abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104768429
Althans voor zover mensen nog van maandag t/m vrijdag werken. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_104768485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zal ik een foto maken? (als ik het onthou)

[..]

jullie zijn altijd welkom :) wat is het verschil tussen Tribal Fusion en 'gewone' Bellydance?
Moeilijk uit te leggen, vooral het gevoel
En sommige bewegingen gaan net de tegenovergestelde kant op terwijl wij dat in de les echt nooit zo zouden leren (maar dat heeft waarschijnlijk met smaak te maken).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 18:33:22 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104768653
Thuis :).

College management control theory zit er weer op.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104768680
Bijna thuis. Ff snel eten en dan weer vergaderen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 18:46:24 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104769135
Vanavond KvW wijn aflevering #3.
pi_104769393
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna thuis. Ff snel eten en dan weer vergaderen.
polderuh! krijg je al kaakkramp?

gelukkig is het sort of weekend voor mij, morgen enkel naar gemeentehuis voor een nieuw vogtje
pi_104770139
:W gaar, koppijn, en dan ook maar een 6je voor mijn 1e toets krijgen -O- :{ bah.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:11:17 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_104770219
voldoende *O*
Confidence through competence
pi_104770445
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
voldoende *O*
-O- niet hoog genoeg en ik snap niet waarom ik bepaalde onderdelen niet hoger heb gescoord -O- En ben meteen bang dat ik dan de volgende toets, waar de eisen uitgebreider zijn, niet ga halen :') faalangst 2.0 }:|
pi_104770478
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
:W gaar, koppijn, en dan ook maar een 6je voor mijn 1e toets krijgen -O- :{ bah.
je hebt 0,5 punt teveel gedaan :P

5,5 studenten tien
pi_104770585
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

je hebt 0,5 punt teveel gedaan :P

5,5 studenten tien
om precies te zijn was het een 6,4 }:| Een 7 was ik tevreden mee geweest verdulleme :X
  donderdag 24 november 2011 @ 19:17:36 #12
55709 Stereotomy
pi_104770588
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- niet hoog genoeg en ik snap niet waarom ik bepaalde onderdelen niet hoger heb gescoord -O- En ben meteen bang dat ik dan de volgende toets, waar de eisen uitgebreider zijn, niet ga halen :') faalangst 2.0 }:|
Je bent mij toch niet faalangst schmaelangst o|O

Kun je feedback krijgen van de docent?
pi_104770626
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bent mij toch niet faalangst schmaelangst o|O

Kun je feedback krijgen van de docent?
Weet ik niet.. We hebben maandag weer studiegroep bijeenkomst, en dat is met de docent die het beoordeeld heb, dus ik hoop wel iets te kunnen vragen.
pi_104770633
Hullo!

Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers :)

Leander was dinsdag hartstikke ziek, gisteren en vandaag stomvervelend en koortsig en nu heeftie vlekjes :')
Dus ik de vlekjes googelen, zesde ziekte (ik dacht trouwens dattie dat al gehad had)
En ik ben al drie dagen snotverkouden en dacht al de hele dag: heb ik ander wasmiddel ofzo, ik heb jeuk :?
Kijk ik net: vlekjes :X

Welja, 3x waterpokken, 2x pfeiffer, bof op mijn 23e, ook al was ik ingeënt.
En nu voor de derde keer sinds mijn volwassen bestaan 6e ziekte, aaah! Ik doe werkelijk met elk kind mee.
  donderdag 24 november 2011 @ 19:19:29 #15
55709 Stereotomy
pi_104770699
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!

Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers :)
Als Sunny nog eens bij de Boston Consulting Group wil werken... :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 november 2011 @ 19:28:15 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104771173
Ik snap het gezeur over de zesjescultuur nooit zo. We hebben afgesproken dat een 6 voldoende is.

Wil je dan dat men meer % goed heeft leg dan de lat van de zes hoger, maar voldoende = voldoende.
pi_104771598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!

Leander was dinsdag hartstikke ziek, gisteren en vandaag stomvervelend en koortsig en nu heeftie vlekjes :')
Dus ik de vlekjes googelen, zesde ziekte (ik dacht trouwens dattie dat al gehad had)
En ik ben al drie dagen snotverkouden en dacht al de hele dag: heb ik ander wasmiddel ofzo, ik heb jeuk :?
Kijk ik net: vlekjes :X

Welja, 3x waterpokken, 2x pfeiffer, bof op mijn 23e, ook al was ik ingeënt.
En nu voor de derde keer sinds mijn volwassen bestaan 6e ziekte, aaah! Ik doe werkelijk met elk kind mee.
Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hè :X ) Je bent nl wel een beetje oud voor al die dingen en daarbij heten die aandoeningen kinderziektes omdat je ze vaak voor het eerst op kinderleeftijd krijgt en daaran nooit weer :D Zo moest ik het althans leren :')

Verder had ik een kutdag; zat echt alles tegen; kreeg ik de neiging tegen iedereen te snauwen en kwam ik er om 5 uur achter dat ik waarschijnlijk morgen ongesteld moet worden. Dat verklaarde al een boel en heb ik mezelf uitgelachen. Op het station bleek als kers op de taart mijn nieuwe fiets te zijn gestolen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104771636
Oh, en Sun, ik was ook nooit blij met een zes, dus laat iedereen maar zeuren je gaat dan nl toch aan jezelf twijfelen als je dacht het beter te hebben gedaan :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104771696
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hè :X ) Je bent nl wel een beetje oud voor al die dingen en daarbij heten die aandoeningen kinderziektes omdat je ze vaak voor het eerst op kinderleeftijd krijgt en daaran nooit weer :D Zo moest ik het althans leren :')

Verder had ik een kutdag; zat echt alles tegen; kreeg ik de neiging tegen iedereen te snauwen en kwam ik er om 5 uur achter dat ik waarschijnlijk morgen ongesteld moet worden. Dat verklaarde al een boel en heb ik mezelf uitgelachen. Op het station bleek als kers op de taart mijn nieuwe fiets te zijn gestolen :')
wat klote zeg :o en zo'n dag had ik ook maar met minder grote gevolgen gelukkig, alleen n nieuwe cd vernaggeld :')
pi_104771728
Ow balen Isa -O- Was het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?

Nee, dat past er in principe niet bij met bindweefsel, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog? :')

Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
pi_104771766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Sun, ik was ook nooit blij met een zes, dus laat iedereen maar zeuren je gaat dan nl toch aan jezelf twijfelen als je dacht het beter te hebben gedaan :*
Nja, vroeger was ik er altijd wel blij mee omdat ik nooit echt verwachtte dat ik überhaupt een voldoende kreeg :+
Maar nu dacht ik eigenlijk wel echt een goed stuk op goed niveau te hebben afgeleverd, maar niet echt dus -O-

Oh en wat onwijs klote van je fiets zeg :(
  donderdag 24 november 2011 @ 19:38:04 #22
55709 Stereotomy
pi_104771783
Oh nee Isa :o was het een dure fiets?
pi_104771804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef freecell het volgende:
Ow balen Isa -O- Was het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?

Nee, dat past er in principe niet bij, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog? :')

Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
Ik herinner me nog een zwangerschap ;) (en een hamster)

En verzekerd. Tsja. Wel papieren ingevuld; nooit betaald _O-
Ik heb chocolademelk ^O^ Shit happens.
pi_104771857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nee Isa :o was het een dure fiets?

RIP
  donderdag 24 november 2011 @ 19:40:01 #25
55709 Stereotomy
pi_104771892
RIP bling bling :'(

Had je er een duur slot omheen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')