Volgens wordt er één criterium gehanteerd: prijs.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef z80 het volgende:
[..]
leuk he de europese aanbesteding. als je niet heel goed op papier zet wat je eisen zijn ga je de boot in. een weg terug is er dan niet meer.
Handig beleidquote:Op donderdag 24 november 2011 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Onze directrice is er achter gekomen dat er een beetje een raar contract afgesloten is voor de 2 kopieer apparaten op onze school. Die op de ene locatie heeft een contract voor 300.000 kopieën, en daar betalen we boete voor omdat we dat niet halen, op onze locatie (en dat is ook de locatie waar het meeste gekopieerd wordt) slechts voor 180.000, dus betalen we daar boete omdat we er dus ruim overheen gaansnugger he..
Ze zijn een beetje zoals die Nederlandse satire-site. Naam kwijtquote:
Die jaquote:
dat artikel daar nu bovenaan over taal, briljant! Anti-alliteratici, lolquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die jaBeetje zelfde soort humor.
Was ik net aan het lezen, geniaal idd.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef freecell het volgende:
[..]
dat artikel daar nu bovenaan over taal, briljant! Anti-alliteratici, lol
Op de VU is de koffie juist verbeterdquote:Op donderdag 24 november 2011 20:12 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Rampzalige ontwikkelingen @work: er zijn nieuwe koffieautomaten zijn geplaatst. Helaas is de koffie niet geschikt voor menselijke consumptie![]()
Ah, daar zijn onze oude automaten naar toequote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de VU is de koffie juist verbeterd.
Bij ons mist het niet meer hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
Net mailtje van m'n dansvrienden uit Maastricht, ze willen een workshop organiseren met mijn dansdocenten waar ik les van heb op maandag, dus er komen er volgende week misschien drie hier naar toe om een lesje mee proef te dansen. Heb ze meteen uitgenodigd om te gaan eten voor de les.
Ze zeiden dat ze me mistten.
1 zeker eens. In de mediaexperience stond zo'n automaat. Wel gratis koffiequote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef flying-dutchman het volgende:
mijn top 3 van meest slechte koffie automaten
3 DE
2 Maas International
en met stip op 1
Max Havelaar. Dat was zo goor!
Ligt er helemaal aan het contract, DE heeft bijvoorbeeld erg goede en erg slechte varianten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef flying-dutchman het volgende:
mijn top 3 van meest slechte koffie automaten
3 DE
2 Maas International
en met stip op 1
Max Havelaar. Dat was zo goor!
ik ben dus niet de enige die het spul niet te drinken vind.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
1 zeker eens. In de mediaexperience stond zo'n automaat. Wel gratis koffie. Maar alleen de espresso op dubble sterkte was nog een beetje drinkbaar.
de variant die bij ons staat werkt met pakken siroop. indien het pak binnen een week op gaat is het nog wel te drinken op de sterkste stand. als het pak er langer in zit is het niet meer binnen te houden.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan het contract, DE heeft bijvoorbeeld erg goede en erg slechte varianten.
quote:
Dat is net een variant minder slecht dat die vriesdroog. De DE automaten met verse maling of voorgemalen verse koffie zijn goed te doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef z80 het volgende:
[..]
de variant die bij ons staat werkt met pakken siroop. indien het pak binnen een week op gaat is het nog wel te drinken op de sterkste stand. als het pak er langer in zit is het niet meer binnen te houden.
Ze hebben het ook bij RU Nijmegen. Niet te drinken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef z80 het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die het spul niet te drinken vind.
standaard bak is net slootwater.
Wij hadden ook ooit Maas, die waren best goed. Maar laatst kwam ik een Maas tegen die echt niet te zuipen was.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef borisz het volgende:
Oh op de VU hebben we nu dus de SL1000 van Maas International. Dat is echt een stuk beter dan de oude hotbar automaten.
die espresso extra stronk is het enige dat ik nog uit automaten halen krijg wat nog een beetje te hachelen isquote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
1 zeker eens. In de mediaexperience stond zo'n automaat. Wel gratis koffie. Maar alleen de espresso op dubble sterkte was nog een beetje drinkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glaasje concentraatquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
En door al dat geklets over wijn heb ik mezelf maar een glas ingeschonken ookalishetnogmaardonderdag
Ik mag over een uurtjequote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee momenteel
je mag ze houden van mequote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef flying-dutchman het volgende:
zo weer wat manchetknopen besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt wel!quote:
Prachtig tochquote:
Zitten toch hetzelfde te kijkenquote:
as usualquote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welneeging hier toch nergens over
voetbal =quote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Meestal is het voetbal wat de klok slaat op dooie punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |