quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meestal is het voetbal wat de klok slaat op dooie punten
Praten over koffieautomaten is wel weer culinair genoeg.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meestal is het voetbal wat de klok slaat op dooie punten
Het is een slowchat, als het per ongeluk culinair is is het mooi meegenomenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Praten over koffieautomaten is wel weer culinair genoeg.
Vriesdroog is er bij ons voor 'het personeel' de verse maling is er op de directiegangquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef TAV74 het volgende:
Dat is net een variant minder slecht dat die vriesdroog. De DE automaten met verse maling of voorgemalen verse koffie zijn goed te doen.
He? Weet ie nu al of ie over zoveel jaar geen tijd heeft voor een gesprek?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef LieLie het volgende:
Mijn studieloopbaanbegeleider wil geen afsluitend gesprek met me als ik straks klaar ben na 3,5 jaar studie, hij heeft het te druk.. Hoe suf is dat?
OMG, dat is wel echt ernstigquote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriesdroog is er bij ons voor 'het personeel' de verse maling is er op de directiegang
Nee joh! Als ik over twee maand klaar ben heb ik er 3,5 opzittenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He? Weet ie nu al of ie over zoveel jaar geen tijd heeft voor een gesprek?
Ik vind dat soort signalen altijd nogal slechtquote:
Beetje vaag eigenlijk. Maar vind je dat erg?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
Nee joh! Als ik over twee maand klaar ben heb ik er 3,5 opzittenDie hele periode sluit je af en dan wil die slb'er niet eens even terugblikken.
Vind ik ook, al heb je er voor jezelf nog zo'n plausibel verhaal bij (we krijgen veel extern bezoek oid), dan nog komt het erg beroerd over.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat soort signalen altijd nogal slecht
Dan nog.. die hoeven er maar 1x van te zuipen, je personeel de hele dagquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik ook, al heb je er voor jezelf nog zo'n plausibel verhaal bij (we krijgen veel extern bezoek oid), dan nog komt het erg beroerd over.
Nou, op hem persoonlijk zit ik niet te wachten. Maar hij krijgt gewoon uren voor begeleiding en zou toch enige interesse in zijn studenten moeten hebben.. Dus ik vond het vooral slecht dat ie het gewoon niet doet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje vaag eigenlijk. Maar vind je dat erg?
Je hoeft het mij niet uit te leggen, ik zuip ook van die rommelquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan nog.. die hoeven er maar 1x van te zuipen, je personeel de hele dag
Helpt niet tegen virussenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
*hoest*
![]()
*hoest*
![]()
![]()
Antibioticakuur anyone??
Werk je bij de NS?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriesdroog is er bij ons voor 'het personeel' de verse maling is er op de directiegang
Ik schijn dan ook geen virusinfectie te hebben, maar na dat die aanwezig was zijn er bacteriën ingetrokken. Althans, dat was de lezing van de huisarts waarna ik antibiotica kreeg.. en nu hoest ik nog steeds/weer. We veel minder gelukkig.. dus misschien dat het nu dan toch over gaat?? Please?? Pretty please??quote:
Wordt het hoesten steeds erger en stik je er soms bijna in? Werkt de antibiotica niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik schijn dan ook geen virusinfectie te hebben, maar na dat die aanwezig was zijn er bacteriën ingetrokken. Althans, dat was de lezing van de huisarts waarna ik antibiotica kreeg.. en nu hoest ik nog steeds/weer. We veel minder gelukkig.. dus misschien dat het nu dan toch over gaat?? Please?? Pretty please??
Nee, zo erg is het gelukkig niet. En de kuur heb ik eergister afgerond, dus ik wacht het nog ff af hoor.. Maar ik vind het wel stom dat ik nu weer hoestquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wordt het hoesten steeds erger en stik je er soms bijna in? Werkt de antibiotica niet?
Ik hoest bijna niet meer, maar dat heeft maanden geduurd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het gelukkig niet. En de kuur heb ik eergister afgerond, dus ik wacht het nog ff af hoor.. Maar ik vind het wel stom dat ik nu weer hoestDat is echt niet handig als je les moet geven namelijk
Ik ben nu 2 maanden bezig.. Begon met een zeer pijnlijke luchtweg, dat duurde 1,5 dag. Daarna alleen maar hoesten. Niet heel erg verschrikkelijk vreselijk erg, maar wel dodelijk vermoeiend, zeker als je de hele dag moet praten.. Vandaar dat ik vorige week een kuur ben gaan halen..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hoest bijna niet meer, maar dat heeft maanden geduurd.
Oh er is een geneesmiddel! Paracetomoxyfrusebendroneomycin!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben nu 2 maanden bezig.. Begon met een zeer pijnlijke luchtweg, dat duurde 1,5 dag. Daarna alleen maar hoesten. Niet heel erg verschrikkelijk vreselijk erg, maar wel dodelijk vermoeiend, zeker als je de hele dag moet praten.. Vandaar dat ik vorige week een kuur ben gaan halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |