Moeilijk uit te leggen, vooral het gevoelquote:Op donderdag 24 november 2011 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal ik een foto maken? (als ik het onthou)
[..]
jullie zijn altijd welkomwat is het verschil tussen Tribal Fusion en 'gewone' Bellydance?
polderuh! krijg je al kaakkramp?quote:Op donderdag 24 november 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna thuis. Ff snel eten en dan weer vergaderen.
quote:
je hebt 0,5 punt teveel gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
gaar, koppijn, en dan ook maar een 6je voor mijn 1e toets krijgen
![]()
bah.
om precies te zijn was het een 6,4quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je hebt 0,5 punt teveel gedaan
5,5 studenten tien
Je bent mij toch niet faalangst schmaelangstquote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]niet hoog genoeg en ik snap niet waarom ik bepaalde onderdelen niet hoger heb gescoord
En ben meteen bang dat ik dan de volgende toets, waar de eisen uitgebreider zijn, niet ga halen
faalangst 2.0
Weet ik niet.. We hebben maandag weer studiegroep bijeenkomst, en dat is met de docent die het beoordeeld heb, dus ik hoop wel iets te kunnen vragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent mij toch niet faalangst schmaelangst![]()
Kun je feedback krijgen van de docent?
Als Sunny nog eens bij de Boston Consulting Group wil werken...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers
Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hèquote:Op donderdag 24 november 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
Hullo!
Een 6 is een zes meiske! Das een voldoende! Niemand kijkt ooit weer naar je cijfers
Leander was dinsdag hartstikke ziek, gisteren en vandaag stomvervelend en koortsig en nu heeftie vlekjes
Dus ik de vlekjes googelen, zesde ziekte (ik dacht trouwens dattie dat al gehad had)
En ik ben al drie dagen snotverkouden en dacht al de hele dag: heb ik ander wasmiddel ofzo, ik heb jeuk
Kijk ik net: vlekjes
Welja, 3x waterpokken, 2x pfeiffer, bof op mijn 23e, ook al was ik ingeënt.
En nu voor de derde keer sinds mijn volwassen bestaan 6e ziekte, aaah! Ik doe werkelijk met elk kind mee.
wat klote zegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Past een beetje krakkemikkig immuunsysteem ook bij een bindweefselaandoening? (en dat vraag ik hè) Je bent nl wel een beetje oud voor al die dingen en daarbij heten die aandoeningen kinderziektes omdat je ze vaak voor het eerst op kinderleeftijd krijgt en daaran nooit weer
Zo moest ik het althans leren
Verder had ik een kutdag; zat echt alles tegen; kreeg ik de neiging tegen iedereen te snauwen en kwam ik er om 5 uur achter dat ik waarschijnlijk morgen ongesteld moet worden. Dat verklaarde al een boel en heb ik mezelf uitgelachen. Op het station bleek als kers op de taart mijn nieuwe fiets te zijn gestolen
Nja, vroeger was ik er altijd wel blij mee omdat ik nooit echt verwachtte dat ik überhaupt een voldoende kreegquote:Op donderdag 24 november 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en Sun, ik was ook nooit blij met een zes, dus laat iedereen maar zeuren je gaat dan nl toch aan jezelf twijfelen als je dacht het beter te hebben gedaan
Ik herinner me nog een zwangerschapquote:Op donderdag 24 november 2011 19:37 schreef freecell het volgende:
Ow balen IsaWas het een nieuwe-nieuwe fiets? Verzekerd? Heb je chocolade in huis?
Nee, dat past er in principe niet bij, maar langzamerhand begint het wel op te vallen dat mijn immuunsysteem wat...ehm...krakkemikkig is. Ik bedoel, weet je die bof nog?
Ik ga mijn moeder geloof ik maar aanklagen... 3 maanden borstvoeding gehad ipv de door de WHO aangeraden 2 jaar. Tsk, allemaal haar schuld.
quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Oh nee Isawas het een dure fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |