net mam gesproken en die vind het wel leuk. ze komt het morgen ophalen en gelijk lunchen met soep, brood met pesto en quichequote:Op vrijdag 25 november 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze weten allemaal dus dat je wel degelijk een stiekeme alcoholist bent.
degene die rode en witte wijn gaf kent me wel goed maar nam ze mee voor het eten alleen niemand wilde. van een ander meisje kreeg ik een boekje met de titel 'koken, zo doe je dat'. en bedankt haha. gelukkig kreeg ik dat boekje al voordat ze had gegetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig zo met die meiden FF lekker kleppen.
Alleen kennen ze je niet heel goed als ze je wijn geven
Ik zal je buren even opdracht geven om weer te gaan boren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 01:27 schreef FutureFairytale het volgende:
en slapen. hopelijk word ik niet weer om half 8 mn bed uit geboord. zou nog een normaal ritme moeten krijgen door zo iemand pff
Dat wilde ik nog zeggen iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 05:46 schreef krakkemieke het volgende:
Wat jammer dat je fiets gestolen is Isa.![]()
Kettingslot bij je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Soms zit het mee, soms zit het tegen(zei ze stoer, en nu ga ik dus op Ross' fiets naar het station en dat is toch een rotfiets
)
Dat klinkt relatief lekker rustig ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 07:54 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Dit is een grappige ochtend
Dus nou zit hij naast me te kleuren en ontdek ik net dat het een heel ráár kleurboek is, lol
Maar het is wel gezellig hier
Ja, die mis ik. Sinds wanneer hebben joints stippels?quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:06 schreef freecell het volgende:
Je mist de muis met een joint op een paddo gok ik zo
Da's een stuk kaas natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:06 schreef freecell het volgende:
Je mist de muis met een joint op een paddo gok ik zo
Wel goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:15 schreef freecell het volgende:
Hoe ist daar verder vandaag kraks? Nu we toch aan het duo-chatten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |