abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105861831
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel hoor, alleen vind ik dat je niet de hele geschiedenis van het land hoeft te kennen om te weten dat niet communistisch is. Ach, het zal dan ook aan mij liggen hoor.
Jij had het over aardrijksknudde en geschiedenis lessen. Ik sleepte slechts aan dat die je niet zoveel leren over Japan, maar goed het is inderdaad niet zo dat je de geschiedenis hoeft te kennen, omdat te weten. Maar stel hij cared niet om Japan? Dat is ook een mogelijkheid, ik geef bv geen zak om de landen in het midden oosten er zullen er zelfs liggen die ik niet kan opnoemen, ben ik dan ook fout bezig?
pi_105861843
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef zatoichi het volgende:
Maar wat zijn momenteel de communistische landen in de wereld?

Noord-Korea
China
Vietnam
Cuba

Mis ik er nog een paar?
Misschien kan TS hier wel een antwoord op geven. Hij zal dit toch nodig moeten hebben als hij dit onderwerp als les krijgt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_105861862
Ben het met TS eensch.
History became legend, legend became myth.
pi_105861884
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Jij had het over aardrijksknudde en geschiedenis lessen. Ik sleepte slechts aan dat die je niet zoveel leren over Japan, maar goed het is inderdaad niet zo dat je de geschiedenis hoeft te kennen, omdat te weten. Maar stel hij cared niet om Japan? Dat is ook een mogelijkheid, ik geef bv geen zak om de landen in het midden oosten er zullen er zelfs liggen die ik niet kan opnoemen, ben ik dan ook fout bezig?
Je bent niet fout bezig, alleen moet je niet raar aankijken als je keihard voor lul staat.
Ik ben trouwens onder de indruk hoeveel scenario's je kan bedenken om alleen je gelijk te hebben.
pi_105862040
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:31 schreef Lithia het volgende:

[..]

Je bent niet fout bezig, alleen moet je niet raar aankijken als je keihard voor lul staat.
Ik ben trouwens onder de indruk hoeveel scenario's je kan bedenken om alleen je gelijk te hebben.
Ik bedenk geen scenario's noch tracht ik erna mijn gelijk te krijgen. Waar het mij om gaat is dit.

Is het erg een fout te maken die alleen jou beïnvloed en niemand anders? Nee
Maakt het je automatisch een mongool als je een fout maakt? Nee
Mag je iemand beoordelen op een actie? Nee

Ik denk zelfs dat als je iemand die een fout maakt een mongool noemt, je jezelf voor lul zet. Zo deed ik eens iets fout en lachte een leerling mij daarom uit, een minuut later maakte hij dezelfde fout. :') Je weet maar nooit.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 12:36:36 ]
pi_105862114
TS is een "stoere" communisme fanboy net zoals iedereen op 4Chan en is ook fan van Japan en kan het niet hebben dat een klasgenoot in één keer zijn beide favoriete zaken beledigd.
pi_105862139
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik bedenk geen scenario's noch tracht ik erna mijn gelijk te krijgen. Waar het mij om gaat is dit.

Is het erg een fout te maken die alleen jou beïnvloed en niemand anders? Nee
Maakt het je automatisch een mongool als je een fout maakt? Nee
Mag je iemand beoordelen op een actie? Nee
Alle vragen zijn totaal niet relevant op mijn argument dat de antwoord in kwestie, niet geweldig is. De meeste argumenten van jou hebben niet eens te maken met jouw vragen.
Misschien discussieer je met de verkeerde persoon of ik praat tegen een muur. Wat het ook is, het verveelt me een klein beetje.
pi_105862251
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:39 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nee hoor, jij maakt het een discussie over topicwaardigheid en over reacties die niet kunnen, ik niet.

Alleen al om het feit dat hij Japan koos, laat zien dat hij helemaal niets van het land weet. Niet dat het veel boeit, maar aardrijkskunde en geschiedenis krijg je niet vanaf 5 havo. Heeft hij wat lessen gemist ofzo?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:38 schreef Lithia het volgende:

[..]

Alle vragen zijn totaal niet relevant op mijn argument dat de antwoord in kwestie, niet geweldig is. De meeste argumenten van jou hebben niet eens te maken met jouw vragen.
Misschien discussieer je met de verkeerde persoon of ik praat tegen een muur. Wat het ook is, het verveelt me een klein beetje.
.... Ok...

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:24 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel hoor, alleen vind ik dat je niet de hele geschiedenis van het land hoeft te kennen om te weten dat niet communistisch is. Ach, het zal dan ook aan mij liggen hoor.

woensdag 21 december 2011 @ 12:43:22 #69
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_105862282
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:27 schreef zatoichi het volgende:
Maar wat zijn momenteel de communistische landen in de wereld?

Noord-Korea
China
Vietnam
Cuba

Mis ik er nog een paar?
Laos
O)))
pi_105862480
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Argo het volgende:

[..]

[..]

.... Ok...

[..]

Nou, stond er nou in de eerste quote dat hij de hele geschiedenis hoort te kennen?
Nee, er stond dat hij helemaal niets van het land weet. In de richting dat ik hem een medaille zou geven als hij wist dat ze Japans spreken.
pi_105862567
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nou, stond er nou in de eerste quote dat hij de hele geschiedenis hoort te kennen?
Nee, er stond dat hij helemaal niets van het land weet. In de richting dat ik hem een medaille zou geven als hij wist dat ze Japans spreken.
Misschien weet hij wel waar Japan ligt, en misschien weet hij dat Japan hetzelfde klimaat als het onze heeft.
pi_105862652
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef Argo het volgende:

[..]

Misschien weet hij wel waar Japan ligt, en misschien weet hij dat Japan hetzelfde klimaat als het onze heeft.
Ja, of misschien niet.
pi_105862722
quote:
15s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ja, of misschien niet.
Met andere woorden daar kunnen we niet over oordelen en dus geen conclusies over trekken. Wat we wel kunnen concluderen is dat meneer niet weet wat voor een politiek systeem Japan heeft.

Is dat erg? Dat weet ik niet dat ligt voor iedereen anders, maar ik weet ook niet elk land in de wereld te noemen dat een monarchie is, of elk land dat een republiek is. Dus ik zou zeggen dat het niet dom is. Maar dit is mijn mening, als jij er anders over denkt vind ik dat prima, maar ik denk dat de discussie hiermee ver is afgehandeld.
pi_105863074
''kl/b/ro's'' :')
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_105863120
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Argo het volgende:

[..]

Met andere woorden daar kunnen we niet over oordelen en dus geen conclusies over trekken. Wat we wel kunnen concluderen is dat meneer niet weet wat voor een politiek systeem Japan heeft.

Is dat erg? Dat weet ik niet dat ligt voor iedereen anders, maar ik weet ook niet elk land in de wereld te noemen dat een monarchie is, of elk land dat een republiek is. Dus ik zou zeggen dat het niet dom is. Maar dit is mijn mening, als jij er anders over denkt vind ik dat prima, maar ik denk dat de discussie hiermee ver is afgehandeld.
Ik vind dat ik de conclusie mag maken, gebaseerd op zijn antwoord. Misschien is dat niet goed genoeg voor jou, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Japan is niet een of ander willekeurig klein landje waar je nooit iets over hoort. Weten welke landen tegenwoordig communistisch zijn is óók niet moeilijk. Ja, je hoort het niet zo vaak op school, maar zoals ik al zei, is het niet nodig om letterlijk alles van het land te weten om deze vraag goed te beantwoorden.
Ik zeg nergens dat je letterlijk alles hoort te weten en te kennen, dus ik snap ook niet waarom men steeds van die overdreven vergelijkingen moeten maken om hun punt te maken.
Het antwoord is niet fout, het is heel erg fout. Niet eens een kleine hint dat hij op de goede weg zit. Dat noem ik geen slimme antwoord.

Dan zijn we klaar. Bedankt voor deze discussie, ik heb me vermaakt. Al ben ik niet overtuigd.
pi_105863314
quote:
7s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef LudoSanders het volgende:
Maar hij wordt waarschijnlijk niet als laatste gekozen bij gym.
:'( Ik werd altijd omgewisseld voor een gehandicapte en drie meisjes
pi_105869799
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik vind dat ik de conclusie mag maken, gebaseerd op zijn antwoord. Misschien is dat niet goed genoeg voor jou, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Japan is niet een of ander willekeurig klein landje waar je nooit iets over hoort. Weten welke landen tegenwoordig communistisch zijn is óók niet moeilijk. Ja, je hoort het niet zo vaak op school, maar zoals ik al zei, is het niet nodig om letterlijk alles van het land te weten om deze vraag goed te beantwoorden.
Ik zeg nergens dat je letterlijk alles hoort te weten en te kennen, dus ik snap ook niet waarom men steeds van die overdreven vergelijkingen moeten maken om hun punt te maken.
Het antwoord is niet fout, het is heel erg fout. Niet eens een kleine hint dat hij op de goede weg zit. Dat noem ik geen slimme antwoord.

Dan zijn we klaar. Bedankt voor deze discussie, ik heb me vermaakt. Al ben ik niet overtuigd.
:{ omg.. are you serious? waar een mens zich allemaal druk om kan maken.. dat jij zegt "Dat noem ik geen slimme antwoord" (t is slim zonder me), dat betekent dat je nu ook dom bent? want dat is ook een HEEL grote fout..
pi_105870456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef honourify het volgende:

[..]

:{ omg.. are you serious? waar een mens zich allemaal druk om kan maken.. dat jij zegt "Dat noem ik geen slimme antwoord" (t is slim zonder me), dat betekent dat je nu ook dom bent? want dat is ook een HEEL grote fout..
Jij maakt de fout door te denken dat ik ook maar ergens gezegd heb dat ik de persoon in kwestie dom vind door middel van één domme antwoord.
Ik vraag me af wie zich druk maakt. De een dat niet kan lezen, conclusies maakt en moraalridderig gaat huilen of de ander dat graag discussieert als vermaak.
pi_105870549
quote:
9s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:07 schreef Lithia het volgende:

[..]

Jij maakt de fout door te denken dat ik ook maar ergens gezegd heb dat ik de persoon in kwestie dom vind door middel van één domme antwoord.
Ik vraag me af wie zich druk maakt. De een dat niet kan lezen, conclusies maakt en moraalridderig gaat huilen of de ander dat graag discussieert als vermaak.
Ik wil hier heel even ingrijpen en mede delen dat je wel zei, dat je er al van zou opkijken als de jongen wist dat ze in Japan, Japans spreken. Met andere woorden hint je er wel na dat je hem dom vindt. Ook ging ik tegen jou in, omdat ts gelijk woorden als klapjosti gebruikte dat is niet noodzakelijk, noch nodig.
pi_105870753
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik wil hier heel even ingrijpen en mede delen dat je wel zei, dat je er al van zou opkijken als de jongen wist dat ze in Japan, Japans spreken. Met andere woorden hint je er wel na dat je hem dom vindt. Ook ging ik tegen jou in, omdat ts gelijk woorden als klapjosti gebruikte dat is niet noodzakelijk, noch nodig.
Nogmaals, ik zei dat hij niets wist van Japan. De opmerking dat ik geschokt zou zijn als hij wist dat Japanners, Japans spreken was een voorbeeld voor jou. Jij snapte namelijk niet dat iets niet weten van een land, niet gelijk staat aan totaal niets weten van de geschiedenis. Daarbij telt alles. En ja, het is een overdreven uitspraak, maar het laat alleen zien wat ik van zijn antwoord vind.

Jij maakt zelf de conclusie dat ik hem dom vind hoor.
Als je tegen TS gaat klagen, dan klaag je tegen TS, niet tegen mij.
En nee, ik ga mezelf niet blijven herhalen tegen jou, dus dit is mijn laatste reactie naar jou toe in dit topic.
pi_105871039
quote:
13s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zei dat hij niets wist van Japan. De opmerking dat ik geschokt zou zijn als hij wist dat Japanners, Japans spreken was een voorbeeld voor jou. Jij snapte namelijk niet dat iets niet weten van een land, niet gelijk staat aan totaal niets weten van de geschiedenis. Daarbij telt alles. En ja, het is een overdreven uitspraak, maar het laat alleen zien wat ik van zijn antwoord vind.

Jij maakt zelf de conclusie dat ik hem dom vind hoor.
Als je tegen TS gaat klagen, dan klaag je tegen TS, niet tegen mij.
En nee, ik ga mezelf niet blijven herhalen tegen jou, dus dit is mijn laatste reactie naar jou toe in dit topic.
Prima maar dan weet jij dus alles van elk land? Want Japan :') wie staat daar nou bij stil? Het is niet alsof Japan van groot belang is, dat je dingen van Duitsland, Engeland, Frankrijk, etc.. moet kennen ben ik het wel mee eens, maar Japan. :')
  woensdag 21 december 2011 @ 16:23:06 #82
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_105871095
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef PH-KCD het volgende:

[..]

Nee, natuurkunde practicum over straling. :D
Een gloeilamp bekijken dus.
pi_105871124
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Argo het volgende:

[..]

Prima maar dan weet jij dus alles van elk land? Want Japan :') wie staat daar nou bij stil? Het is niet alsof Japan van groot belang is, dat je dingen van Duitsland, Engeland, Frankrijk, etc.. moet kennen ben ik het wel mee eens, maar Japan. :')
:)
  woensdag 21 december 2011 @ 16:56:34 #84
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_105872492
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:09 schreef Argo het volgende:

[..]

Niet alleen hierom vind ik deze knul een klapjosti.

quote:
6s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:23 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Een gloeilamp bekijken dus.
Nee, radioactieve stoffen onderzoeken met behulp van een Geiger Müller teller. Jij hebt een slechte tijd op de middelbare school gehad of zo? :')

quote:

[..]

Tuurlijk weet je niet alles van elk land, maar als je niet weet dat Japan allesbehalve communistisch is ben je behoorlijk wereldvreemd, vind ik.
  woensdag 21 december 2011 @ 17:04:06 #85
360777 chickmagneet
je ma houdt van mij.
pi_105872868
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:28 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat echt iets nieuws is. Algemene kennis is volgens mij nooit belangrijk geweest om de middelbare school te halen. Het draait toch vooral om op tijd beginnen met leren.
Om een negen of een tien te halen(op je examen) heb je echt wel wat algemene kennis nodig hoor
de eerste fokker die niet autistisch is .
  woensdag 21 december 2011 @ 17:06:16 #86
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_105872951
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:58 schreef PH-KCD het volgende:
De leraar was ons aan het uitleggen over het communisme en de voormalige Sovjet Unie. Omdat ik hier sowieso al interesses heb liggen, was dit enkel een korte herhaling van mijn wijde kennis van zaken. Na het verhaal van mijn leraar, ging hij willekeurige vragen stellen.

Zo ook aan deze klapjosti;

Leraar: "Noem eens een communistische staat."
Mongool: "Japan."

:D :D :D :D :{ :{ ;( :'( :'( :'( :') :') :') :') :') 8)7 8)7 8)7

Ik kon hier niet mee omgaan. Ik vind dit zo erg, dat ik dit absoluut wil delen met jullie, KL/b/ro's.

Zo, mijn hart is gelucht.
Denken dat Japan niet communistisch is :')
:-)
  woensdag 21 december 2011 @ 17:07:16 #87
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_105872992
:') je om zoiets druk maken.

Ik zie TS al keihard die jongen uitlachen omdat hij het antwoord niet juist had.

Stel je voor hij had het juist, wtf boeide het ?

Denken dat je met dat soort kennis ver komt.

Beter leer je hoe een schroef in een auto draait, kan je tenminste altijd nog monteur worden
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 21 december 2011 @ 17:28:22 #88
285853 PH-KCD
Beroemde 99.999.999ste poster
pi_105873781
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 17:07 schreef Maikuuul het volgende:
:') je om zoiets druk maken.

Ik zie TS al keihard die jongen uitlachen omdat hij het antwoord niet juist had.

Stel je voor hij had het juist, wtf boeide het ?

Denken dat je met dat soort kennis ver komt.

Beter leer je hoe een schroef in een auto draait, kan je tenminste altijd nog monteur worden
Ook mensen die zo zwakzinnig zijn dat ze geen schroef in een auto draaien kunnen zou ik belachelijk maken. Maar dat heb ik niet meegemaakt, vandaar dat ik daar niet over schrijf.
  woensdag 21 december 2011 @ 17:41:01 #89
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_105874307
Terechte klacht, want vliegtuig
pi_105874402
quote:

[..]

Denken dat Japan niet van groot belang is :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')