Een vriend van me hebben ze verkloot in Deventer, die nu behandeld door de endoklinik in hamburg en kan nu weer lopen. Heeft een tijd in een rolstoel gezeten door een prutser aldaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar heb je die rogge dan voor nodig?
Weet je wat ik net te horen kreeg? Een grote zorgverzekering betaalt orthopedische ingrepen in dit ziekenhuis niet meer vanaf 1 januari! (knie, heup etc) We zijn één van de beste ziekenhuizen in Nederland op het gebied van orthopedie maar blijkbaar dus ook een duur ziekenhuis op dat gebied. Nou, fraai zeg. Zal je zien dat patiënten (oudere mensen vaak) dat allemaal niet weten en straks ver moeten reizen voor een knieoperatie etc. Gaat niet om kwaliteit, alleen om $$$. Lang leve ons zorgstelsel!
Hoe ist verder met je?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeie tip, maar er zit genoeg aardappel in en ik ben te lui.
Loesje is mainstream gewordenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Zitten leuke nieuwe bij!
http://www.loesjeopcanvas.nl/
Redelijk. De pijn is te doen en ik heb deze week 3x gewandeld. Ik heb nog minder conditie dan toen ik uit het ziekenhuis kwam, maar het huishouden met de hulp ging al beter dan vorige week.quote:
Jep, conditie is veel beter, kan weer uren lopen. Volgend jaar verhuis ik en dan komt er een hond, om een reden te hebben iedere dag een uur of wat te gaan lopen,quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Redelijk. De pijn is te doen en ik heb deze week 3x gewandeld. Ik heb nog minder conditie dan toen ik uit het ziekenhuis kwam, maar het huishouden met de hulp ging al beter dan vorige week.
Hoe gaat het met jou, kan je weer alles?
Jakkes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:22 schreef Ouqz het volgende:
Check mij die schapenlever klaar maken.
[ afbeelding ]
Mnah, het ziet er eerlijk gezegd niet heeeel anders uit dan de stoofperen van Pquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Getsiedekkie.. kom ik daar mee binnen vallen![]()
![]()
Zo gaar.. zin in het weekend!![]()
![]()
Leuk Piet, een hond! Heb je al een merk in gedachten??
Zeg, ken je het liedje al uit je hoofd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:52 schreef freecell het volgende:
ik koop bijna nooit boeken, maar DEZE is vandaag binnengekomen en ik ben er blij mee
Het refrein wel ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg, ken je het liedje al uit je hoofd?
Volgens mij is dit de melodiequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:55 schreef freecell het volgende:
Het refrein wel ja.
Kan het alleen niet spelen op gitaar, waardoor het niet klinkt
Als je me de tabs kan leveren, maak ik een filmpje.
http://www.moron.nl/lyric(...)mateur%20Transplantsquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef freecell het volgende:
Ow, das heel makkelijk te spelen O_O
Heb je de tekst ook, dan zet ik hem even over
Nopequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de melodiehttp://bettylou.zzruss.com/supercalifragilistic.htm
Golden of Doodlequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit te denken aan een labrador, of een labradoodel. Had vroeger een golden retriever, ook een optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grrrrrr! Balen joh!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik maak net een gigant van een winkelhaak op het kontdeel van mijn vorige week dinsdag nieuw gekochte broek. Het zadel van Ross' fiets is net een scheermes blijkbaar. Ik koop nooit nieuwe broeken want ze zijn te duur, maar deze zat zo goed
Ja maar het origineel is ook vals! Ik kan geen chords/tabs vindenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef freecell het volgende:
Nope
Het kan wel, maar wordt behoorlijk vals zo
Nee, srsly?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef Isabeau het volgende:
En Lein, ik kwam er achter dat ik een afspraak bij de neuroloog heb op 6 december
Neuh, doelde meer op het destructieve gedrag als ze ergens langs rennenquote:
Pepsiquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eerst even een echte cola in het cafe voor ik vieze pepsi moet drinken bij de staat
Niet zo VALS als ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar het origineel is ook vals! Ik kan geen chords/tabs vinden
Ohhhhh tofquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
Niet zo VALS als ikEn ook heel erg uit ritme
LOL, durf ik?
*klik*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |