Om pittenzakken mee te makenquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Rogge, FC! Waar had je rogge voor nodig!
Geniaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:54 schreef freecell het volgende:
Om pittenzakken mee te maken
Het is kleiner dan kersenpitten, dus voelt zachter aan, het blijft langer warm, het ruikt minder en is veel goedkoper
Gaafquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zakelijk. Polen, Turkije, Frankrijk, Duitsland, Frankrijk.
Ik zie het idd, volgend jaar een boom/struik op de zuidkant!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee!
Hmm google zegt dat het in nl wel mogelijk is tot -15! Piet ik zeg planten die handel
![]()
Ga zo ook eens, vanavond steak frites en salade.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:31 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was een flinke shitload aan boodschappen voor het weekend. Verhongeren of verdorsten zullen we in ieder geval niet.
In folie met witte wijn of visbouillon en kruiden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand een tip voor me?
Ik heb zalmfiletEn dat wil ik graag opeten.
En dat doe ik normaal met een roomsausje, of met spinazie en room door de pasta...
Maar ik heb een kind die geen melk, ei en soja mag
Ik heb wel groente en aardappelen, ook wel pasta, maar wat kan ik er nou mee doen zonder melk, ei en soja
Ja das logisch, rustig opbouwen en luisteren naar je lijf he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:51 schreef krakkemieke het volgende:
DE, de pijn is te doen, maar ik heb minder conditie dan toen ik uit het ziekenhuis kwam. Ik ben dus begonnen met wandelen, maar vandaag lekker niet.
Ik heb vandaag goed naar mijn hoofd geluisterd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja das logisch, rustig opbouwen en luisteren naar je lijf he?
Grillen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
Heeft iemand een tip voor me?
Ik heb zalmfiletEn dat wil ik graag opeten.
En dat doe ik normaal met een roomsausje, of met spinazie en room door de pasta...
Maar ik heb een kind die geen melk, ei en soja mag
Ik heb wel groente en aardappelen, ook wel pasta, maar wat kan ik er nou mee doen zonder melk, ei en soja
Hier 15 down! Eigenlijk nog 1 to go, maar die ging op het laatste moment niet door. Denk dat ik die maar laat, heb niet het idee dat er nog nieuwe informatie uit gaat komen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef TAV74 het volgende:
Zo, dat waren weer 5 gesprekken. 13 down, 8 to go.
Nu ook wel flink gaar .
Jah, das wel een planquote:
Dat wordt hier nooit gaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
In folie met witte wijn of visbouillon en kruiden?
Pocheren in visbouillon met dille?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat wordt hier nooit gaarDuurt een eeuwigheid en dan is het niet gaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |