Ik ben ook al een tijdje bezig. Ik combineer het schrijven van mijn scriptie met het opnieuw luisteren naar de lange nummers uit mijn lijst. Zoals Telegraph Road, Estranged, Tom Traubert's Blues en natuurlijk The Load Out/Stayquote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Karina het volgende:
Nog maar 1 lijstje, niemand verder die een lijstje heeft gemaakt? Ik ben er mee bezig.
je hebt nog tot morgenavond 20:00quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef CoJackso het volgende:
Mijn lijst komt in ieder geval volgende week
Ik dacht dat ik die reactie in dit topic geplaatst hadquote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je hebt nog tot morgenavond 20:00
Ik ga ook zo kijken, hopelijk weet ik wat antwoordenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks om 20:55 uur op Ned. 3 de jaarlijkse Top 2000 quiz!Superveel zin in
Haha ik ook, de vragen worden steeds moeilijker he, vooral de laatste zijn altijd erg lastig. Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga ook zo kijken, hopelijk weet ik wat antwoordenHet meezingen zal wel lukken in ieder geval.
Stemmen inderdaad, geen stemmers. Waarom ze hier zo cryptisch over doen is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al 1,8 miljoen stemmen uitgebracht
Kun je nagaan hoeveel mensen/fanclubs tientallen keren stemmen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Stemmen inderdaad, geen stemmers. Waarom ze hier zo cryptisch over doen is mij een raadsel.
Ja of op Usenet in 320 kbpsquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef CindieY het volgende:
De Top 2000 van 2010 wordt zoveel mogelijk op Spotify gezet. Een kleine tip.
Goeie keuze! Niet aan gedacht, viel me wel op dat die niet in de lijst stond...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef CactusJack het volgende:
Dit zijn de vrije keuzes:
AC/DC - Back in black
En zou dat er uitgevist worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:46 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel mensen/fanclubs tientallen keren stemmen.
Waarmee je meehelpt met de manipulatie van de lijst. Pot verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
En zou dat er uitgevist worden?
Wij zijn ook met een actie bezig (zie sig), ik heb zelf denk ik 10 lijstjes ingevuld (wel allemaal andere personalia).
Ik hoop het. Stairway to Heaven of Child in Time zou ik ook prima vindenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks bij DWDD wordt de nummer 1 bekend gemaakt.
Zal het de Boulimian Rapsodomy weer zijn?
Ik gok dan op tussen de 160- en 165.000 losse stemmers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
2,5 miljoen stemmen via 15 voorkeuzenummers en maar 333.000 vrije keuzes. Lijkt me vrij weinig?
quote:
Jazeker, da's dat kitsch-nummer uit hun nadagenquote:
Grappig, zo denk ik over Bohemian Rhapsody.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jazeker, da's dat kitsch-nummer uit hun nadagen
Niks leuker dan om 23:50 uur op Oudejaarsavond met je vrienden Bohemian Rhapsody mee blèrenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Sommige tradities zijn gewoon erg oké!
Het is een mooi nummer , maar het beste nummer ooit? Naaah.quote:
quote:En we hebben een nieuwe vrouwelijke binnenkomer met stip op nummer 6; Adele met Someone Like You!
Ook prachtig, staat wel in de Top 50 denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Het is een mooi nummer , maar het beste nummer ooit? Naaah.
Dire Straits - Brothers In Arms voor mij!
Yup, net als Private Investigations waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook prachtig, staat wel in de Top 50 denk ik
Terwijl dat echt veel eerder is gemaakt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Grappig, zo denk ik over Bohemian Rhapsody.
Had je goed voorspelt.quote:
Qua kitsch bedoelde ik uiteraard. Ik ben in het algeheel inderdaad meer fan van hun latere werk toen Freddie de dood al in de ogen keek.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terwijl dat echt veel eerder is gemaakt.
Dat is veel te hoog. Kijk eens waar ze tussen staatquote:
Staat op 1 in de Qmusic top 1000. Met 2 keer zoveel stemmen als de nummer 2quote:
Meen je niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Staat op 1 in de Qmusic top 1000. Met 2 keer zoveel stemmen als de nummer 2
Daar moet je nog zeker wel een week of 3 op wachten.quote:
Ja, ik was ook even verbaasd. Maar die andere was nog het staartje van 2010. Nu een verse, met 2011.quote:
We waren in het deeltje van 2010 al begonnen, dus ik zat te wachten tot dit deeltje in mijn MAT zou verschijnen, maar dat gebeurde nietquote:
15+5quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef MaJo het volgende:
Kon je in totaal op 20 nummers stemmen? Ik dacht 15 dus vandaar 12 + 3 vrije keuzes
Ik dacht ook dat er ergens zo'n regel was dat een nummer 2 jaar (ofzo) oud moest zijn, maar die regel was kennelijk bij een andere lijstquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef MaJo het volgende:
Adele op 6?Ik haat het echt als mensen er recente nummers instemmen
Vorig jaar ook de hele nieuwe cd van Coldplay in de top 50
Ja, dat was volgens mij bij de (oude) top 100 aller tijden zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef D. het volgende:
Ik dacht ook dat er ergens zo'n regel was dat een nummer 2 jaar (ofzo) oud moest zijn, maar die regel was kennelijk bij een andere lijst
Vroegâh was alles beterquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat was volgens mij bij de (oude) top 100 aller tijden zo.
Hoe was het? Heb 'm opgenomenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks om 20:55 uur op Ned. 3 de jaarlijkse Top 2000 quiz!Superveel zin in
Erg leuk! Leuke vragen, mooie clips en een goede sfeerquote:
Dat is inderdaad die regel die er zou moeten zijn, maar er niet is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat er ergens zo'n regel was dat een nummer 2 jaar (ofzo) oud moest zijn, maar die regel was kennelijk bij een andere lijst
Ik denk dat de plaats daarvan afhangt van de liefde van Ron Stoeltie voor dat nummer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad die regel die er zou moeten zijn, maar er niet is.
Ik ben wel benieuwd waar dat liedje over die fietsen van Katie Melua dit jaar staat, wat 5 jaar geleden volgens deze lijst "een van de 25 beste nummers ooit" was.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het commentaar op de Top 2000 is zowaar nog voorspelbaarder dan de lijst zelf.
Wie verwijt ik wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarmee je meehelpt met de manipulatie van de lijst. Pot verwijt de ketel...
En toch luisteren we allemaal tussen Kerst & Oud en Nieuwquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het commentaar op de Top 2000 is zowaar nog voorspelbaarder dan de lijst zelf.
Hitlijsten hebben allang niets meer met verkoopcijfers te maken, dus dat zegt nietsquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien herinneren sommigen van jullie je een zanger genaamd Michael Jackson nog wel.
Die had ooit wel redelijk succes met een album genaamd Thriller. Jaaaaaarenlang heeft die de lijst aangevoed van langst genoteerde nummer 1.
Toen kwam er, zomaar opeens, een Nederlandse zangeres genaamd Caro Emerald. Die had vorig jaar een album en die verbrak zomaar dat record! Wow! Toch een prestatie.
In januari van dit jaar kwam 21 van Adele uit. Die verkocht die maand alleen al meer exemplaren dan het album van Caro in totaal.
Ik zeg, Adele mag daar best een jaartje staan van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |