Dat wilde ik nog zeggen iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 05:46 schreef krakkemieke het volgende:
Wat jammer dat je fiets gestolen is Isa.![]()
Kettingslot bij je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Soms zit het mee, soms zit het tegen(zei ze stoer, en nu ga ik dus op Ross' fiets naar het station en dat is toch een rotfiets
)
Dat klinkt relatief lekker rustig ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:54 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Dit is een grappige ochtend
Dus nou zit hij naast me te kleuren en ontdek ik net dat het een heel ráár kleurboek is, lol
Maar het is wel gezellig hier
Ja, die mis ik. Sinds wanneer hebben joints stippels?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:06 schreef freecell het volgende:
Je mist de muis met een joint op een paddo gok ik zo
Da's een stuk kaas natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:06 schreef freecell het volgende:
Wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:15 schreef freecell het volgende:
Hoe ist daar verder vandaag kraks? Nu we toch aan het duo-chatten zijn
Veel succesquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel goed.Vandaag zijn de doelen wandelen en afwassen. En wat verder ter tafel komt.
Er zijn maar weinig verdorven mensen en daar hoor jij niet bij hoor!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel succes
En het ligt aan mij, ik ben verdorven
Zijn hand, Krakquote:
Lekker bakkie troep, TAV?quote:
je hebt het niet naar je zin he. laat je er niet door opvreten man!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:39 schreef PdeHoog het volgende:
GrmblIk dacht ff rustig te werken vanmorgen, maar de pleuris breekt alweer uit
Oh, ik heb het wle naar mijn zin hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je hebt het niet naar je zin he. laat je er niet door opvreten man!
Op de manier... dacht dat de vlam in de pan vloog voor je projectquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh, ik heb het wle naar mijn zin hoorHeerlijk dit
Maar het is het nadeel van supportwerk. Gebruikersvragen zijn niet te plannen
ik ook...quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:09 schreef freecell het volgende:
Ok, serieus, ligt het aan mij?Was het eerste wat ik erin zag!
wat een fantasie heb jij! Ik zie t niet hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:06 schreef freecell het volgende:
Dat slaapgebrek ook?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook...
ooh, ik wil ook zo'n leuk gezinnetje. Klinkt gezellig bji jou, FC!
Zijn ze weer aan het boren?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een fantasie heb jij! Ik zie t niet hoor.
Nee. Da's vanmiddag pasquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Op de manier... dacht dat de vlam in de pan vloog voor je project
Goed zoquote:
Eigen apparaat mag hier absoluut niet helaas. Toen ik de eerste klachten hoorde dacht ik dat het overdreven was, maar het spul is gewoon niet te zuipen, heb mijn tweede bakkie weggegooid net. Ik ga wel een pot roodmerk oploskoffie halen, in ieder geval tien keer beter dan deze ellende.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker bakkie troep, TAV?nespressootje voor op kantoor dan maar? Of met het hele gebouw uit protest koffie halen op de directieverdieping
![]()
ik zag het stickie (fikse hoerentoeter zeg) en paddo meteen. Maar ik ben dan ook getraint overal een dubbele betekenis achter te zoeken (krijg je vanzelf met mijn collega's)quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:01 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rust mijn kaas
Volgende keer beter opletten met kopen, hihi
En het is inderdaad lekker rustig hier nu
dat is wel prut, bij een afdeling bij mij op kantoor hebben ze een nespresso pro staan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eigen apparaat mag hier absoluut niet helaas. Toen ik de eerste klachten hoorde dacht ik dat het overdreven was, maar het spul is gewoon niet te zuipen, heb mijn tweede bakkie weggegooid net. Ik ga wel een pot roodmerk oploskoffie halen, in ieder geval tien keer beter dan deze ellende.
en daarna vind ik dat je weekend verdient heb hoor! geen vergaderingen meer vanavond. Anders word je vanzelf.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom mag dat eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eigen apparaat mag hier absoluut niet helaas. Toen ik de eerste klachten hoorde dacht ik dat het overdreven was, maar het spul is gewoon niet te zuipen, heb mijn tweede bakkie weggegooid net. Ik ga wel een pot roodmerk oploskoffie halen, in ieder geval tien keer beter dan deze ellende.
Oh, en ik zit op de directieverdieping, dus dat is niet echt een oplossing...
zelfde reden als geen tosti ijzers, die dingen geven behoorlijke spannings pieken. Vind men niet echt fijn (stoppen kunnen doorslaan bv)quote:
Right. Ik zat meer te denken aan concurrentie voor die apparaten meukquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zelfde reden als geen tosti ijzers, die dingen geven behoorlijke spannings pieken. Vind men niet echt fijn (stoppen kunnen doorslaan bv)
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en daarna vind ik dat je weekend verdient heb hoor! geen vergaderingen meer vanavond. Anders word je vanzelf.....Vanavond met camera naar De StaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ja, ik was idd van plan na die vergadering even mijn mail te schonen en dan richting huis te gaan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:13 schreef Isabeau het volgende:
We mogen geen koffie halen bij de twee dichtstbijzijnde apparaten omdat men het vervelend vindt als mensen van een andere afdeling in en uit lopen
van je collega;s moet je het hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden hier ook een senseo en waterkoker: mag ook niet meer. Nu moeten we steeds op zoek naar een koffieapparaat (ver weg) omdat ons koffiehoekje is gesloopt voor een extra wachtruimteWe mogen geen koffie halen bij de twee dichtstbijzijnde apparaten omdat men het vervelend vindt als mensen van een andere afdeling in en uit lopen
Er was gisteren nog iets veel frustrerenders aan de hand wat in mijn ogen het toppunt van kinderachtigheid/oncollegialiteit was, maar goed, laat ik dat maar niet via internet ventileren. Ging niet over mijn collega's op de planning gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |