Nee, natuurkunde practicum over straling.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:58 schreef Catch22- het volgende:
Oke, staat genoteerd. Op naar de volgende les.
Aardrijkskunde zo?
Dat is nog het erge, ik doe 5 havo.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
Met andere woorden je wil hier even laten zien dat je meer kennis hebt dan een mongool uit jouw klas.
Wat overigens mij doet vermoedden dat je op speciaal onderwijs zit?
Wat een prestatie!! goed man!!
HAVO is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Dat is nog het erge, ik doe 5 havo.
mentale vaardighedenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:58 schreef Catch22- het volgende:
Oke, staat genoteerd. Op naar de volgende les.
Handvaardigheid zo? Of tekenen?
Ik weet oprecht niet wat ik erger zou vinden, zo wereldvreemd zijn als die gozer of als laatste gekozen worden met gym zoals TSquote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef LudoSanders het volgende:
Maar hij wordt waarschijnlijk niet als laatste gekozen bij gym.
Klopt, maar of het dan topicwaardig is...quote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Lithia het volgende:
Wat een domme backfire-reacties weer. Voor 5 havo is zo'n antwoord wel erg slecht.
Valt wel mee denk ik, ik bedoel het komt altijd wel voor. En misschien houdt hij zich wel niet bezig met wereldse zaken. En wie weet op vandaag dat vroeger in Griekenland een man democratie had uitgevonden in dat land, door middel met het stemmen van witte en zwarte stenen?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Lithia het volgende:
Wat een domme backfire-reacties weer. Voor 5 havo is zo'n antwoord wel erg slecht.
Nee, dat is geen reden om zo te reageren.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Klopt, maar of het dan topicwaardig is...
In jouw voorbeeld zou hij niet eens weten dat het van Griekenland zou komen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, ik bedoel het komt altijd wel voor. En misschien houdt hij zich wel niet bezig met wereldse zaken. En wie weet op vandaag dat vroeger in Griekenland een man democratie had uitgevonden in dat land, door middel met het stemmen van witte en zwarte stenen?
Dat mag ik hopen anders ga ik nu even huilen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Lithia het volgende:
Welke post vind jij dan bijvoorbeeld echt niet kunnen, want ik vind het vrij mild.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, dat is geen reden om zo te reageren.
[..]
In jouw voorbeeld zou hij niet eens weten dat het van Griekenland zou komen.
Sorry, maar kan je ook ontopic posten? Ik heb geen zin in een eindeloze discussie welke reacties wel goed zijn en welke niet en/of dit topic, topicwaardig is of niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Welke post vind jij dan bijvoorbeeld echt niet kunnen, want ik vind het vrij mild.
Je begon er zelf over.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry, maar kan je ook ontopic posten? Ik heb geen zin in een eindeloze discussie welke reacties wel goed zijn en welke niet en/of dit topic, topicwaardig is of niet.
Het gaat bovendien totaal niet over reacties die 'echt niet kunnen', het ging mij meer dat iedereen die gast (waar TS over klaagt) gaan verdedigen alsof hij hun moeder is.
En ja, dat mag je mild vinden. Dat is een meningsverschil.
Waar het mij om gaat is dat Ts minderwaardig doet en zichzelf hoger zet dan hem. Het antwoord is niet slim, maar dan nog hij doet toch hetzelfde niveau als ts, en hij heeft het 5 jaar volgehouden, nu kom ik heel veel domme antwoorden tegen in mijn klas, maar ik vind dit nog niet zo erg.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry, maar kan je ook ontopic posten? Ik heb geen zin in een eindeloze discussie welke reacties wel goed zijn en welke niet en/of dit topic, topicwaardig is of niet.
Het gaat bovendien totaal niet over reacties die 'echt niet kunnen', het ging mij meer dat iedereen die gast (waar TS over klaagt) gaan verdedigen alsof hij hun moeder is.
En ja, dat mag je mild vinden. Dat is een meningsverschil.
Nee hoor, jij maakt het een discussie over topicwaardigheid en over reacties die niet kunnen, ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Je begon er zelf over.
Ontopic vind ik TS een klapjosti omdat hij hier komt zeuren over iemands domme fout. Van fouten leer je en ook TS maakt heus weleens fouten waarvan een ander denkt "wat ben jij nou voor mongool?".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |