Hoe heet zo'n ding tochquote:Op maandag 19 december 2011 04:49 schreef zuipuzuipu het volgende:
dan worden ze ook in treeen van 24 verkocht
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef MMach het volgende:
[...]In elk geval, de tuinmuurtjes blijven behouden, ik heb zelfs een beschadigd muurtje opnieuw gemetst naar oud model. De beplanting in de voortuin heb ik wel weggehaald omdat dat te gevaarlijk was tijdens de dakwerken. Er komt daar gewoon gras vermoedelijk (hoge beplanting neemt teveel licht weg).
De corifeeen achteraan de tuin staan er nog allemaal en zijn gewoon bijgesnoeid. De tuin is nu opgeruimd leeg, maar er ligt ook nog een hele hoop aarde (waar nu gras over groeit). In de tuin is er dus weinig tot niets veranderd. Ik ga ook geen tuin beginnen aanleggen, want die is direct terug om zeep als we beginnen aan de aanbouw.
[...]
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niemand noemt het schandalig, jij maakt van een mus een olifant.. alweer.
[knip]
Huh.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooi woord trouwens, Kerststress, heb je SSSSKTRREE liggen met schrabble kan je toch noch punten scoren
quote:
"Toch noch" ziet er best mooi uit eigenlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef trabant het volgende:
Ja, wanneer je het aan weerszijden van een van de andere vier letters T legt.
Woordwaarde is dan 21 punten en je blijft met een S zitten.
Maar schrabble moeten we toch afkeuren.
Als je 't niet gezien hebt kun je er niet over meepraten.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:38 schreef spierbal het volgende:
Hahaha die viel mij ook om. Maar waarom, na dit dieet zal je toch weer terug vallen op je oude gewoontes dus vroeg of laat bereik je weer het zelfde gewicht als nu, en kan je weer op nieuw beginnen. Gewoon een visuele cirkel lijkt mij. Als je wilt afvallen ga je maar sporten luie donder
Wel typisch, dat precies die twee woorden die in zekere zin in verband staan met elkaar, fout gaan (de spaties in de sinterklaastijd even buiten beschouwing gelatenquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:26 schreef woid het volgende:
ik ken vele Surinamers, heb er vele ook in mijn familie. en elke keer opnieuw valt het mij op dat juist de surinamers (natuurlijk de uitzonderingen daar gelaten) altijd wel ergens iets weten te bedenken om rassisme het onderwerp van gesprek te laten zijn.
altijd in de Sinter Klaas tijd krijg je dit gelul...
het lijkt er bijna op als of ze graag gediskrimineerd worden.., zodat ze "zielig" gevonden kunnen worden.
aan de Suri's die deze schoen niet zetten willen, maar aan willen trekken: hou toch eens op
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Je weet dat er bijna nog geen accijnsen op kerosine zit, laten we als europa eerst eens op kerosine net zoveel accijnsen als op normale brandstoffen zetten zodat het voor de consument ongeveer even duur wordt qau verbruik.
Gerecht van de dag;quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon grappig. Een of andere bejaarde clown die de scheids aan het bereiden is.
Overigens werd dat ook serieus aangepakt, die vent kreeg ook de rest van z'n leven een stadionverbod.
Hihi.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:14 schreef idefixo het volgende:
[..]
OK dan begrijp ik in ieder geval waar het dier vandaan komt. En mensen confronteren met waar hun vlees en bont vandaan komt kan goed zijn maar als je luguber en agressief wordt, keren de mensen zich van je af. Zelf geef ik bijvoorbeeld geen geld meer aan die organisaties en ben ik ook niet meer van plan (eerst overwoog ik het nog) om op de Partij voor de Dieren te stemmen, gewoon omdat ik de mensen te agressief en militaristisch vind.
Als dierenvrienden meer willen bereiken zullen ze wat milder moeten worden, ook naar de consumenten en mensen met een andere mening.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef RAVW het volgende:
Heb er hier nog een
bubbelbad....(mis piggy, rutger hauwer)
Ik neem aan dat militant wordt bedoeld. Militaristisch is niet logisch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:04 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Wat is er mis met militaristisch (de spelling)?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hier gaan we gezellig en lief verder.
't Viel mij laatst op dat heel veel mensen lijken te schrikken als je een aanhanger meevoert. Had er een tendermaster achter hangen om bij iemand wat uit de tuin op te halen (niet te zwaar beladen, mag de wagen weer niet trekken) en iedereen stuurt toch inene extra naar rechts o.i.d. En dat terwijl de aanhanger net zo breed was als de wagen zelf, bij een caravan snap ik het, die is zo'n beetje maximale breedte, en hoger en langer.
Wat had het moeten zijn?quote:
LOLquote:
Dan krijg ik ook aanhangwagens te zien.quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Typ tender master voor de lol eens in bij goegel
En treintjes.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan krijg ik ook aanhangwagens te zien.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:40 schreef Gravedigger het volgende:
Pizza_boom had het dus juist geschreven. Inn dit geval een fout van treinhomo die het woord niet controleerde
quote:
Ik vermoed een spambot. Topic is ook weg.quote:Op maandag 26 december 2011 08:52 schreef Gravedigger het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1756524
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Krijg je daar ook meteen een boete voor als je nog minderjarig bent
Atans, je ouders.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:08 schreef Ludd het volgende:
Ik ook. Zo maar geld aan een goed doel geven vind ik echt verantwoordingsloos.
quote:Op zondag 25 december 2011 20:59 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk eerst het onderzoek.
Maar heb je zembla gezien afgelopen week ? Waar een agent een feestvierende amateur voetballer doodschoot en nog 3 anderen zwaarvewonde tijdens hun kampioensfeestje. Hij werd eerst in het gelijk gesteld. Maar gelukkig waren er bewakingscamera beelden van die alles lochenstrafte van wat ie had verklaar. Hij was zelf de agressor.
Schulden op wieltjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:18 schreef MissionPhailed het volgende:
En nummer 3 alweer van een nu al spraakmakende topicreeks, gestart door de user Fusionfreak. Zal hij herrijzen als een fenix uit de assen der schulden of uiteindelijk het financiele onderspit delven? Lees het hier ... !
Die spreekt überhaupt geen Duitsquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef summer2bird het volgende:
Desondanks heb ik hem een pm gestuurd met de link naar dit topic
Mocht hij uberhoubt nog willen reageren.
quote:Zijn positie als persoon die daadwerkelijk zich inzet en note been Joods bloed heeft mag dan extra charismatige punten leveren aan zijn inleving in het verhaal..
"charismatige punten"quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef TitusPullo het volgende:
Zijn positie als persoon die daadwerkelijk zich inzet en note been Joods bloed heeft mag dan extra charismatige punten leveren aan zijn inleving in het verhaal..
Afkomstig uit het vuilnisforum:quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"charismatige punten"![]()
Linkje naar het topic?
Ik vind note been ook wel erg leuk moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"charismatige punten"![]()
Linkje naar het topic?
Ik vraag me af of hij dan geen poot heeft om op te staan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:07 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik vind note been ook wel erg leuk moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:47 schreef tong80 het volgende:
wilde oppakken en organiseren.
Het topic liep storm met mooie complimenten en mooie suggestisch.
Is er misschien een andere user die het ook wil oppakken en dan weer verdwijnt ?
Zijn leuke idialistische pareltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |