Oh soquote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee joh! Als ik over twee maand klaar ben heb ik er 3,5 opzittenDie hele periode sluit je af en dan wil die slb'er niet eens even terugblikken.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh er is een geneesmiddel! Paracetomoxyfrusebendroneomycin!
Wie heeft de selectie van die gasten dan gedaan? Jullie zelf?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was interessant. De door ons aangestelde huismeesters blijken te stelen (niet te bewijzen), geen flikker uit te voeren, bewoners af te bekken en vooral heel makkelijk te zijn in ons geld uitgeven. Blij dat die gasten volgende maand vertrekken.
Eigenlijk zou ik ze nu de deur uit willen trappen.
Goed dat ze vertrekken. Vreselijk zegquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was interessant. De door ons aangestelde huismeesters blijken te stelen (niet te bewijzen), geen flikker uit te voeren, bewoners af te bekken en vooral heel makkelijk te zijn in ons geld uitgeven. Blij dat die gasten volgende maand vertrekken.
Eigenlijk zou ik ze nu de deur uit willen trappen.
lol! Ik kan het morgen zingen, ok?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh er is een geneesmiddel! Paracetomoxyfrusebendroneomycin!
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef freecell het volgende:
lol! Ik kan het morgen zingen, ok?
Ja. Het vorige bestuur jaren geledenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie heeft de selectie van die gasten dan gedaan? Jullie zelf?
Gaan jullie ze vervangen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Het vorige bestuur jaren geledenMaar deze verhalen komen de laatste maanden pas omhoog. Allerlei gereedschap is ook verdwenen. Alleen niet te bewijzen dat zij dat zijn geweest.
Per 1 januari komt er een ander. Vanavond een gesprek mee gehad. Hij doet ook al een aantal jaar tot grote tevredenheid de schoonmaak bij ons, is aanzienlijk goedkoper, stuk vriendelijker en komt oprechter en eerlijker over.quote:
Wel even verdere referenties vragen en checken!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Per 1 januari komt er een ander. Vanavond een gesprek mee gehad. Hij doet ook al een aantal jaar tot grote tevredenheid de schoonmaak bij ons, is aanzienlijk goedkoper, stuk vriendelijker en komt oprechter en eerlijker over.
Wat ik al zei: we kennen de beste man al een tijd en hij heeft ook de huidige huismeesters vervangen in vakanties.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel even verdere referenties vragen en checken!
Ik kende die latere serie-moordenaar ook al erg lang en heb ook nooit verder navraag bij eerdere werkgevers gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik al zei: we kennen de beste man al een tijd en hij heeft ook de huidige huismeesters vervangen in vakanties.
Worden ze alleen maar resistenter vanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
*hoest*
![]()
*hoest*
![]()
![]()
Antibioticakuur anyone??
Ze weten allemaal dus dat je wel degelijk een stiekeme alcoholist bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
heb een fles rose, rode wijn en witte wijn gekregen... leuk he haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |