abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2011 @ 10:58:04 #1
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_105858944
De leraar was ons aan het uitleggen over het communisme en de voormalige Sovjet Unie. Omdat ik hier sowieso al interesses heb liggen, was dit enkel een korte herhaling van mijn wijde kennis van zaken. Na het verhaal van mijn leraar, ging hij willekeurige vragen stellen.

Zo ook aan deze klapjosti;

Leraar: "Noem eens een communistische staat."
Mongool: "Japan."

:D :D :D :D :{ :{ ;( :'( :'( :'( :') :') :') :') :') 8)7 8)7 8)7

Ik kon hier niet mee omgaan. Ik vind dit zo erg, dat ik dit absoluut wil delen met jullie, KL/b/ro's.

Zo, mijn hart is gelucht.
pi_105858963
Oke, staat genoteerd. Op naar de volgende les.

Handvaardigheid zo? Of tekenen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 21 december 2011 @ 10:59:09 #3
285853 PH-KCD
pi_105858972
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:58 schreef Catch22- het volgende:

Aardrijkskunde zo?
Nee, natuurkunde practicum over straling. :D
  Forum Admin woensdag 21 december 2011 @ 10:59:15 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_105858978
Hij zit toch op school om te leren? Wat heb jij daar te zoeken als je alles al weet?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 21 december 2011 @ 10:59:24 #5
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_105858983
Japan noemen terwijl zuid-korea ook kan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_105859009
Misschien plant de mongool een staatsgreep en werkt hij zo vast vooruit i.v.m. het promoten van zijn eigen land? :+ Oh, wacht....Noord-Korea is beter...die zoon wippen en trala een kant en klaar land. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 21 december 2011 @ 11:00:49 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_105859026
Met andere woorden je wil hier even laten zien dat je meer kennis hebt dan een mongool uit jouw klas.
Wat overigens mij doet vermoedden dat je op speciaal onderwijs zit?

Wat een prestatie!! goed man!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:01:19 #8
285853 PH-KCD
pi_105859050
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
Met andere woorden je wil hier even laten zien dat je meer kennis hebt dan een mongool uit jouw klas.
Wat overigens mij doet vermoedden dat je op speciaal onderwijs zit?

Wat een prestatie!! goed man!!
Dat is nog het erge, ik doe 5 havo.
pi_105859360
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef PH-KCD het volgende:

[..]

Dat is nog het erge, ik doe 5 havo.
HAVO is ook niet meer wat het geweest is. :')
Optimist tot in de kist
pi_105859425
Je verheven voelen en dan 5 havo doen :') Ik lach je uit man.
pi_105859467
Maar hij wordt waarschijnlijk niet als laatste gekozen bij gym.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_105859502
Wat een domme backfire-reacties weer. Voor 5 havo is zo'n antwoord wel erg slecht.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 21 december 2011 @ 11:17:58 #13
242879 Onnoman
The On And Only
pi_105859545
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:58 schreef Catch22- het volgende:

Handvaardigheid zo? Of tekenen?
mentale vaardigheden
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_105859554
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet oprecht niet wat ik erger zou vinden, zo wereldvreemd zijn als die gozer of als laatste gekozen worden met gym zoals TS
Eens met wat hierboven staat
  woensdag 21 december 2011 @ 11:18:38 #15
351780 Piye
King of Kush
pi_105859562
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Lithia het volgende:
Wat een domme backfire-reacties weer. Voor 5 havo is zo'n antwoord wel erg slecht.
Klopt, maar of het dan topicwaardig is...
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:18:56 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105859572
De schaamteloosheid.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105859581
quote:
Valt wel mee denk ik, ik bedoel het komt altijd wel voor. En misschien houdt hij zich wel niet bezig met wereldse zaken. En wie weet op vandaag dat vroeger in Griekenland een man democratie had uitgevonden in dat land, door middel met het stemmen van witte en zwarte stenen?
pi_105859659
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef Piye het volgende:

[..]

Klopt, maar of het dan topicwaardig is...
Nee, dat is geen reden om zo te reageren.
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef Argo het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik, ik bedoel het komt altijd wel voor. En misschien houdt hij zich wel niet bezig met wereldse zaken. En wie weet op vandaag dat vroeger in Griekenland een man democratie had uitgevonden in dat land, door middel met het stemmen van witte en zwarte stenen?
In jouw voorbeeld zou hij niet eens weten dat het van Griekenland zou komen.
pi_105859754
quote:
Dat mag ik hopen anders ga ik nu even huilen. ;(
Optimist tot in de kist
  woensdag 21 december 2011 @ 11:24:42 #20
351780 Piye
King of Kush
pi_105859764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:21 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nee, dat is geen reden om zo te reageren.

[..]

In jouw voorbeeld zou hij niet eens weten dat het van Griekenland zou komen.
Welke post vind jij dan bijvoorbeeld echt niet kunnen, want ik vind het vrij mild.
pi_105860046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef Piye het volgende:

[..]

Welke post vind jij dan bijvoorbeeld echt niet kunnen, want ik vind het vrij mild.
Sorry, maar kan je ook ontopic posten? Ik heb geen zin in een eindeloze discussie welke reacties wel goed zijn en welke niet en/of dit topic, topicwaardig is of niet.
Het gaat bovendien totaal niet over reacties die 'echt niet kunnen', het ging mij meer dat iedereen die gast (waar TS over klaagt) gaan verdedigen alsof hij hun moeder is.
En ja, dat mag je mild vinden. Dat is een meningsverschil.
pi_105860170
Zo TS, wat ben jij een slimme jongen zeg! Jij hebt vast je hele trui onder de broches omdat je zo goed hebt opgelet.

woensdag 21 december 2011 @ 11:36:04 #23
351780 Piye
King of Kush
pi_105860184
quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef Lithia het volgende:

[..]

Sorry, maar kan je ook ontopic posten? Ik heb geen zin in een eindeloze discussie welke reacties wel goed zijn en welke niet en/of dit topic, topicwaardig is of niet.
Het gaat bovendien totaal niet over reacties die 'echt niet kunnen', het ging mij meer dat iedereen die gast (waar TS over klaagt) gaan verdedigen alsof hij hun moeder is.
Je begon er zelf over. _O-

Ontopic vind ik TS een klapjosti omdat hij hier komt zeuren over iemands domme fout. Van fouten leer je en ook TS maakt heus weleens fouten waarvan een ander denkt "wat ben jij nou voor mongool?".
pi_105860209
quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef Lithia het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is dat Ts minderwaardig doet en zichzelf hoger zet dan hem. Het antwoord is niet slim, maar dan nog hij doet toch hetzelfde niveau als ts, en hij heeft het 5 jaar volgehouden, nu kom ik heel veel domme antwoorden tegen in mijn klas, maar ik vind dit nog niet zo erg.

Wat ik bv erg vindt is als een leraar 5x zegt dat we op het blaadje dat we kregen mogen schrijven en dat dan alsnog 4 mensen vragen of we erop mogen schrijven.

Of als een leraar vraagt van wie het achtergelaten Engels mapje is een stuk of 4x en niemand reageert en een dag later komt een jongen die in die les zat, klagen dat hij zijn mapje kwijt is.
pi_105860283
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:36 schreef Piye het volgende:

[..]

Je begon er zelf over. _O-

Ontopic vind ik TS een klapjosti omdat hij hier komt zeuren over iemands domme fout. Van fouten leer je en ook TS maakt heus weleens fouten waarvan een ander denkt "wat ben jij nou voor mongool?".
Nee hoor, jij maakt het een discussie over topicwaardigheid en over reacties die niet kunnen, ik niet.

Alleen al om het feit dat hij Japan koos, laat zien dat hij helemaal niets van het land weet. Niet dat het veel boeit, maar aardrijkskunde en geschiedenis krijg je niet vanaf 5 havo. Heeft hij wat lessen gemist ofzo?
pi_105860343
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:39 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nee hoor, jij maakt het een discussie over topicwaardigheid en over reacties die niet kunnen, ik niet.

Alleen al om het feit dat hij Japan koos, laat zien dat hij helemaal niets van het land weet. Niet dat het veel boeit, maar aardrijkskunde en geschiedenis krijg je niet vanaf 5 havo. Heeft hij wat lessen gemist ofzo?
Of ts liegt, en doet vmbo basis.
pi_105860458
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:36 schreef Argo het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat is dat Ts minderwaardig doet en zichzelf hoger zet dan hem. Het antwoord is niet slim, maar dan nog hij doet toch hetzelfde niveau als ts, en hij heeft het 5 jaar volgehouden, nu kom ik heel veel domme antwoorden tegen in mijn klas, maar ik vind dit nog niet zo erg.

Wat ik bv erg vindt is als een leraar 5x zegt dat we op het blaadje dat we kregen mogen schrijven en dat dan alsnog 4 mensen vragen of we erop mogen schrijven.

Of als een leraar vraagt van wie het achtergelaten Engels mapje is een stuk of 4x en niemand reageert en een dag later komt een jongen die in die les zat, klagen dat hij zijn mapje kwijt is.
Yeah, zulke types herken ik. :D
Het is wel netjes dat hij het al 5 jaar volhoud, maar het argument 'het kan altijd slechter' zegt niets over het niveau van het jongen waar TS over klaagt. Ik snap wel dat er tig redenen zijn om hem te verdedigen, maar je kan wel toegeven dat het geen geweldige antwoord is.
Zelfs als TS zich verheven voelt, dan vind ik het nog steeds geen reden om de klacht te negeren en dat anderen alleen afgeven op TS.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:44:30 #28
351780 Piye
King of Kush
pi_105860467
quote:

[..]

Ja soms hè als je bepaalde opmerkingen maakt gaat iemand daarop reageren. Heel gek ik weet het, ik zal me de volgende keer proberen te beheersen. ;) En niet de hele wereld is Japanofiel dus laat die jongen lekker niks van Japan weten. Nu weet hij iig dat het niet communistisch is.
pi_105860521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:44 schreef Piye het volgende:

[..]

Ja soms hè als je bepaalde opmerkingen maakt gaat iemand daarop reageren. Heel gek ik weet het, ik zal me de volgende keer proberen te beheersen. ;) En niet de hele wereld is Japanofiel dus laat die jongen lekker niks van Japan weten. Nu weet hij iig dat het niet communistisch is.
Ja, mensen kunnen reageren, maar het is niet mijn probleem als iemand verkeerde misvatting maakt en dan ineens roept dat ik begon als ik er iets van zeg. :D
Dus je bent japanofiel als je weet dat het niet communistisch is? Weer wat geleerd.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:48:12 #30
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_105860575
Valt mij sowieso meer op dat kinderen met bijv. Atheneum ook, zo weinig algemene kennis hebben.
Wat leren ze dan op school? alleen formules en shit die je in het dagelijkse leven niet nodig hebt?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_105860594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:44 schreef Lithia het volgende:

[..]

Yeah, zulke types herken ik. :D
Het is wel netjes dat hij het al 5 jaar volhoud, maar het argument 'het kan altijd slechter' zegt niets over het niveau van het jongen waar TS over klaagt. Ik snap wel dat er tig redenen zijn om hem te verdedigen, maar je kan wel toegeven dat het geen geweldige antwoord is.
Zelfs als TS zich verheven voelt, dan vind ik het nog steeds geen reden om de klacht te negeren en dat anderen alleen afgeven op TS.
Ik snap best dat het grappig klinkt en is, maar wat als die jongen dat echt dacht? Op zijn minst was hij dapper om zijn antwoord te geven, en dat de leraar het nodig acht om die vraag te stellen zal ook wel niet voor niks zijn, ik bedoel wij gaan ervan uit ''iedereen weet dat wel?'' Maar die leraar vraagt het niet voor niks.
pi_105860646
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
Valt mij sowieso meer op dat kinderen met bijv. Atheneum ook, zo weinig algemene kennis hebben.
Wat leren ze dan op school? alleen formules en shit die je in het dagelijkse leven niet nodig hebt?
Dit dus, en dit vind ik erg scheef. :') Dat de formules en shit alleen maar tellen, en de rest bijna niet.
pi_105860685
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:48 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik snap best dat het grappig klinkt en is, maar wat als die jongen dat echt dacht? Op zijn minst was hij dapper om zijn antwoord te geven, en dat de leraar het nodig acht om die vraag te stellen zal ook wel niet voor niks zijn, ik bedoel wij gaan ervan uit ''iedereen weet dat wel?'' Maar die leraar vraagt het niet voor niks.
Wat als...wat als..
pi_105860712
das wel erg dom, japan ligt niet bij de communistische landen maar in azie en daar wonen de gelen en niet de roden, sukkel.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 21 december 2011 @ 11:52:46 #35
351780 Piye
King of Kush
pi_105860716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:46 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ja, mensen kunnen reageren, maar het is niet mijn probleem als iemand verkeerde misvatting maakt en dan ineens roept dat ik begon als ik er iets van zeg. :D
Dus je bent japanofiel als je weet dat het niet communistisch is? Weer wat geleerd.
Dus jij begon niet met een opmerking over domme reacties? Oke mijn fout, mijn oprechte excuses.

En nee je bent niet Japanofiel als je weet dat het niet communistisch is, maar zo schandalig vind ik het niet als je (vrijwel) niks over Japan weet. Genoeg landen waar een havo 5 leerling niks over weet. Tuurlijk is het een beetje dom om te denken dat Japan communistisch is, maar in ieder geval doet die leerling lekker mee en ja dan komt er soms weleens iets stoms uit. Alsof jullie nooit een ongelooflijk stomme fout hebben gemaakt.
pi_105860722
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef trovey het volgende:
Misschien plant de mongool een staatsgreep en werkt hij zo vast vooruit i.v.m. het promoten van zijn eigen land? :+ Oh, wacht....Noord-Korea is beter...die zoon wippen en trala een kant en klaar land. *O*
Die zoon krijg je nog niet zo makkelijk van z'n plek. ;( :')
Hallon!
pi_105860734
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef Lithia het volgende:

[..]

Wat als...wat als..
Het is niet zozeer de wat als, dat was mijn eerste argument. Mijn tweede was dat de leraar het nodig vindt een vraag als deze te stellen. Lijkt me dat dit iets zegt over het niveau. Blijkbaar dat we niet mogen uitgaan dat iedere havo 5 leerling dit weet.
pi_105860742
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:52 schreef RM-rf het volgende:
das wel erg dom, japan ligt niet bij de communistische landen maar in azie en daar wonen de gelen en niet de roden, sukkel.
China was/heeft nog communistische trekjes?
  woensdag 21 december 2011 @ 11:57:53 #39
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_105860890
NOORD KOREA IS BEST KOREA had je moeten roepen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_105860969
Wij hadden zo'n gast in de klas die niks deed en alleen maar wiet zat te roken (ook vaak gewoon in de klas :') ) en zijn antwoord op de proefwerkvraag "Noem een reden voor het onstaan van Het Rode Schisma" luidde "Paars was uitverkocht" vond ik toen (en nog steeds) eigenlijk best wel 'n goed antwoord. :@ :D :')
Hallon!
pi_105860983
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:52 schreef Piye het volgende:

[..]

Dus jij begon niet met een opmerking over domme reacties? Oke mijn fout, mijn oprechte excuses.

En nee je bent niet Japanofiel als je weet dat het niet communistisch is, maar zo schandalig vind ik het niet als je (vrijwel) niks over Japan weet. Genoeg landen waar een havo 5 leerling niks over weet. Tuurlijk is het een beetje dom om te denken dat Japan communistisch is, maar in ieder geval doet die leerling lekker mee en ja dan komt er soms weleens iets stoms uit. Alsof jullie nooit een ongelooflijk stomme fout hebben gemaakt.
Niemand noemt het schandalig, jij maakt van een mus een olifant.. alweer.
Goed dat je met mij eens bent dat zijn antwoord een beetje dom is. Daar ging het mij om.
En het is een beetje raar dat je het zelf een 'ongelooflijke stomme fout' noemt en dan tegen anderen zegt dat zij het schandalig vinden als ze het een domme antwoord vinden.
pi_105861013
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef BlueMage het volgende:
Wij hadden zo'n gast in de klas die niks deed en alleen maar wiet zat te roken (ook vaak gewoon in de klas :') ) en zijn antwoord op de proefwerkvraag "Noem een reden voor het onstaan van Het Rode Schisma" luidde "Paars was uitverkocht" vond ik toen (en nog steeds) eigenlijk best wel 'n goed antwoord. :@ :D :')
Ik had van een docente gehoord dat een kerel eens een examen moest inhalen, en voor elk antwoord dat hij niet wist pende hij een chinees gerecht neer. Die 2de corrector weigerde het daarom na te kijken. :')

+
Een fout, stomme fout of ongelofelijke stomme fout. Die zijn allemaal betrekkelijk, als ik iemand vraag ''Welk legioen was het favoriete van Caesar.'' Als hij dan niet antwoord kan ik ook denken ''wat een dommerik'' maar als hij mij dan iets vraagt wat ik niet weet, ben ik dan dom? Kennis hoor je te delen, niet elkaar uitlachen voor wat we niet weten. Maar elkaar aanvullen met wat we niet weten!

Maar dit is slechts een ideologie.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 12:05:14 ]
  woensdag 21 december 2011 @ 12:03:38 #43
351780 Piye
King of Kush
pi_105861059
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef BlueMage het volgende:
Blowers hè stiekem zijn ze allemaal geniaal. ;)

quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:00 schreef Lithia het volgende:

[..]

Niemand noemt het schandalig, jij maakt van een mus een olifant.. alweer.
Goed dat je met mij eens bent dat zijn antwoord een beetje dom is. Daar ging het mij om.
En het is een beetje raar dat je het zelf een 'ongelooflijke stomme fout' noemt en dan tegen anderen zegt dat zij het schandalig vinden als ze het een domme antwoord vinden.
Weet je wat? Dit wordt me iets te veel een welles nietus discussie. :9
pi_105861098
Waarschijnlijk is die wel goed met zijn handen, komt mooi uit want Nederland heeft meer van zulke lui nodig dan nerds in boeken. _O_
Roken is lekker
pi_105861159
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:53 schreef Argo het volgende:

[..]

Het is niet zozeer de wat als, dat was mijn eerste argument. Mijn tweede was dat de leraar het nodig vindt een vraag als deze te stellen. Lijkt me dat dit iets zegt over het niveau. Blijkbaar dat we niet mogen uitgaan dat iedere havo 5 leerling dit weet.
Natuurlijk kan je daar niet vanuit gaan. Waarom zou je dan uberhaupt onderwijs hebben? Ik denk dat de docent wel íets verwacht (want het is geen brugklas meer).
En ja, fouten maken is mensenlijk. Je kan wel blijven doordrammen, maar het is en blijft een fout en daar ging het mij om.
pi_105861162
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarschijnlijk is die wel goed met zijn handen, komt mooi uit want Nederland heeft meer van zulke lui nodig dan nerds in boeken. _O_
:')
Dat niveau wat in de OP beschreven wordt, is in de sociale werkplaats zelfs schaars.

Een vriend van me dacht het overigens ook, mafketel dat hij is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 12:07:32 ]
  woensdag 21 december 2011 @ 12:07:49 #47
351780 Piye
King of Kush
pi_105861180
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je daar niet vanuit gaan. Waarom zou je dan uberhaupt onderwijs hebben? Ik denk dat de docent wel íets verwacht (want het is geen brugklas meer).
En ja, fouten maken is mensenlijk. Je kan wel blijven doordrammen, maar het is en blijft een fout en daar ging het mij om.
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens was. ;)
pi_105861237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Maar waarom iets vragen waar we vanuit mogen gaan dat iedereen het weet? Mijn Engels docente vraagt mij ook niet meer wat Engels voor ik is. Maar goed ik snap je punten, en neem er vrede mee. Het is inderdaad een fout, en fouten die maakt iedereen. Ik heb liever dat iemand een foutje in de klas maakt, dan een catastrofale fout die andere mensen in problemen brengt.
pi_105861301
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:07 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het daar wel over eens was. ;)
Thanks for stating the obvious. Het punt is dat iedereen alsnog de leerling gaan verdedigen en de fout negeren om TS neer te halen. Ik negeer het niet en ik zeg dat ik het een domme fout vind. Dat jullie ineens moraalridderig gaan doen en de leerling oh zo zielig vinden en zo veel mogelijk argumenten gooit waarom jullie het niet zo erg vinden.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:14:47 #50
351780 Piye
King of Kush
pi_105861380
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:11 schreef Lithia het volgende:

[..]

Thanks for stating the obvious. Het punt is dat iedereen alsnog de leerling gaan verdedigen en de fout negeren om TS neer te halen. Ik negeer het niet en ik zeg dat ik het een domme fout vind. Dat jullie ineens moraalridderig gaan doen en de leerling oh zo zielig vinden en zo veel mogelijk argumenten gooit waarom jullie het niet zo erg vinden.
Ik denk ik zeg het toch maar even want de eerste keer dat ik je daarin gelijk gaf heb je er blijkbaar overheen gelezen. :9
pi_105861386
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar waarom iets vragen waar we vanuit mogen gaan dat iedereen het weet?
Ik zeg dus letterlijk dat je er niet vanuit mag gaan. Het gaat om de verwachtingen wat je van 5 havo mag hebben en dat je niet ieder jaar vanaf punt 0 kan beginnen.
De docent vraagt naar bevestiging. Weet je het antwoord niet, dan legt hij het uit.
pi_105861405
quote:

[..]

Eigenlijk is alles wat je zon beetje leert op school westers. Althans zo komt het voor mij over, dat is ook zo met filosofie op de havo, de grote westerse moet je kennen, en de oosterse worden een beetje vergeten.

quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:15 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik zeg dus letterlijk dat je er niet vanuit mag gaan. Het gaat om de verwachtingen wat je van 5 havo mag hebben en dat je niet ieder jaar vanaf punt 0 kan beginnen.
De docent vraagt naar bevestiging. Weet je het antwoord niet, dan legt hij het uit.
Hmm dat klopt dan wel weer, maar ieder individu is anders, dus ook iedere leerling. En bij de een moet je wat vaker terug naar punt 0 dan de andere.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 12:17:41 ]
pi_105861462
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:14 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik denk ik zeg het toch maar even want de eerste keer dat ik je daarin gelijk gaf heb je er blijkbaar overheen gelezen. :9
Nee, dat heb ik niet overheen gelezen. De argumenten die je gebruikt om hem te verdedigen, daar reageer ik op.
Maar blijkbaar hoor ik jou te negeren, gezien het een 'ik wil het laatste woord hebben'-discussie wordt.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:17:23 #54
351780 Piye
King of Kush
pi_105861472
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:15 schreef Argo het volgende:

[..]

Eigenlijk is alles wat je zon beetje leert op school westers. Althans zo komt het voor mij over, dat is ook zo met filosofie op de havo, de grote westerse moet je kennen, en de oosterse worden een beetje vergeten.
Precies, Japan valt dan nog mee omdat ze ook een rol in de 2e wereldoorlog speelden, maar verder heb ik op de middelbare school vrij weinig behandeld gekregen over landen buiten Europa/Noord-Amerika.
pi_105861504
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:15 schreef Argo het volgende:

[..]

Japan past prima in de westerse wereld. Maarja, dat is mijn bescheiden mening.
pi_105861582
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:18 schreef Lithia het volgende:

[..]

Japan past prima in de westerse wereld. Maarja, dat is mijn bescheiden mening.
Ik zeg niet dat het dat niet doet, ik zeg alleen dat het in de schoolboeken niet aan bod komt. Ik zelf vind Japanse historie wel stoer vooral de Samoerai, maar het punt is dat dit op school bijna niet wordt behandeld. Het huidige Afrika leer je ook niet veel over op school, behalve dat ze arm zijn. Maar van het moderne Egypte of Zuid Afrika daar leer je niks van.. :')
pi_105861680
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:20 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het dat niet doet, ik zeg alleen dat het in de schoolboeken niet aan bod komt. Ik zelf vind Japanse historie wel stoer vooral de Samoerai, maar het punt is dat dit op school bijna niet wordt behandeld. Het huidige Afrika leer je ook niet veel over op school, behalve dat ze arm zijn. Maar van het moderne Egypte of Zuid Afrika daar leer je niks van.. :')
Ik begrijp het wel hoor, alleen vind ik dat je niet de hele geschiedenis van het land hoeft te kennen om te weten dat niet communistisch is. Ach, het zal dan ook aan mij liggen hoor.
pi_105861691
Het niveau van de middelbare incl. Havo en vwo is sinds de 2de fase sowieso om te janken zo slecht.
pi_105861780
Maar wat zijn momenteel de communistische landen in de wereld?

Noord-Korea
China
Vietnam
Cuba

Mis ik er nog een paar?
  woensdag 21 december 2011 @ 12:28:45 #60
351780 Piye
King of Kush
pi_105861816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef stbabylon het volgende:
Het niveau van de middelbare incl. Havo en vwo is sinds de 2de fase sowieso om te janken zo slecht.
Ik vraag me af of dat echt iets nieuws is. Algemene kennis is volgens mij nooit belangrijk geweest om de middelbare school te halen. Het draait toch vooral om op tijd beginnen met leren.
pi_105861831
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel hoor, alleen vind ik dat je niet de hele geschiedenis van het land hoeft te kennen om te weten dat niet communistisch is. Ach, het zal dan ook aan mij liggen hoor.
Jij had het over aardrijksknudde en geschiedenis lessen. Ik sleepte slechts aan dat die je niet zoveel leren over Japan, maar goed het is inderdaad niet zo dat je de geschiedenis hoeft te kennen, omdat te weten. Maar stel hij cared niet om Japan? Dat is ook een mogelijkheid, ik geef bv geen zak om de landen in het midden oosten er zullen er zelfs liggen die ik niet kan opnoemen, ben ik dan ook fout bezig?
pi_105861843
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef zatoichi het volgende:

Noord-Korea
China
Vietnam
Cuba

Mis ik er nog een paar?
Misschien kan TS hier wel een antwoord op geven. Hij zal dit toch nodig moeten hebben als hij dit onderwerp als les krijgt.
pi_105861862
Ben het met TS eensch.
History became legend, legend became myth.
pi_105861884
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Jij had het over aardrijksknudde en geschiedenis lessen. Ik sleepte slechts aan dat die je niet zoveel leren over Japan, maar goed het is inderdaad niet zo dat je de geschiedenis hoeft te kennen, omdat te weten. Maar stel hij cared niet om Japan? Dat is ook een mogelijkheid, ik geef bv geen zak om de landen in het midden oosten er zullen er zelfs liggen die ik niet kan opnoemen, ben ik dan ook fout bezig?
Je bent niet fout bezig, alleen moet je niet raar aankijken als je keihard voor lul staat.
Ik ben trouwens onder de indruk hoeveel scenario's je kan bedenken om alleen je gelijk te hebben.
pi_105862040
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef Lithia het volgende:

[..]

Je bent niet fout bezig, alleen moet je niet raar aankijken als je keihard voor lul staat.
Ik ben trouwens onder de indruk hoeveel scenario's je kan bedenken om alleen je gelijk te hebben.
Ik bedenk geen scenario's noch tracht ik erna mijn gelijk te krijgen. Waar het mij om gaat is dit.

Is het erg een fout te maken die alleen jou beïnvloed en niemand anders? Nee
Maakt het je automatisch een mongool als je een fout maakt? Nee
Mag je iemand beoordelen op een actie? Nee

Ik denk zelfs dat als je iemand die een fout maakt een mongool noemt, je jezelf voor lul zet. Zo deed ik eens iets fout en lachte een leerling mij daarom uit, een minuut later maakte hij dezelfde fout. :') Je weet maar nooit.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 12:36:36 ]
pi_105862114
TS is een "stoere" communisme fanboy net zoals iedereen op 4Chan en is ook fan van Japan en kan het niet hebben dat een klasgenoot in één keer zijn beide favoriete zaken beledigd.
pi_105862139
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik bedenk geen scenario's noch tracht ik erna mijn gelijk te krijgen. Waar het mij om gaat is dit.

Is het erg een fout te maken die alleen jou beïnvloed en niemand anders? Nee
Maakt het je automatisch een mongool als je een fout maakt? Nee
Mag je iemand beoordelen op een actie? Nee
Alle vragen zijn totaal niet relevant op mijn argument dat de antwoord in kwestie, niet geweldig is. De meeste argumenten van jou hebben niet eens te maken met jouw vragen.
Misschien discussieer je met de verkeerde persoon of ik praat tegen een muur. Wat het ook is, het verveelt me een klein beetje.
pi_105862251
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:38 schreef Lithia het volgende:

[..]

Alle vragen zijn totaal niet relevant op mijn argument dat de antwoord in kwestie, niet geweldig is. De meeste argumenten van jou hebben niet eens te maken met jouw vragen.
Misschien discussieer je met de verkeerde persoon of ik praat tegen een muur. Wat het ook is, het verveelt me een klein beetje.
.... Ok...

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef Lithia het volgende:

[..]

woensdag 21 december 2011 @ 12:43:22 #69
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_105862282
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef zatoichi het volgende:

Noord-Korea
China
Vietnam
Cuba

Mis ik er nog een paar?
Laos
O)))
pi_105862480
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Argo het volgende:

[..]

[..]

.... Ok...

[..]

Nou, stond er nou in de eerste quote dat hij de hele geschiedenis hoort te kennen?
Nee, er stond dat hij helemaal niets van het land weet. In de richting dat ik hem een medaille zou geven als hij wist dat ze Japans spreken.
pi_105862567
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nou, stond er nou in de eerste quote dat hij de hele geschiedenis hoort te kennen?
Nee, er stond dat hij helemaal niets van het land weet. In de richting dat ik hem een medaille zou geven als hij wist dat ze Japans spreken.
Misschien weet hij wel waar Japan ligt, en misschien weet hij dat Japan hetzelfde klimaat als het onze heeft.
pi_105862652
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef Argo het volgende:

[..]

Misschien weet hij wel waar Japan ligt, en misschien weet hij dat Japan hetzelfde klimaat als het onze heeft.
Ja, of misschien niet.
pi_105862722
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ja, of misschien niet.
Met andere woorden daar kunnen we niet over oordelen en dus geen conclusies over trekken. Wat we wel kunnen concluderen is dat meneer niet weet wat voor een politiek systeem Japan heeft.

Is dat erg? Dat weet ik niet dat ligt voor iedereen anders, maar ik weet ook niet elk land in de wereld te noemen dat een monarchie is, of elk land dat een republiek is. Dus ik zou zeggen dat het niet dom is. Maar dit is mijn mening, als jij er anders over denkt vind ik dat prima, maar ik denk dat de discussie hiermee ver is afgehandeld.
pi_105863074
''kl/b/ro's'' :')
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_105863120
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Argo het volgende:

[..]

Met andere woorden daar kunnen we niet over oordelen en dus geen conclusies over trekken. Wat we wel kunnen concluderen is dat meneer niet weet wat voor een politiek systeem Japan heeft.

Is dat erg? Dat weet ik niet dat ligt voor iedereen anders, maar ik weet ook niet elk land in de wereld te noemen dat een monarchie is, of elk land dat een republiek is. Dus ik zou zeggen dat het niet dom is. Maar dit is mijn mening, als jij er anders over denkt vind ik dat prima, maar ik denk dat de discussie hiermee ver is afgehandeld.
Ik vind dat ik de conclusie mag maken, gebaseerd op zijn antwoord. Misschien is dat niet goed genoeg voor jou, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Japan is niet een of ander willekeurig klein landje waar je nooit iets over hoort. Weten welke landen tegenwoordig communistisch zijn is óók niet moeilijk. Ja, je hoort het niet zo vaak op school, maar zoals ik al zei, is het niet nodig om letterlijk alles van het land te weten om deze vraag goed te beantwoorden.
Ik zeg nergens dat je letterlijk alles hoort te weten en te kennen, dus ik snap ook niet waarom men steeds van die overdreven vergelijkingen moeten maken om hun punt te maken.
Het antwoord is niet fout, het is heel erg fout. Niet eens een kleine hint dat hij op de goede weg zit. Dat noem ik geen slimme antwoord.

Dan zijn we klaar. Bedankt voor deze discussie, ik heb me vermaakt. Al ben ik niet overtuigd.
pi_105863314
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef LudoSanders het volgende:
:'( Ik werd altijd omgewisseld voor een gehandicapte en drie meisjes
pi_105869799
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik vind dat ik de conclusie mag maken, gebaseerd op zijn antwoord. Misschien is dat niet goed genoeg voor jou, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Japan is niet een of ander willekeurig klein landje waar je nooit iets over hoort. Weten welke landen tegenwoordig communistisch zijn is óók niet moeilijk. Ja, je hoort het niet zo vaak op school, maar zoals ik al zei, is het niet nodig om letterlijk alles van het land te weten om deze vraag goed te beantwoorden.
Ik zeg nergens dat je letterlijk alles hoort te weten en te kennen, dus ik snap ook niet waarom men steeds van die overdreven vergelijkingen moeten maken om hun punt te maken.
Het antwoord is niet fout, het is heel erg fout. Niet eens een kleine hint dat hij op de goede weg zit. Dat noem ik geen slimme antwoord.

Dan zijn we klaar. Bedankt voor deze discussie, ik heb me vermaakt. Al ben ik niet overtuigd.
:{ omg.. are you serious? waar een mens zich allemaal druk om kan maken.. dat jij zegt "Dat noem ik geen slimme antwoord" (t is slim zonder me), dat betekent dat je nu ook dom bent? want dat is ook een HEEL grote fout..
pi_105870456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef honourify het volgende:

[..]

:{ omg.. are you serious? waar een mens zich allemaal druk om kan maken.. dat jij zegt "Dat noem ik geen slimme antwoord" (t is slim zonder me), dat betekent dat je nu ook dom bent? want dat is ook een HEEL grote fout..
Jij maakt de fout door te denken dat ik ook maar ergens gezegd heb dat ik de persoon in kwestie dom vind door middel van één domme antwoord.
Ik vraag me af wie zich druk maakt. De een dat niet kan lezen, conclusies maakt en moraalridderig gaat huilen of de ander dat graag discussieert als vermaak.
pi_105870549
quote:
9s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Jij maakt de fout door te denken dat ik ook maar ergens gezegd heb dat ik de persoon in kwestie dom vind door middel van één domme antwoord.
Ik vraag me af wie zich druk maakt. De een dat niet kan lezen, conclusies maakt en moraalridderig gaat huilen of de ander dat graag discussieert als vermaak.
Ik wil hier heel even ingrijpen en mede delen dat je wel zei, dat je er al van zou opkijken als de jongen wist dat ze in Japan, Japans spreken. Met andere woorden hint je er wel na dat je hem dom vindt. Ook ging ik tegen jou in, omdat ts gelijk woorden als klapjosti gebruikte dat is niet noodzakelijk, noch nodig.
pi_105870753
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik wil hier heel even ingrijpen en mede delen dat je wel zei, dat je er al van zou opkijken als de jongen wist dat ze in Japan, Japans spreken. Met andere woorden hint je er wel na dat je hem dom vindt. Ook ging ik tegen jou in, omdat ts gelijk woorden als klapjosti gebruikte dat is niet noodzakelijk, noch nodig.
Nogmaals, ik zei dat hij niets wist van Japan. De opmerking dat ik geschokt zou zijn als hij wist dat Japanners, Japans spreken was een voorbeeld voor jou. Jij snapte namelijk niet dat iets niet weten van een land, niet gelijk staat aan totaal niets weten van de geschiedenis. Daarbij telt alles. En ja, het is een overdreven uitspraak, maar het laat alleen zien wat ik van zijn antwoord vind.

Jij maakt zelf de conclusie dat ik hem dom vind hoor.
Als je tegen TS gaat klagen, dan klaag je tegen TS, niet tegen mij.
En nee, ik ga mezelf niet blijven herhalen tegen jou, dus dit is mijn laatste reactie naar jou toe in dit topic.
pi_105871039
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zei dat hij niets wist van Japan. De opmerking dat ik geschokt zou zijn als hij wist dat Japanners, Japans spreken was een voorbeeld voor jou. Jij snapte namelijk niet dat iets niet weten van een land, niet gelijk staat aan totaal niets weten van de geschiedenis. Daarbij telt alles. En ja, het is een overdreven uitspraak, maar het laat alleen zien wat ik van zijn antwoord vind.

Jij maakt zelf de conclusie dat ik hem dom vind hoor.
Als je tegen TS gaat klagen, dan klaag je tegen TS, niet tegen mij.
En nee, ik ga mezelf niet blijven herhalen tegen jou, dus dit is mijn laatste reactie naar jou toe in dit topic.
Prima maar dan weet jij dus alles van elk land? Want Japan :') wie staat daar nou bij stil? Het is niet alsof Japan van groot belang is, dat je dingen van Duitsland, Engeland, Frankrijk, etc.. moet kennen ben ik het wel mee eens, maar Japan. :')
  woensdag 21 december 2011 @ 16:23:06 #82
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_105871095
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef PH-KCD het volgende:

[..]

Nee, natuurkunde practicum over straling. :D
Een gloeilamp bekijken dus.
pi_105871124
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Argo het volgende:

[..]

