeld heb, dus ik hoop wel iets te kunnen vragen.
pi_104770633
Hullo!

Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers :)

Leander was dinsdag hartstikke ziek, gisteren en vandaag stomvervelend en koortsig en nu heeftie vlekjes :')
Dus ik de vlekjes googelen, zesde ziekte (ik dacht trouwens dattie dat al gehad had)
En ik ben al drie dagen snotverkouden en dacht al de hele dag: heb ik ander wasmiddel ofzo, ik heb jeuk :?
Kijk ik net: vlekjes :X

Welja, 3x waterpokken, 2x pfeiffer, bof op mijn 23e, ook al was ik ingeënt.
En nu voor de derde keer sinds mijn volwassen bestaan 6e ziekte, aaah! Ik doe werkelijk met elk kind mee.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:19:29 #15
55709 Stereotomy
pi_104770699
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!

Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers :)
Als Sunny nog eens bij de Boston Consulting Group wil werken... :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 19:28:15 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104771173
Ik snap het gezeur over de zesjescultuur nooit zo. We hebben afgesproken dat een 6 voldoende is.

Wil je dan dat men meer % goed heeft leg dan de lat van de zes hoger, maar voldoende = voldoende.
pi_104771598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!

Leander was dinsdag hartstikke ziek, gisteren en vandaag stomvervelend en koortsig en nu heeftie vlekjes :')
Dus ik de vlekjes googelen, zesde ziekte (ik dacht trouwens dattie dat al gehad had)
En ik ben al drie dagen snotverkouden en dacht al de hele dag: heb ik ander wasmiddel ofzo, ik heb jeuk :?
Kijk ik net: vlekjes :X

Welja, 3x waterpokken, 2x pfeiffer, bof op mijn 23e, ook al was ik ingeënt.
En nu voor de derde keer sinds mijn volwassen bestaan 6e ziekte, aaah! Ik doe werkelijk met elk kind mee.
Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hè :X ) Je bent nl wel een beetje oud voor al die dingen en daarbij heten die aandoeningen kinderziektes omdat je ze vaak voor het eerst op kinderleeftijd krijgt en daaran nooit weer :D Zo moest ik het althans leren :')

Verder had ik een kutdag; zat echt alles tegen; kreeg ik de neiging tegen iedereen te snauwen en kwam ik er om 5 uur achter dat ik waarschijnlijk morgen ongesteld moet worden. Dat verklaarde al een boel en heb ik mezelf uitgelachen. Op het station bleek als kers op de taart mijn nieuwe fiets te zijn gestolen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104771636
Oh, en Sun, ik was ook nooit blij met een zes, dus laat iedereen maar zeuren je gaat dan nl toch aan jezelf twijfelen als je dacht het beter te hebben gedaan :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104771696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hè :X ) Je bent nl wel een beetje oud voor al die dingen en daarbij heten die aandoeningen kinderziektes omdat je ze vaak voor het eerst op kinderleeftijd krijgt en daaran nooit weer :D Zo moest ik het althans leren :')

Verder had ik een kutdag; zat echt alles tegen; kreeg ik de neiging tegen iedereen te snauwen en kwam ik er om 5 uur achter dat ik waarschijnlijk morgen ongesteld moet worden. Dat verklaarde al een boel en heb ik mezelf uitgelachen. Op het station bleek als kers op de taart mijn nieuwe fiets te zijn gestolen :')
wat klote zeg :o en zo'n dag had ik ook maar met minder grote gevolgen gelukkig, alleen n nieuwe cd vernaggeld :')
pi_104771728
Ow balen Isa -O- Was het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?

Nee, dat past er in principe niet bij met bindweefsel, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog? :')

Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
pi_104771766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Sun, ik was ook nooit blij met een zes, dus laat iedereen maar zeuren je gaat dan nl toch aan jezelf twijfelen als je dacht het beter te hebben gedaan :*
Nja, vroeger was ik er altijd wel blij mee omdat ik nooit echt verwachtte dat ik überhaupt een voldoende kreeg :+
Maar nu dacht ik eigenlijk wel echt een goed stuk op goed niveau te hebben afgeleverd, maar niet echt dus -O-

Oh en wat onwijs klote van je fiets zeg :(
  donderdag 24 november 2011 @ 19:38:04 #22
55709 Stereotomy
pi_104771783
Oh nee Isa :o was het een dure fiets?
pi_104771804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef freecell het volgende:
Ow balen Isa -O- Was het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?

Nee, dat past er in principe niet bij, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog? :')

Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
Ik herinner me nog een zwangerschap ;) (en een hamster)

En verzekerd. Tsja. Wel papieren ingevuld; nooit betaald _O-
Ik heb chocolademelk ^O^ Shit happens.
pi_104771857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nee Isa :o was het een dure fiets?

RIP
  donderdag 24 november 2011 @ 19:40:01 #25
55709 Stereotomy
pi_104771892
RIP bling bling :'(

Had je er een duur slot omheen?
pi_104771917
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef freecell het volgende:

Nee, dat past er in principe niet bij met bindweefsel, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog? :')

en ik heb flesvoeding gehad en heb nog nooit n echte griep gehad dus :+
pi_104771953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, vroeger was ik er altijd wel blij mee omdat ik nooit echt verwachtte dat ik überhaupt een voldoende kreeg :+
Maar nu dacht ik eigenlijk wel echt een goed stuk op goed niveau te hebben afgeleverd, maar niet echt dus -O-

Oh en wat onwijs klote van je fiets zeg :(
Niveau wat ze verwachten ligt blijkbaar hoog (en dat is iets goeds! zie InHolland ;) ) en op zich hebben zij een bepaalde grens 'voldoende' genoemd en dat was die 5,5 waar je dus bijna een punt boven zat.
pi_104771987
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en ik heb flesvoeding gehad en heb nog nooit n echte griep gehad dus :+
pure mazzel :P
pi_104772044
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
RIP bling bling :'(

Had je er een duur slot omheen?
Ja, maar ik was vandaag mijn extra kettingslot vergeten (dat doe ik ongeveer 2x per week) :{ Dus ik geef mezelf ook nog enorm de schuld. Iemand heeft nu de fiets gewoon opgetild en meegenomen (sinterklaascadeau voor dochter?). Er zat ook een Diefstalpreventiechip op, maar geen idee wat dat nou precies doet :?
pi_104772104
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niveau wat ze verwachten ligt blijkbaar hoog (en dat is iets goeds! zie InHolland ;) ) en op zich hebben zij een bepaalde grens 'voldoende' genoemd en dat was die 5,5 waar je dus bijna een punt boven zat.
Haha ja dit is Master niveau, dat is ook gewoon even wennen.. Maar goed. Ik zal de punten nog eens doornemen voor mezelf, en kijken of ik er voor de 2e toets wat mee kan.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:43:50 #31
55709 Stereotomy
pi_104772132
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar ik was vandaag mijn extra kettingslot vergeten (dat doe ik ongeveer 2x per week) :{ Dus ik geef mezelf ook nog enorm de schuld. Iemand heeft nu de fiets gewoon opgetild en meegenomen (sinterklaascadeau voor dochter?). Er zat ook een Diefstalpreventiechip op, maar geen idee wat dat nou precies doet :?
Ah, geen kettingslot, ja dat is dan een prooi voor dieven. Zelfs in Drenthe :o
pi_104772201
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:41 schreef freecell het volgende:

[..]

pure mazzel :P
neuh goede weerstand zit in de familie :) mijn vader is ook echt nooit ziek
pi_104772217
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oi :X

In ieder geval aangifte doen dus!
pi_104772329
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef freecell het volgende:

Oi :X

In ieder geval aangifte doen dus!
Heb ik net al ingevuld. Nou ja, wordt toch niet gevonden. Heb in de aangifte ook nog gemeld dat het vlak bij het perron stond waar een camera op staat gericht. Maar ik weet bijna zeker dat ze dat echt nooit gaan checken :') Te veel tijd voor een fiets.
pi_104772428
Stom -O-
Je mag mijn oude fiets wel hebben? Staat hier niks te doen. Bandje plakken en hij rijdt prima.
pi_104772509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:48 schreef freecell het volgende:
Stom -O-
Je mag mijn oude fiets wel hebben? Staat hier niks te doen. Bandje plakken en hij rijdt prima.
Dat zou heel fijn zijn tot ik zelf geld heb om een fiets te kopen...
pi_104772576
Ross: For someone who claims to be so unlucky, you have the nicest friends in the world.

O+
pi_104772689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ross: For someone who claims to be so unlucky, you have the nicest friends in the world.

O+
:D dat is wel een lieve manier om te zeggen dat je niet zo moet zeuren :P ;)
pi_104772810
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zou heel fijn zijn tot ik zelf geld heb om een fiets te kopen...
Is prima, ik kan ook wel even kijken of ik die band zelf an plakken, maar ergens staat het me bij dat er een goede reden is dat ik dat nog niet gedaan heb... *pieker*

En ochja, wij geven dingen weg om de eenvoudige reden dat we alles krijgen.
Als ik nu om me heen kijk...
- ik zit op een gekregen houten stoel
- aan een gekregen houten tafel
- van wat ik aanheb, heb ik alleen mijn ondergoed zelf gekocht
- tv: gekregen
- auto: gekregen
- gordijnen gekregen
- canvas aan de muur: gekregen
- kasten, állemaal gekregen
- triptrap gekregen
- salontafel ook overigens

Ik denk echt 90% van ons huis, inclusief kleding. Het enige wat we zelf kopen is ondergoed voor onszelf en broeken voor Tara (maat 26/34 is vrij zeldzaam, hihi)

Dus, hey, dan kunnen er aan de andere kant ook net zoveel dingen weer uit :)
pi_104772959
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:

:D dat is wel een lieve manier om te zeggen dat je niet zo moet zeuren :P ;)
Ik moest naar huis lopen en dat duurt een half uurtje. En ik kon niet bellen, want ik had geen beltegoed meer (nog kopen dus). Dus belde Ross waar ik bleef. Toen ik zei dat mijn fiets was gestolen was hij opgelucht dat ik in orde was :+ Dus je kan best eens gelijk hebben :D

Jullie hebben ook wel een leuke vrijgevige groep mensen om je heen, FC ;)
pi_104773314
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest naar huis lopen en dat duurt een half uurtje. En ik kon niet bellen, want ik had geen beltegoed meer (nog kopen dus). Dus belde Ross waar ik bleef. Toen ik zei dat mijn fiets was gestolen was hij opgelucht dat ik in orde was :+ Dus je kan best eens gelijk hebben :D
:D maakt het niet minder lief natuurlijk ;)
  donderdag 24 november 2011 @ 20:05:21 #42
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104773469
Wat balen Isabeau.
  donderdag 24 november 2011 @ 20:12:18 #43
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104773909
:W

Rampzalige ontwikkelingen @work: er zijn nieuwe koffieautomaten zijn geplaatst. Helaas is de koffie niet geschikt voor menselijke consumptie :( ;(
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_104773996
Tjee, wat een pech, Isa.
Is dat de fiets die je via een regeling op het werk kocht?
Was je met je hoofd ergens anders?

En dan FC?.. Gek mens...heeft een aantal kinderziektenvaker gehad dan een kind. Q
pi_104774111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef TAV74 het volgende:

Rampzalige ontwikkelingen @work: er zijn nieuwe koffieautomaten zijn geplaatst. Helaas is de koffie niet geschikt voor menselijke consumptie :( ;(
Haha ja dat hadden wij ook. Soort metalen koffie & thee :')

Isa wat klote :(
pi_104774225
Fietsplan op je werk Isa?
  donderdag 24 november 2011 @ 20:18:44 #47
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104774298
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Haha ja dat hadden wij ook. Soort metalen koffie & thee :')
Tja, het is aanbesteed, dus je weet eigenlijk op voorhand al dat je rotzooi krijgt :') We hadden vsan die freshbrew koffie, ofwel: gewoon vers gezet vanuit gemalen koffie. Nu hebben we van die gore vriesdroogzooi |:(

Nieuwe printers schijnen ook al een zware achteruitgang te worden w/ :|W
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 24 november 2011 @ 20:23:15 #48
63722 z80
I fink you freaky
pi_104774539
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tja, het is aanbesteed, dus je weet eigenlijk op voorhand al dat je rotzooi krijgt :') We hadden vsan die freshbrew koffie, ofwel: gewoon vers gezet vanuit gemalen koffie. Nu hebben we van die gore vriesdroogzooi |:(

Nieuwe printers schijnen ook al een zware achteruitgang te worden w/ :|W
leuk he de europese aanbesteding. als je niet heel goed op papier zet wat je eisen zijn ga je de boot in. een weg terug is er dan niet meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_104774544
Balen van die fiets, Isa. Misschien wordt ie via die chip toch nog getraceerd ergens?
Ennee...volgende keer dus wel verzekering invullen en betalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104774564
Onze directrice is er achter gekomen dat er een beetje een raar contract afgesloten is voor de 2 kopieer apparaten op onze school. Die op de ene locatie heeft een contract voor 300.000 kopieën, en daar betalen we boete voor omdat we dat niet halen, op onze locatie (en dat is ook de locatie waar het meeste gekopieerd wordt) slechts voor 180.000, dus betalen we daar boete omdat we er dus ruim overheen gaan :') snugger he.. _O-
  donderdag 24 november 2011 @ 20:24:44 #51
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104774623
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef z80 het volgende:

[..]

leuk he de europese aanbesteding. als je niet heel goed op papier zet wat je eisen zijn ga je de boot in. een weg terug is er dan niet meer.
Volgens wordt er één criterium gehanteerd: prijs.
pi_104774661
Even een lielietje uit de trein ;-) :W
pi_104774848
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze directrice is er achter gekomen dat er een beetje een raar contract afgesloten is voor de 2 kopieer apparaten op onze school. Die op de ene locatie heeft een contract voor 300.000 kopieën, en daar betalen we boete voor omdat we dat niet halen, op onze locatie (en dat is ook de locatie waar het meeste gekopieerd wordt) slechts voor 180.000, dus betalen we daar boete omdat we er dus ruim overheen gaan :') snugger he.. _O-
Handig beleid :D

even kijken of ik dit kan linken:

Ross heeft mijn hele pc vandaag overhoop gehaald en ook een add-blocker geinstalleerd, maar die wil ik niet want dan doet fok raar }:|
pi_104775011
:D Isa, dat filmpje is gestoord :')
pi_104776131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef freecell het volgende:
:D Isa, dat filmpje is gestoord :')
Ze zijn een beetje zoals die Nederlandse satire-site. Naam kwijt :@ Die van de pedofielofiel.

En brrr, geen weer om te zwemmen :o
pi_104776151
ik heb zin in een warme stroopwafel

alleen geen in huis }:|
pi_104776188
Speld.nl :D
pi_104776215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef freecell het volgende:
Speld.nl :D
Die ja :Y Beetje zelfde soort humor.
pi_104776429
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die ja :Y Beetje zelfde soort humor.
dat artikel daar nu bovenaan over taal, briljant! Anti-alliteratici, lol
pi_104776714
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef freecell het volgende:

[..]

dat artikel daar nu bovenaan over taal, briljant! Anti-alliteratici, lol
Was ik net aan het lezen, geniaal idd.

Sowieso is het vaak scherp, zonder plat/banaal te worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 24 november 2011 @ 20:58:34 #62
55709 Stereotomy
pi_104776742
:) :) :)

Net mailtje van m'n dansvrienden uit Maastricht, ze willen een workshop organiseren met mijn dansdocenten waar ik les van heb op maandag, dus er komen er volgende week misschien drie hier naar toe om een lesje mee proef te dansen. Heb ze meteen uitgenodigd om te gaan eten voor de les.

Ze zeiden dat ze me mistten. ;(

O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 21:00:16 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104776864
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef TAV74 het volgende:

Op de VU is de koffie juist verbeterd :P.
  donderdag 24 november 2011 @ 21:00:46 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104776903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef borisz het volgende:

[..]

Op de VU is de koffie juist verbeterd :P.
Ah, daar zijn onze oude automaten naar toe :P
  donderdag 24 november 2011 @ 21:01:40 #65
55709 Stereotomy
pi_104776976
Cafetière meenemen naar werk, TAV :Y
pi_104777016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
:) :) :)

Net mailtje van m'n dansvrienden uit Maastricht, ze willen een workshop organiseren met mijn dansdocenten waar ik les van heb op maandag, dus er komen er volgende week misschien drie hier naar toe om een lesje mee proef te dansen. Heb ze meteen uitgenodigd om te gaan eten voor de les.

Ze zeiden dat ze me mistten. ;(

O+
Bij ons mist het niet meer hoor :*

Wat leuk *O*
pi_104777031
mijn top 3 van meest slechte koffie automaten

3 DE
2 Maas International
en met stip op 1

Max Havelaar. Dat was zo goor!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 21:04:56 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104777225
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef flying-dutchman het volgende:

3 DE
2 Maas International
en met stip op 1

1 zeker eens. In de mediaexperience stond zo'n automaat. Wel gratis koffie :P. Maar alleen de espresso op dubble sterkte was nog een beetje drinkbaar.
  donderdag 24 november 2011 @ 21:05:31 #69
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104777258
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef flying-dutchman het volgende:

3 DE
2 Maas International
en met stip op 1

Ligt er helemaal aan het contract, DE heeft bijvoorbeeld erg goede en erg slechte varianten.
  donderdag 24 november 2011 @ 21:06:03 #70
63722 z80
I fink you freaky
pi_104777299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef borisz het volgende:

[..]

1 zeker eens. In de mediaexperience stond zo'n automaat. Wel gratis koffie :P. Maar alleen de espresso op dubble sterkte was nog een beetje drinkbaar.
ik ben dus niet de enige die het spul niet te drinken vind.
standaard bak is net slootwater.
  donderdag 24 november 2011 @ 21:07:39 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_104777393
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan het contract, DE heeft bijvoorbeeld erg goede en erg slechte varianten.
de variant die bij ons staat werkt met pakken siroop. indien het pak binnen een week op gaat is het nog wel te drinken op de sterkste stand. als het pak er langer in zit is het niet meer binnen te houden.
pi_104777404
Ah leuk top2000 quizje :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 21:08:39 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104777458
Oh op de VU hebben we nu dus de SL1000 van Maas International. Dat is echt een stuk beter dan de oude autobar automaten.
pi_104777476
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Ah leuk top2000 quizje :)
:Y

En door al dat geklets over wijn heb ik mezelf maar een glas ingeschonken ookalishetnogmaardonderdag :P
  donderdag 24 november 2011 @ 21:08:57 #75
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104777480
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef z80 het volgende:

[..]

de variant die bij ons staat werkt met pakken siroop. indien het pak binnen een week op gaat is het nog wel te drinken op de sterkste stand. als het pak er langer in zit is het niet meer binnen te houden.
Dat is net een variant minder slecht dat die vriesdroog. De DE automaten met verse maling of voorgemalen verse koffie zijn goed te doen.
pi_104777496
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef z80 het volgende:

[..]

ik ben dus niet de enige die het spul niet te drinken vind.
standaard bak is net slootwater.
Ze hebben het ook bij RU Nijmegen. Niet te drinken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 24 november 2011 @ 21:09:21 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104777504
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef borisz het volgende:
Oh op de VU hebben we nu dus de SL1000 van Maas International. Dat is echt een stuk beter dan de oude hotbar automaten.
Wij hadden ook ooit Maas, die waren best goed. Maar laatst kwam ik een Maas tegen die echt niet te zuipen was.
pi_104777592
Beste koffie uit de automaat die ik tot nu toe heb geproefd is van Beukenhorst koffie. Maar dat wordt ook lokaal gebrand, zal dus een stuk verser zijn.
Album top 100 2024
pi_104777640
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef borisz het volgende:

[..]

die espresso extra stronk is het enige dat ik nog uit automaten halen krijg wat nog een beetje te hachelen is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104777710
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y

En door al dat geklets over wijn heb ik mezelf maar een glas ingeschonken ookalishetnogmaardonderdag :P
Glaasje concentraat :9
pi_104777902
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Glaasje concentraat :9
Geen enkel probleem mee momenteel :+
pi_104778005
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen enkel probleem mee momenteel :+
Ik mag over een uurtje *)
pi_104778119
zo weer wat manchetknopen besteld:

pi_104778344
Ze blijven bijna allemaal erg fout. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 november 2011 @ 21:20:39 #85
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104778379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef flying-dutchman het volgende:
zo weer wat manchetknopen besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
je mag ze houden van me :P
pi_104778393
Die bovenste vinnik wel mooi.. verder snap ik die dingen niet geloof ik :+
pi_104778629
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

je mag ze houden van me :P
*Teruggeeft *)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 21:24:30 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104778667
FD pokert graag :P
pi_104778707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef borisz het volgende:
FD pokert graag :P
echt wel!
kijk tevens graag films en je raad het nooit
maar shake ook wel zo nu en dan een cocktailtje
pi_104778942
Die kop van Johnny Cash :o
  donderdag 24 november 2011 @ 21:29:04 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104778995
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Hurt O+ O+ O+ O+
pi_104779015
quote:
Prachtig toch O+ mooiste nummer wat hij gecoverd heeft, origineel is ook echt prachtig O+ _O_ alleen een stuk ongemakkelijker en wat enger..
pi_104779021
Oh verkeerde topic :')
pi_104779043
quote:
Johnny cash ^O^
pi_104779046
Ja prachtkop :Y
  donderdag 24 november 2011 @ 21:29:41 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104779049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Zitten toch hetzelfde te kijken :P
pi_104779051
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Welnee :+ ging hier toch nergens over :+
pi_104779113
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Welnee :+ ging hier toch nergens over :+
as usual
pi_104779204
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

as usual
Meestal is het voetbal wat de klok slaat op dooie punten :+
pi_104779248
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

voetbal = :Z
pi_104779259
_O_ voor Waylon dat hij dat niet weet en echt verschrikkelijk vindt! :D
Pet shop boys :r :r
pi_104779260
quote:

[..]

19.gif
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 21:34:26 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104779408
quote:

[..]

Praten over koffieautomaten is wel weer culinair genoeg. :P
  donderdag 24 november 2011 @ 21:37:26 #104
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104779636
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef borisz het volgende:

[..]

Praten over koffieautomaten is wel weer culinair genoeg. :P
Het is een slowchat, als het per ongeluk culinair is is het mooi meegenomen ;)
pi_104779872
c_/
pi_104780608
Mijn studieloopbaanbegeleider wil geen afsluitend gesprek met me als ik straks klaar ben na 3,5 jaar studie, hij heeft het te druk.. Hoe suf is dat? :D
pi_104780613
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef TAV74 het volgende:
Dat is net een variant minder slecht dat die vriesdroog. De DE automaten met verse maling of voorgemalen verse koffie zijn goed te doen.
Vriesdroog is er bij ons voor 'het personeel' de verse maling is er op de directiegang :')
pi_104780745
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef LieLie het volgende:
Mijn studieloopbaanbegeleider wil geen afsluitend gesprek met me als ik straks klaar ben na 3,5 jaar studie, hij heeft het te druk.. Hoe suf is dat? :D
He? Weet ie nu al of ie over zoveel jaar geen tijd heeft voor een gesprek? _O-
  donderdag 24 november 2011 @ 21:51:21 #109
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104780810
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriesdroog is er bij ons voor 'het personeel' de verse maling is er op de directiegang :')
OMG, dat is wel echt ernstig :')
pi_104780911
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

He? Weet ie nu al of ie over zoveel jaar geen tijd heeft voor een gesprek? _O-
Nee joh! Als ik over twee maand klaar ben heb ik er 3,5 opzitten :P Die hele periode sluit je af en dan wil die slb'er niet eens even terugblikken.
pi_104780925
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef TAV74 het volgende:

OMG, dat is wel echt ernstig :')
Ik vind dat soort signalen altijd nogal slecht :@

In mijn nachtdienst haal ik daar chocolademelk :9 Enige plek op het werk waar dat te vinden is :D
pi_104780952
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
Nee joh! Als ik over twee maand klaar ben heb ik er 3,5 opzitten :P Die hele periode sluit je af en dan wil die slb'er niet eens even terugblikken.
Beetje vaag eigenlijk. Maar vind je dat erg?
  donderdag 24 november 2011 @ 21:53:53 #113
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104781004
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dat soort signalen altijd nogal slecht :@
Vind ik ook, al heb je er voor jezelf nog zo'n plausibel verhaal bij (we krijgen veel extern bezoek oid), dan nog komt het erg beroerd over.
pi_104781022
*hoest*

}:|

*hoest*

}:| }:|

Antibioticakuur anyone?? :{
pi_104781081
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Vind ik ook, al heb je er voor jezelf nog zo'n plausibel verhaal bij (we krijgen veel extern bezoek oid), dan nog komt het erg beroerd over.
Dan nog.. die hoeven er maar 1x van te zuipen, je personeel de hele dag :P
pi_104781166
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje vaag eigenlijk. Maar vind je dat erg?
Nou, op hem persoonlijk zit ik niet te wachten. Maar hij krijgt gewoon uren voor begeleiding en zou toch enige interesse in zijn studenten moeten hebben.. Dus ik vond het vooral slecht dat ie het gewoon niet doet.
  donderdag 24 november 2011 @ 21:55:57 #117
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104781183
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dan nog.. die hoeven er maar 1x van te zuipen, je personeel de hele dag :P
Je hoeft het mij niet uit te leggen, ik zuip ook van die rommel :6
  donderdag 24 november 2011 @ 22:08:20 #118
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104782084
quote:
*hoest*

*hoest*

Helpt niet tegen virussen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 24 november 2011 @ 22:09:23 #119
45206 Pietverdriet
pi_104782155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Werk je bij de NS?
Hoofdkantoor daar zijn vorig jaar de vers gemalen automaten vervangen door extract / vriesdroog en alleen de directie heeft nog vers. Vervolgens werd de begane grond verbouwd en daar zit nu een starbucks...
pi_104782282
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Helpt niet tegen virussen
Ik schijn dan ook geen virusinfectie te hebben, maar na dat die aanwezig was zijn er bacteriën ingetrokken. Althans, dat was de lezing van de huisarts waarna ik antibiotica kreeg.. en nu hoest ik nog steeds/weer. We veel minder gelukkig.. dus misschien dat het nu dan toch over gaat?? Please?? Pretty please?? -O-
  donderdag 24 november 2011 @ 22:12:45 #121
45206 Pietverdriet
pi_104782368
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik schijn dan ook geen virusinfectie te hebben, maar na dat die aanwezig was zijn er bacteriën ingetrokken. Althans, dat was de lezing van de huisarts waarna ik antibiotica kreeg.. en nu hoest ik nog steeds/weer. We veel minder gelukkig.. dus misschien dat het nu dan toch over gaat?? Please?? Pretty please?? -O-
Wordt het hoesten steeds erger en stik je er soms bijna in? Werkt de antibiotica niet?
pi_104782476
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wordt het hoesten steeds erger en stik je er soms bijna in? Werkt de antibiotica niet?
Nee, zo erg is het gelukkig niet. En de kuur heb ik eergister afgerond, dus ik wacht het nog ff af hoor.. Maar ik vind het wel stom dat ik nu weer hoest }:| Dat is echt niet handig als je les moet geven namelijk :{
  donderdag 24 november 2011 @ 22:15:24 #123
45206 Pietverdriet
pi_104782579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, zo erg is het gelukkig niet. En de kuur heb ik eergister afgerond, dus ik wacht het nog ff af hoor.. Maar ik vind het wel stom dat ik nu weer hoest }:| Dat is echt niet handig als je les moet geven namelijk :{
Ik hoest bijna niet meer, maar dat heeft maanden geduurd.
pi_104782670
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik hoest bijna niet meer, maar dat heeft maanden geduurd.
Ik ben nu 2 maanden bezig.. Begon met een zeer pijnlijke luchtweg, dat duurde 1,5 dag. Daarna alleen maar hoesten. Niet heel erg verschrikkelijk vreselijk erg, maar wel dodelijk vermoeiend, zeker als je de hele dag moet praten.. Vandaar dat ik vorige week een kuur ben gaan halen..
pi_104783889
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben nu 2 maanden bezig.. Begon met een zeer pijnlijke luchtweg, dat duurde 1,5 dag. Daarna alleen maar hoesten. Niet heel erg verschrikkelijk vreselijk erg, maar wel dodelijk vermoeiend, zeker als je de hele dag moet praten.. Vandaar dat ik vorige week een kuur ben gaan halen..
Oh er is een geneesmiddel! Paracetomoxyfrusebendroneomycin!
pi_104784303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh so :D :@
  donderdag 24 november 2011 @ 22:41:13 #127
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_104784306
Bijna weekend *O* en pff
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_104784411
pff terug :W :D
pi_104784469
quote:
12s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

:D
pi_104784471
Nou! Pfffffff!!

Trusten allemaal :W
  donderdag 24 november 2011 @ 22:46:02 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104784590
Ga nog even kijken naar de docu-serie van Michiel van Erp over die moordenaars.
Poef.....gone! ©golfer
pi_104784855
Zo. Dat was interessant. De door ons aangestelde huismeesters blijken te stelen (niet te bewijzen), geen flikker uit te voeren, bewoners af te bekken en vooral heel makkelijk te zijn in ons geld uitgeven. Blij dat die gasten volgende maand vertrekken.

Eigenlijk zou ik ze nu de deur uit willen trappen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 24 november 2011 @ 22:52:04 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104784959
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was interessant. De door ons aangestelde huismeesters blijken te stelen (niet te bewijzen), geen flikker uit te voeren, bewoners af te bekken en vooral heel makkelijk te zijn in ons geld uitgeven. Blij dat die gasten volgende maand vertrekken.

Wie heeft de selectie van die gasten dan gedaan? Jullie zelf?
Poef.....gone! ©golfer
pi_104785142
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:

Goed dat ze vertrekken. Vreselijk zeg :(
  donderdag 24 november 2011 @ 22:57:16 #135
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_104785320
zo ben je lekker mee zeg P pffff :(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_104785421
quote:
12s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

lol! Ik kan het morgen zingen, ok? ;)
pi_104785514
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef freecell het volgende:
lol! Ik kan het morgen zingen, ok? ;)
_O- Deal!
pi_104785664
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

_O- Deal!
ik kan het nu al soepel uitspreken :p
pi_104786360
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Wie heeft de selectie van die gasten dan gedaan? Jullie zelf?
Ja. Het vorige bestuur jaren geleden :{ Maar deze verhalen komen de laatste maanden pas omhoog. Allerlei gereedschap is ook verdwenen. Alleen niet te bewijzen dat zij dat zijn geweest.
  donderdag 24 november 2011 @ 23:21:42 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104786904
[TV-tip] Moordverhalen door Michiel van Erp op Nederland 1
de moeite waard om terug te kijken via Uitzending Gemist als dat beschikbaar is.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 november 2011 @ 23:22:02 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104786918
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef PdeHoog het volgende:

Ja. Het vorige bestuur jaren geleden :{ Maar deze verhalen komen de laatste maanden pas omhoog. Allerlei gereedschap is ook verdwenen. Alleen niet te bewijzen dat zij dat zijn geweest.
Gaan jullie ze vervangen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_104787244
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Gaan jullie ze vervangen?
Per 1 januari komt er een ander. Vanavond een gesprek mee gehad. Hij doet ook al een aantal jaar tot grote tevredenheid de schoonmaak bij ons, is aanzienlijk goedkoper, stuk vriendelijker en komt oprechter en eerlijker over.
  donderdag 24 november 2011 @ 23:31:50 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104787385
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef PdeHoog het volgende:

Per 1 januari komt er een ander. Vanavond een gesprek mee gehad. Hij doet ook al een aantal jaar tot grote tevredenheid de schoonmaak bij ons, is aanzienlijk goedkoper, stuk vriendelijker en komt oprechter en eerlijker over.
Wel even verdere referenties vragen en checken!
Poef.....gone! ©golfer
pi_104788110
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Wel even verdere referenties vragen en checken!
Wat ik al zei: we kennen de beste man al een tijd en hij heeft ook de huidige huismeesters vervangen in vakanties.
  donderdag 24 november 2011 @ 23:51:06 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104788215
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef PdeHoog het volgende:

Wat ik al zei: we kennen de beste man al een tijd en hij heeft ook de huidige huismeesters vervangen in vakanties.
Ik kende die latere serie-moordenaar ook al erg lang en heb ook nooit verder navraag bij eerdere werkgevers gedaan. :')
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 24 november 2011 @ 23:55:48 #146
55709 Stereotomy
pi_104788384
quote:
*hoest*

*hoest*

Worden ze alleen maar resistenter van o|O

Denk om onze kinderen >:O
pi_104788836
Die bloedjes ):O
pi_104788907
zooo... lekker klote dat je fiets is gestolen Isa -O- je hebt ook al geen auto... toch?
en leuk Steer dat je wordt gemist door je Maastrichtse dansvrienden :)

vanavond was heel gezellig en ondanks dat er veel eten was werd er goed gegeten. de pesto was écht lekker en heb nog over + een 1/2 quiche (hij is lekker Bluezz!).... verder dacht ik dat ik van de 20 bladerdeegflapjes ook minimaal de helft over zou houden maar die hebben ze allemaal opgegeten (ik maar 2) :o
was leuk dat ze bleven kletsen en kletsen en tijdens het eten ineens stil werden en bleven eten... goed teken :) brownies met vanilleijs toe en poeh, gevuld!
heb een fles rose, rode wijn en witte wijn gekregen... leuk he haha :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 25 november 2011 @ 00:10:40 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104788958
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:

heb een fles rose, rode wijn en witte wijn gekregen... leuk he haha :D
Ze weten allemaal dus dat je wel degelijk een stiekeme alcoholist bent. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_104789085
Gezellig zo met die meiden FF lekker kleppen.
Alleen kennen ze je niet heel goed als ze je wijn geven :D
pi_104789461
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ze weten allemaal dus dat je wel degelijk een stiekeme alcoholist bent. _O-
net mam gesproken en die vind het wel leuk. ze komt het morgen ophalen en gelijk lunchen met soep, brood met pesto en quiche :D
pi_104789595
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig zo met die meiden FF lekker kleppen.
Alleen kennen ze je niet heel goed als ze je wijn geven :D
degene die rode en witte wijn gaf kent me wel goed maar nam ze mee voor het eten alleen niemand wilde. van een ander meisje kreeg ik een boekje met de titel 'koken, zo doe je dat'. en bedankt haha. gelukkig kreeg ik dat boekje al voordat ze had gegeten ;).
we hebben veel herinneringen opgehaald en superveel gelachen. maar ben helemaal vergeten dat ik echt ben gepest. raar eigenlijk, ben je 17-18 jaar en wordt je nog steeds gepest. toen ze erover begonnen herinnerde ik het me weer en idd... maar ik weet ook dat dat bij de meeste was uit frustratie omdat ik hogere cijfers dan zij haalde. wel goed dat ik dat eigenlijk ben vergeten :)
pi_104790947
en slapen. hopelijk word ik niet weer om half 8 mn bed uit geboord. zou nog een normaal ritme moeten krijgen door zo iemand pff :P
  vrijdag 25 november 2011 @ 01:30:18 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104791015
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:27 schreef FutureFairytale het volgende:
en slapen. hopelijk word ik niet weer om half 8 mn bed uit geboord. zou nog een normaal ritme moeten krijgen door zo iemand pff :P
Ik zal je buren even opdracht geven om weer te gaan boren. *)

Slaap lekker! :*
Poef.....gone! ©golfer
pi_104792590
Goeiemorgen!
Wat jammer dat je fiets gestolen is Isa. -O-
Voor Sun hoop ik dat de antibiotica nog beter gaat werken. ^O^
En Steer gaat weer wat leuks doen! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 november 2011 @ 06:57:20 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104792728
Mogge :W
pi_104792754
Hullo bijna weekend :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 november 2011 @ 07:05:40 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104792767
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 07:03 schreef Bluezz het volgende:
Hullo bijna weekend :P
Jup Nog 4 uur audit theory en dan weekend :+.
pi_104792853
Mogguh :O Nog een druk dagje met een sollicitatiegesprek en een projectbespreking voor de boeg. Vanavond De Staat fotograferen in het Paard van Troje :9
pi_104792857
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 05:46 schreef krakkemieke het volgende:

Wat jammer dat je fiets gestolen is Isa. -O-
Dat wilde ik nog zeggen idd :o Helemaal vergeten gisteravond :@
pi_104792890
Soms zit het mee, soms zit het tegen ;) (zei ze stoer, en nu ga ik dus op Ross' fiets naar het station en dat is toch een rotfiets :D )
pi_104792899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Soms zit het mee, soms zit het tegen ;) (zei ze stoer, en nu ga ik dus op Ross' fiets naar het station en dat is toch een rotfiets :D )
Kettingslot bij je? O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793041
Goedemorgen!

Dit is een grappige ochtend :D

Hij begon om 6:15 met een wakker F-je, dat vind ik geen tijd, dus bij ons in bed, die kan je er wel bij hebben, die nestelt tegen je aan, aait eens over je wang, gromt tevreden en gaat naast je liggen slapen O+
Herstart om 7:30, dat is behoorlijk laat hier in huis. L. wakker. Ik bed uitgesneakt, aangekleed, L. uit bed halen, kleren verzamelen voor de jongens...
F. en Tara sliepen nog. Tara wordt niet wakker van een spokende F, dus babyfoon daar neergezet en met de oudste naar beneden.

Kleurboek in zijn schoen. Volgens hem heeft Hans die erin gedaan (huh? raadsel erbij, haha)

Dus nou zit hij naast me te kleuren en ontdek ik net dat het een heel ráár kleurboek is, lol :D

Maar het is wel gezellig hier O+
pi_104793072
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 07:54 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!

Dit is een grappige ochtend :D

Dus nou zit hij naast me te kleuren en ontdek ik net dat het een heel ráár kleurboek is, lol :D

Maar het is wel gezellig hier O+
Dat klinkt relatief lekker rustig ook. ;)
Een raar kleurboek? Van Picasso? :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793079

Ik rust mijn kaas ;)

Volgende keer beter opletten met kopen, hihi :D

En het is inderdaad lekker rustig hier nu :)
pi_104793107
Da's toch niet raar, of mis ik iets? :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793118
Je mist de muis met een joint op een paddo gok ik zo ;)
pi_104793128
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:06 schreef freecell het volgende:
Ja, die mis ik. Sinds wanneer hebben joints stippels? :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793139
Ok, serieus, ligt het aan mij? _O- Was het eerste wat ik erin zag!
pi_104793162
Ik een feesttoeter of hooguit een ijsje. _O- Wat ben ik weer braaf! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793171
Het is sowieso een beetje wazig.... Beetje Lucy in the sky with diamonds, maar dan de kleurboek variant. Het lijkt heel onschuldig ;)
pi_104793190
Hoe ist daar verder vandaag kraks? Nu we toch aan het duo-chatten zijn ;)
pi_104793201
quote:
Da's een stuk kaas natuurlijk :o
pi_104793202
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:15 schreef freecell het volgende:
Hoe ist daar verder vandaag kraks? Nu we toch aan het duo-chatten zijn ;)
Wel goed. :Y Vandaag zijn de doelen wandelen en afwassen. En wat verder ter tafel komt. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Da's een stuk kaas natuurlijk :o
Met een klodder mosterd! _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 25 november 2011 @ 08:25:48 #176
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104793288
Goedemorgen c_/ :r
pi_104793358
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:16 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wel goed. :Y Vandaag zijn de doelen wandelen en afwassen. En wat verder ter tafel komt. :+
Veel succes ;)

En het ligt aan mij, ik ben verdorven ;(
pi_104793409
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Veel succes ;)

En het ligt aan mij, ik ben verdorven ;(
Er zijn maar weinig verdorven mensen en daar hoor jij niet bij hoor!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:17 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Met een klodder mosterd! _O-
Zijn hand, Krak :{w
pi_104793422
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:25 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen c_/ :r
Lekker bakkie troep, TAV? :Y) nespressootje voor op kantoor dan maar? Of met het hele gebouw uit protest koffie halen op de directieverdieping ;)
pi_104793449
prut

had ik een doosje wijn bij albert besteld, krijg ik de verkeerde!
had besteld:
moncaro verdicchio dei castelli di jesi (past perfect bij kip en pasta)
adriatico verdicchio dei castelli di jesi (past volgens het etiket bij vis).
Even kijken hoe ze dat gaan oplossen (want ik eet amper vis!)

een flesje was niet zon probleem geweest, maar 6 vind ik toch wat veel om onnodig inhuis te hebben
pi_104793461
Grmbl }:| Ik dacht ff rustig te werken vanmorgen, maar de pleuris breekt alweer uit :P
pi_104793492
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
Grmbl }:| Ik dacht ff rustig te werken vanmorgen, maar de pleuris breekt alweer uit :P
je hebt het niet naar je zin he. laat je er niet door opvreten man!
pi_104793498
Woei Albert gebelt, morgen tussen 8-10 word het omgeruild.

Prima service :D
pi_104793511
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zijn hand, Krak :{w
Wat ben ik weer culinair ingesteld. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793515
Het ligt echt aan jou FC, want ik heb heel lang naar een feesttoeter gestaard voor ik jouw beschrijving van de kleurplaat las :P
pi_104793551
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:42 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

je hebt het niet naar je zin he. laat je er niet door opvreten man!
Oh, ik heb het wle naar mijn zin hoor :D Heerlijk dit :Y Maar het is het nadeel van supportwerk. Gebruikersvragen zijn niet te plannen :)
pi_104793597
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh, ik heb het wle naar mijn zin hoor :D Heerlijk dit :Y Maar het is het nadeel van supportwerk. Gebruikersvragen zijn niet te plannen :)
Op de manier... dacht dat de vlam in de pan vloog voor je project
pi_104793613
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
Ok, serieus, ligt het aan mij? _O- Was het eerste wat ik erin zag!
ik ook...

ooh, ik wil ook zo'n leuk gezinnetje. Klinkt gezellig bji jou, FC!
pi_104793620
quote:
wat een fantasie heb jij! Ik zie t niet hoor.
pi_104793623
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ook...

ooh, ik wil ook zo'n leuk gezinnetje. Klinkt gezellig bji jou, FC!
Dat slaapgebrek ook? :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793630
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat een fantasie heb jij! Ik zie t niet hoor.
Zijn ze weer aan het boren? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104793637
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:51 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

Op de manier... dacht dat de vlam in de pan vloog voor je project
Nee. Da's vanmiddag pas 8-)
pi_104793650
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zijn ze weer aan het boren? ;)
ja ;(
pi_104793654
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja ;(
Goed zo 8-) Ben je iig op tijd wakker 8-)
  vrijdag 25 november 2011 @ 08:57:01 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104793667
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Lekker bakkie troep, TAV? :Y) nespressootje voor op kantoor dan maar? Of met het hele gebouw uit protest koffie halen op de directieverdieping ;)
Eigen apparaat mag hier absoluut niet helaas. Toen ik de eerste klachten hoorde dacht ik dat het overdreven was, maar het spul is gewoon niet te zuipen, heb mijn tweede bakkie weggegooid net. Ik ga wel een pot roodmerk oploskoffie halen, in ieder geval tien keer beter dan deze ellende.

Oh, en ik zit op de directieverdieping, dus dat is niet echt een oplossing...
pi_104793669
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:01 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rust mijn kaas ;)

Volgende keer beter opletten met kopen, hihi :D

En het is inderdaad lekker rustig hier nu :)
ik zag het stickie (fikse hoerentoeter zeg) en paddo meteen. Maar ik ben dan ook getraint overal een dubbele betekenis achter te zoeken (krijg je vanzelf met mijn collega's)
pi_104793694
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:57 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Eigen apparaat mag hier absoluut niet helaas. Toen ik de eerste klachten hoorde dacht ik dat het overdreven was, maar het spul is gewoon niet te zuipen, heb mijn tweede bakkie weggegooid net. Ik ga wel een pot roodmerk oploskoffie halen, in ieder geval tien keer beter dan deze ellende.
dat is wel prut, bij een afdeling bij mij op kantoor hebben ze een nespresso pro staan. :D (op marktplaats gevonden en een zzp'er heeft de kvk nummer voor zakelijk account bij nespresso).
Helaas die afdeling heeft extra toegang nodig die ik niet heb.
pi_104793718
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee. Da's vanmiddag pas 8-)
en daarna vind ik dat je weekend verdient heb hoor! geen vergaderingen meer vanavond. Anders word je vanzelf.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:02:40 #200
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_104793754
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:57 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Oh, en ik zit op de directieverdieping, dus dat is niet echt een oplossing...
Waarom mag dat eigenlijk niet?
pi_104793778
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:02 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Waarom mag dat eigenlijk niet?
zelfde reden als geen tosti ijzers, die dingen geven behoorlijke spannings pieken. Vind men niet echt fijn (stoppen kunnen doorslaan bv)
pi_104793803
Ik ben iig neit de enige ;)

En meestal slaap ik uitstekend hoor Kraks ;) Maar 't is wel een drukke bedoening, twee van die kinders!
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:07:02 #203
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_104793814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:04 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

zelfde reden als geen tosti ijzers, die dingen geven behoorlijke spannings pieken. Vind men niet echt fijn (stoppen kunnen doorslaan bv)
Right. Ik zat meer te denken aan concurrentie voor die apparaten meuk :+.

Blij dat ik op een klein kantoor zit. We bepalen zelf het merk koffie, het koffiezet apparaat en als wij 10 tosti ijzers willen dan staan ze er :P
pi_104793902
Wij hadden hier ook een senseo en waterkoker: mag ook niet meer. Nu moeten we steeds op zoek naar een koffieapparaat (ver weg) omdat ons koffiehoekje is gesloopt voor een extra wachtruimte :+ We mogen geen koffie halen bij de twee dichtstbijzijnde apparaten omdat men het vervelend vindt als mensen van een andere afdeling in en uit lopen :')
pi_104793982
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

en daarna vind ik dat je weekend verdient heb hoor! geen vergaderingen meer vanavond. Anders word je vanzelf.....

SPOILER
Vanavond met camera naar De Staat 8-)

en ja, ik was idd van plan na die vergadering even mijn mail te schonen en dan richting huis te gaan :P
pi_104793998
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:13 schreef Isabeau het volgende:
We mogen geen koffie halen bij de twee dichtstbijzijnde apparaten omdat men het vervelend vindt als mensen van een andere afdeling in en uit lopen :')
:o Wat een collegiale figuren zeg :{
pi_104794095
quote:
Wij hadden hier ook een senseo en waterkoker: mag ook niet meer. Nu moeten we steeds op zoek naar een koffieapparaat (ver weg) omdat ons koffiehoekje is gesloopt voor een extra wachtruimte :+ We mogen geen koffie halen bij de twee dichtstbijzijnde apparaten omdat men het vervelend vindt als mensen van een andere afdeling in en uit lopen :')
van je collega;s moet je het hebben
pi_104794320
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:18 schreef PdeHoog het volgende:

:o Wat een collegiale figuren zeg :{
Er was gisteren nog iets veel frustrerenders aan de hand wat in mijn ogen het toppunt van kinderachtigheid/oncollegialiteit was, maar goed, laat ik dat maar niet via internet ventileren. Ging niet over mijn collega's op de planning gelukkig ;)

Je denkt dat we hier allemaal werken voor patiëntenzorg (doel van de organisatie?), maar nee hoor, mensen hebben hun eigen toko in hun eigen wereldje :X
  vrijdag 25 november 2011 @ 09:40:15 #209
3878 Vork
Manisch creatief
pi_104794343
Koffie is er sinds de nieuwe lokatie wel op vooruit gegaan. Het zijn apparaten met bonen, dus geen vriesdroogslurrie meer. En het aantal koffiepunten is ook veel meer dan voorheen. Op m'n andere werk staat gewoon een koffiezetter, net zoals ik die thuis heb. Meer is ook niet nodig voor twee mensen. :P
pi_104795126
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er was gisteren nog iets veel frustrerenders aan de hand wat in mijn ogen het toppunt van kinderachtigheid/oncollegialiteit was, maar goed, laat ik dat maar niet via internet ventileren. Ging niet over mijn collega's op de planning gelukkig ;)

Je denkt dat we hier allemaal werken voor patiëntenzorg (doel van de organisatie?), maar nee hoor, mensen hebben hun eigen toko in hun eigen wereldje :X
Da's vaak zo :Y Mensen denken daar een stuk macht mee te krijgen.
pi_104795508
Zo, ik neem vandaag een snipperdag. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:30:18 #212
45206 Pietverdriet
pi_104795522
LIDL wild week, tamme eend en kweekhert...
pi_104795525
Beetje zinloos wel... :+ Yeah, ik heb macht in een organisatie die niet doet waar hij voor bedoeld is :+

Ik zoek me een rotje naar rogge, gewoon een zak van een kilo of 5, ongemalen. Uiteindelijk besteld bij de molen, hehe.
pi_104795530
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
LIDL wild week, tamme eend en kweekhert...
LOL :D
Heel wild van de LIDL :P
pi_104796199
morguh :W
Nog eventjes op kantoor voordat we weer 3 weken op reis zijn.

Goede koffie O+
DE (en dan niet de koffie) O+
pi_104797187
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:30 schreef freecell het volgende:
Beetje zinloos wel... :+ Yeah, ik heb macht in een organisatie die niet doet waar hij voor bedoeld is :+

Ik zoek me een rotje naar rogge, gewoon een zak van een kilo of 5, ongemalen. Uiteindelijk besteld bij de molen, hehe.
Waar heb je die rogge dan voor nodig? :?

Weet je wat ik net te horen kreeg? Een grote zorgverzekering betaalt orthopedische ingrepen in dit ziekenhuis niet meer vanaf 1 januari! (knie, heup etc) We zijn één van de beste ziekenhuizen in Nederland op het gebied van orthopedie maar blijkbaar dus ook een duur ziekenhuis op dat gebied. Nou, fraai zeg. Zal je zien dat patiënten (oudere mensen vaak) dat allemaal niet weten en straks ver moeten reizen voor een knieoperatie etc. Gaat niet om kwaliteit, alleen om $$$. Lang leve ons zorgstelsel!
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:27:19 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104798842
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
morguh :W
Nog eventjes op kantoor voordat we weer 3 weken op reis zijn.

Privé of zakenlijk?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:28:24 #218
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104798878
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Right. Ik zat meer te denken aan concurrentie voor die apparaten meuk :+.
Nope, heeft inderdaad met stroomgebruik en brandveiligheid te maken.
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:41:42 #219
55709 Stereotomy
pi_104799229
quote:
Zelfde bij ons over printers _O-
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:47:54 #220
45206 Pietverdriet
pi_104799401
Op de markt 3 kilo granaatappels gekocht, schoongemaakt en kilo suiker erbij, lionadesiroop here we come!
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:56:02 #221
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_104799667
Klinkt lekker Piet :9
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 25 november 2011 @ 12:58:35 #222
45206 Pietverdriet
pi_104799750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:56 schreef MissHobje het volgende:
Klinkt lekker Piet :9
Had het een paar weken terug in kroatie ook gemaakt, en thuis die van monin nog eens geproeft, die van mij was zoveel lekkerder dat toen ik ze goedkoop op de markt zag het niet kon laten.
Zou een granaatappelboom het in ons klimaat doen?
  vrijdag 25 november 2011 @ 13:01:23 #223
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_104799836
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Had het een paar weken terug in kroatie ook gemaakt, en thuis die van monin nog eens geproeft, die van mij was zoveel lekkerder dat toen ik ze goedkoop op de markt zag het niet kon laten.
Zou een granaatappelboom het in ons klimaat doen?
Ik heb geen flauw idee :o!
Hmm google zegt dat het in nl wel mogelijk is tot -15 :o! Piet ik zeg planten die handel ;) :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_104800077
Granaatappelboom :D Wat een cool idee! Warom niet, mijn perzik werkt ook prima :P
pi_104801008
Rogge, FC! Waar had je rogge voor nodig!
pi_104801645
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Rogge, FC! Waar had je rogge voor nodig!
Om pittenzakken mee te maken :D
Het is kleiner dan kersenpitten, dus voelt zachter aan, het blijft langer warm, het ruikt minder en is veel goedkoper :P
pi_104802246
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:54 schreef freecell het volgende:

Om pittenzakken mee te maken :D
Het is kleiner dan kersenpitten, dus voelt zachter aan, het blijft langer warm, het ruikt minder en is veel goedkoper :P
Geniaal 8-)
pi_104802312
Kersepitten zijn 45,- per 5 kilo :o en rogge is 5,- :D
pi_104802427
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Privé of zakenlijk?
zakelijk. Polen, Turkije, Frankrijk, Duitsland, Frankrijk.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:19:11 #230
55709 Stereotomy
pi_104802447
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

zakelijk. Polen, Turkije, Frankrijk, Duitsland, Frankrijk.
Gaaf :) , nog wat tijd om te zien of alleen vliegveld/kantoor/restaurant/hotel?
pi_104802558
het tweede
pi_104802704
:W hoe is t hier.

Klote van fiets Isa! :{ Rotstreken zijn zulke dingen toch.

Hoe is t met Krakje?

Goed idee FC van die rogge!

Leuk van het dansen steer en leuk dat ze je missen! (nou ja jammer dat ze je moeten missen maar goed, je snapt wel wat ik bedoel :D)

Hi D_H 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 november 2011 @ 14:26:31 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104802756
WEEKEND *O*
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:28:37 #234
45206 Pietverdriet
pi_104802844
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee :o!
Hmm google zegt dat het in nl wel mogelijk is tot -15 :o! Piet ik zeg planten die handel ;) :D
Ik zie het idd, volgend jaar een boom/struik op de zuidkant!
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:31:33 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104802956
Zo, dat was een flinke shitload aan boodschappen voor het weekend. Verhongeren of verdorsten zullen we in ieder geval niet. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:45:06 #236
45206 Pietverdriet
pi_104803473
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:31 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een flinke shitload aan boodschappen voor het weekend. Verhongeren of verdorsten zullen we in ieder geval niet. ;)
Ga zo ook eens, vanavond steak frites en salade.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:46:37 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104803524
Vanavond hier simpel: verse spaghetti van de Appie, gegrilde groene asperges en een runderbraadworst.
Poef.....gone! ©golfer
pi_104803540
Heeft iemand een tip voor me?

Ik heb zalmfilet :) En dat wil ik graag opeten.
En dat doe ik normaal met een roomsausje, of met spinazie en room door de pasta...
Maar ik heb een kind die geen melk, ei en soja mag :)

Ik heb wel groente en aardappelen, ook wel pasta, maar wat kan ik er nou mee doen zonder melk, ei en soja :?
pi_104803598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:47 schreef freecell het volgende:

En dat doe ik normaal met een roomsausje, of met spinazie en room door de pasta...

Ik heb wel groente en aardappelen, ook wel pasta, maar wat kan ik er nou mee doen zonder melk, ei en soja :?
In folie met witte wijn of visbouillon en kruiden?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104803675
DE, de pijn is te doen, maar ik heb minder conditie dan toen ik uit het ziekenhuis kwam. Ik ben dus begonnen met wandelen :r , maar vandaag lekker niet. :)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:58:03 #241
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104803897
Zo, dat waren weer 5 gesprekken. 13 down, 8 to go.

Nu ook wel flink gaar .
pi_104804390
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:51 schreef krakkemieke het volgende:
DE, de pijn is te doen, maar ik heb minder conditie dan toen ik uit het ziekenhuis kwam. Ik ben dus begonnen met wandelen :r , maar vandaag lekker niet. :)
Ja das logisch, rustig opbouwen en luisteren naar je lijf he?

;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_104804449
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:25 schreef DarkElf het volgende:
Hi D_H 8-)
Ola! 8-)
:Y)
pi_104804569
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja das logisch, rustig opbouwen en luisteren naar je lijf he?

;)
Ik heb vandaag goed naar mijn hoofd geluisterd. O-) Ik had geen zin.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104804651
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:47 schreef freecell het volgende:

Grillen?
pi_104806295
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, dat waren weer 5 gesprekken. 13 down, 8 to go.

Nu ook wel flink gaar .
Hier 15 down! Eigenlijk nog 1 to go, maar die ging op het laatste moment niet door. Denk dat ik die maar laat, heb niet het idee dat er nog nieuwe informatie uit gaat komen.

Uittypen geblazen!
pi_104806444
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Grillen?
Jah, das wel een plan :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:49 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

In folie met witte wijn of visbouillon en kruiden?
Dat wordt hier nooit gaar :? Duurt een eeuwigheid en dan is het niet gaar.
pi_104806710
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat wordt hier nooit gaar :? Duurt een eeuwigheid en dan is het niet gaar.
Pocheren in visbouillon met dille?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104807328
wat ben jij creatief FC!
ik zou willen dat ik half zo creatief was maar zit er helaas niet in.

was goed dat mn ouders en zusje kwamen lunchen vanmiddag want ik had nog restjes van gisteren (pesto/hammousse/quiche). lekker met soep en stokbrood gegeten.
nu moet ik eigenlijk nog ff naar de stad maar ik ben lui en zit nog steeds binnen en het wordt steeds donkerder...
/nijlpaard
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:34:31 #250
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104809609
Zo, thuis en direct maar een bak goede koffie getapt c_/ O+
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:35:32 #251
55709 Stereotomy
pi_104809648
Nog ff wat artikels aftikken en dan naar Tower Heist :)
pi_104809680
Mijn Irish stew is na het ontdooien wat soeperig, maar nog steeds heerlijk! :Y)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104809716
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:

Weet je wat ik net te horen kreeg? Een grote zorgverzekering betaalt orthopedische ingrepen in dit ziekenhuis niet meer vanaf 1 januari! (knie, heup etc) We zijn één van de beste ziekenhuizen in Nederland op het gebied van orthopedie maar blijkbaar dus ook een duur ziekenhuis op dat gebied. Nou, fraai zeg. Zal je zien dat patiënten (oudere mensen vaak) dat allemaal niet weten en straks ver moeten reizen voor een knieoperatie etc. Gaat niet om kwaliteit, alleen om $$$. Lang leve ons zorgstelsel!
Breek me de bek niet open idd :X

We zijn met zijn allen doodmoe en koekoek van een hele week met het nieuwe systeem werken :%

Weekend *O* Uitrusten *O* Nixen *O* Hangen, Kletsen Eten & Zuipen met TavSun *O*
FF shoppen in Hlem :9
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:37:40 #254
45206 Pietverdriet
pi_104809751
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn Irish stew is na het ontdooien wat soeperig, maar nog steeds heerlijk! :Y)
Wat aardappel erdoor, bind mooi en past er goed bij.
pi_104809795
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat aardappel erdoor, bind mooi en past er goed bij.
Goeie tip, maar er zit genoeg aardappel in en ik ben te lui. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:41:15 #256
45206 Pietverdriet
pi_104809925
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar heb je die rogge dan voor nodig? :?

Een vriend van me hebben ze verkloot in Deventer, die nu behandeld door de endoklinik in hamburg en kan nu weer lopen. Heeft een tijd in een rolstoel gezeten door een prutser aldaar.
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:41:38 #257
45206 Pietverdriet
pi_104809944
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:38 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Goeie tip, maar er zit genoeg aardappel in en ik ben te lui. ;)
Hoe ist verder met je?
pi_104809947
Zitten leuke nieuwe bij!
http://www.loesjeopcanvas.nl/
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:44:26 #259
45206 Pietverdriet
pi_104810063
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Zitten leuke nieuwe bij!
http://www.loesjeopcanvas.nl/
Loesje is mainstream geworden
pi_104810079
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe ist verder met je?
Redelijk. De pijn is te doen en ik heb deze week 3x gewandeld. Ik heb nog minder conditie dan toen ik uit het ziekenhuis kwam, maar het huishouden met de hulp ging al beter dan vorige week.
Hoe gaat het met jou, kan je weer alles?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:46:51 #261
45206 Pietverdriet
pi_104810152
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Redelijk. De pijn is te doen en ik heb deze week 3x gewandeld. Ik heb nog minder conditie dan toen ik uit het ziekenhuis kwam, maar het huishouden met de hulp ging al beter dan vorige week.
Hoe gaat het met jou, kan je weer alles?
Jep, conditie is veel beter, kan weer uren lopen. Volgend jaar verhuis ik en dan komt er een hond, om een reden te hebben iedere dag een uur of wat te gaan lopen,
pi_104810323
Vandaag veel geluld. Nu gaar. Weekend. Straks naar De Staat :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 november 2011 @ 17:54:52 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104810455
Net terug van oma :). Die is jarig vandaag.

Ook even een stop bij de Lidl. Al weer een tijdje geleden dat ik er was, het was helemaal omgegooid. Maar wel de huishoudmiddelen, batterijen, Jus D'orange en nog wat meer ingeslagen :P.
pi_104810568
zo eens naar huis. Ben totaal gaar. Eerst nog even tickets printen voor trip naar polen.
pi_104811429
Check mij die schapenlever klaar maken.
pi_104811527
Getsiedekkie.. kom ik daar mee binnen vallen :X :r

Zo gaar.. zin in het weekend! *O* O+

Leuk Piet, een hond! Heb je al een merk in gedachten?? ;)
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:41:56 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_104812125
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef Ouqz het volgende:
Check mij die schapenlever klaar maken.
[ afbeelding ]
Jakkes. :r
En dat als eerste en enige bijdrage in CUL is niet echt een goede binnenkomer. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_104812355
Sunny: 'leuk Piet, een hond' past wel goed onder dat plaatje :X
pi_104812357
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Getsiedekkie.. kom ik daar mee binnen vallen :X :r

Zo gaar.. zin in het weekend! *O* O+

Leuk Piet, een hond! Heb je al een merk in gedachten?? ;)
Mnah, het ziet er eerlijk gezegd niet heeeel anders uit dan de stoofperen van P :P
pi_104812488
ik koop bijna nooit boeken, maar DEZE is vandaag binnengekomen en ik ben er blij mee :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:53:09 #271
45206 Pietverdriet
pi_104812505
Zit te denken aan een labrador, of een labradoodel. Had vroeger een golden retriever, ook een optie.
pi_104812522
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:52 schreef freecell het volgende:
ik koop bijna nooit boeken, maar DEZE is vandaag binnengekomen en ik ben er blij mee :)
Zeg, ken je het liedje al uit je hoofd?
pi_104812578
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Zeg, ken je het liedje al uit je hoofd?
Het refrein wel ja.
Kan het alleen niet spelen op gitaar, waardoor het niet klinkt :P
Als je me de tabs kan leveren, maak ik een filmpje.
pi_104812648
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
Het refrein wel ja.
Kan het alleen niet spelen op gitaar, waardoor het niet klinkt :P
Als je me de tabs kan leveren, maak ik een filmpje.
Volgens mij is dit de melodie :D http://bettylou.zzruss.com/supercalifragilistic.htm
pi_104812790
Ow, das heel makkelijk te spelen O_O
Heb je de tekst ook, dan zet ik hem even over :)
pi_104812864
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef freecell het volgende:
Ow, das heel makkelijk te spelen O_O
Heb je de tekst ook, dan zet ik hem even over :)
http://www.moron.nl/lyric(...)mateur%20Transplants
pi_104813176
Goed, ik maak net een gigant van een winkelhaak op het kontdeel van mijn vorige week dinsdag nieuw gekochte broek. Het zadel van Ross' fiets is net een scheermes blijkbaar. Ik koop nooit nieuwe broeken want ze zijn te duur, maar deze zat zo goed :')
pi_104813234
Ik ga overigens meedoen met een loterij zsm. Karma hoort in balans te zijn }:|
pi_104813400
Karma is niet in balans, waarschijnlijk schrijven ze het perongeluk 3x van je rekening af en krijg je daarna een vaas op je hoofd ;)

Maar: BALEN! *Fnuffel*
pi_104813673
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de melodie :D http://bettylou.zzruss.com/supercalifragilistic.htm
Nope :D
Het kan wel, maar wordt behoorlijk vals zo
pi_104813736
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit te denken aan een labrador, of een labradoodel. Had vroeger een golden retriever, ook een optie.
Golden of Doodle O+ Vind Labradors zelf niet zo heel veel aan.. kwispelende tanks :+ Sam vindt ze wel leuk btw, liefst blonde teefjes of gecastreerde reutjes :')
pi_104813933
hier pruttelen stoofpeertjes voor morgen :9
SPOILER
pi_104814077
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik maak net een gigant van een winkelhaak op het kontdeel van mijn vorige week dinsdag nieuw gekochte broek. Het zadel van Ross' fiets is net een scheermes blijkbaar. Ik koop nooit nieuwe broeken want ze zijn te duur, maar deze zat zo goed :')
Grrrrrr! Balen joh!
pi_104814122
OH isa wat een gedoe allemaal :(
pi_104814421
:N niet Isas week :*
pi_104814463
Ik ben ook al ongesteld :'(

En toen wilde ik: lekkere stoofpeertjes, Memo! typen en op de één of andere manier past dat niet in dezelfde post :X
pi_104814500
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef freecell het volgende:
Nope :D
Het kan wel, maar wordt behoorlijk vals zo
Ja maar het origineel is ook vals! Ik kan geen chords/tabs vinden ;)
pi_104814636
En Lein, ik kwam er achter dat ik een afspraak bij de neuroloog heb op 6 december _O-
pi_104814670
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
En Lein, ik kwam er achter dat ik een afspraak bij de neuroloog heb op 6 december _O-
Nee, srsly? :(
pi_104814723
Nou, dat is nu 13 december *O*
pi_104814866
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat is nu 13 december *O*
:D *O* Zelf veranderd?
  vrijdag 25 november 2011 @ 19:36:04 #292
45206 Pietverdriet
pi_104814925
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

.. kwispelende Tanks :')
Dan zijn ze te dik.
pi_104814970
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan zijn ze te dik.
Neuh, doelde meer op het destructieve gedrag als ze ergens langs rennen :+ Maar ze zijn ook vaak te dik ja, das waar ;)
pi_104815361
Zo. Eerst even een echte cola in het cafe voor ik vieze pepsi moet drinken bij de staat :D
pi_104815401
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eerst even een echte cola in het cafe voor ik vieze pepsi moet drinken bij de staat :D
Pepsi :r
pi_104815421
De Staat O+
pi_104815545
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja maar het origineel is ook vals! Ik kan geen chords/tabs vinden ;)
Niet zo VALS als ik :D En ook heel erg uit ritme :')

LOL, durf ik?

*klik*

Edit: nu met BIJLAGE

[ Bericht 8% gewijzigd door freecell op 25-11-2011 19:53:16 ]
pi_104815917
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
Niet zo VALS als ik :D En ook heel erg uit ritme :')

LOL, durf ik?

*klik*
Ohhhhh tof _O- Echt vet leuk :D
pi_104815974
Zie boven :@
pi_104816060
:D _O_ _O-
pi_104816240
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ohhhhh tof _O- Echt vet leuk :D
Teksten kan ik wel, nu de melodie nog :')
Ik was ook altijd goed in 'esmeralda' :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')