Prima maar dan weet jij dus alles van elk land? Want Japan :') wie staat daar nou bij stil? Het is niet alsof Japan van groot belang is, dat je dingen van Duitsland, Engeland, Frankrijk, etc.. moet kennen ben ik het wel mee eens, maar Japan. :')
:)
  woensdag 21 december 2011 @ 16:56:34 #84
285853 PH-KCD
pi_105872492
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Niet alleen hierom vind ik deze knul een klapjosti.

quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:23 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Een gloeilamp bekijken dus.
Nee, radioactieve stoffen onderzoeken met behulp van een Geiger Müller teller. Jij hebt een slechte tijd op de middelbare school gehad of zo? :')

quote:

[..]

Tuurlijk weet je niet alles van elk land, maar als je niet weet dat Japan allesbehalve communistisch is ben je behoorlijk wereldvreemd, vind ik.
  woensdag 21 december 2011 @ 17:04:06 #85
360777 chickmagneet
je ma houdt van mij.
pi_105872868
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat echt iets nieuws is. Algemene kennis is volgens mij nooit belangrijk geweest om de middelbare school te halen. Het draait toch vooral om op tijd beginnen met leren.
Om een negen of een tien te halen(op je examen) heb je echt wel wat algemene kennis nodig hoor
de eerste fokker die niet autistisch is .
  woensdag 21 december 2011 @ 17:06:16 #86
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105872951
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:58 schreef PH-KCD het volgende:
De leraar was ons aan het uitleggen over het communisme en de voormalige Sovjet Unie. Omdat ik hier sowieso al interesses heb liggen, was dit enkel een korte herhaling van mijn wijde kennis van zaken. Na het verhaal van mijn leraar, ging hij willekeurige vragen stellen.

Zo ook aan deze klapjosti;

Leraar: "Noem eens een communistische staat."
Mongool: "Japan."

:D :D :D :D :{ :{ ;( :'( :'( :'( :') :') :') :') :') 8)7 8)7 8)7

Ik kon hier niet mee omgaan. Ik vind dit zo erg, dat ik dit absoluut wil delen met jullie, KL/b/ro's.

Zo, mijn hart is gelucht.
Denken dat Japan niet communistisch is :')
:-)
  woensdag 21 december 2011 @ 17:07:16 #87
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_105872992
:') je om zoiets druk maken.

Ik zie TS al keihard die jongen uitlachen omdat hij het antwoord niet juist had.

Stel je voor hij had het juist, wtf boeide het ?

Denken dat je met dat soort kennis ver komt.

Beter leer je hoe een schroef in een auto draait, kan je tenminste altijd nog monteur worden
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 21 december 2011 @ 17:28:22 #88
285853 PH-KCD
pi_105873781
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
:') je om zoiets druk maken.

Ik zie TS al keihard die jongen uitlachen omdat hij het antwoord niet juist had.

Stel je voor hij had het juist, wtf boeide het ?

Denken dat je met dat soort kennis ver komt.

Beter leer je hoe een schroef in een auto draait, kan je tenminste altijd nog monteur worden
Ook mensen die zo zwakzinnig zijn dat ze geen schroef in een auto draaien kunnen zou ik belachelijk maken. Maar dat heb ik niet meegemaakt, vandaar dat ik daar niet over schrijf.
  woensdag 21 december 2011 @ 17:41:01 #89
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_105874307
Terechte klacht, want vliegtuig
pi_105874402
quote:

[..]

Denken dat Japan niet van groot belang is :')
pi_105874443
Lenin, wie is dat? Huh, Stalin? Allebei de namen eindigen op -in en nu kan ik ze niet meer uit elkaar halen! :'( Communisme, wat was dat ook alweer? De bedenker, Karel Max? Wat? Oh Karl Marx? En dat was geen Rus maar een Duitser? WAT IK SNAP ER NIKS MEER VAN HELP :'( :'(
pi_105875597
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:43 schreef Blancos het volgende:

[..]

Denken dat Japan niet van groot belang is :')
Ok jij kan niet naar je hentai kijken, en je anime en manga zijn weg. Big deal.. :')
pi_105878371
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
Een boot heeft een schroef

of een zeil

of beide
pi_105878800
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef Argo het volgende:

[..]

Ok jij kan niet naar je hentai kijken, en je anime en manga zijn weg. Big deal.. :')
Ja, want dat is het enige wat Japan exporteert :')
  woensdag 21 december 2011 @ 19:44:59 #95
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_105879296
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef Argo het volgende:

[..]

:') _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_105879314
TS zit op de middelbare school :')
#26 || Luciano da Silva
pi_105883024
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:34 schreef Blancos het volgende:

[..]

Ja, want dat is het enige wat Japan exporteert :')
Dat zeg ik ook niet, maar wat exporteert Japan dan voor de wereld, wat zo van belang is dat we niet zonder kunnen?
  woensdag 21 december 2011 @ 20:54:40 #98
285853 PH-KCD
pi_105883217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:45 schreef joppie_saus het volgende:
TS zit op de middelbare school :')
geboortedatum: 13-01-1991
opleiding: HBO SJD+Arbeidsrecht

En jij bent er net een jaar of twee vanaf... zo, stoer hey :')

Klapmongool.
pi_105883399
Ach iedereen zegt wel eens wat doms. Toen mij 10 jaar terug in de tweede klas gevraagd werd hoe je avondeten in het engels zegt, zei ik evening eat :'). Werd keihard uitgelachen uiteraard :@
  woensdag 21 december 2011 @ 20:58:37 #100
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_105883494
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, maar wat exporteert Japan dan voor de wereld, wat zo van belang is dat we niet zonder kunnen?
Schroef je computer eens open en kijk wat er in zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')