Niks leuker dan om 23:50 uur op Oudejaarsavond met je vrienden Bohemian Rhapsody mee blèrenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef Eska het volgende:
[..]
Sommige tradities zijn gewoon erg oké!
Het is een mooi nummer , maar het beste nummer ooit? Naaah.quote:
quote:En we hebben een nieuwe vrouwelijke binnenkomer met stip op nummer 6; Adele met Someone Like You!
Ook prachtig, staat wel in de Top 50 denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:14 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Het is een mooi nummer , maar het beste nummer ooit? Naaah.
Dire Straits - Brothers In Arms voor mij!
Yup, net als Private Investigations waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook prachtig, staat wel in de Top 50 denk ik
Terwijl dat echt veel eerder is gemaakt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Grappig, zo denk ik over Bohemian Rhapsody.
Had je goed voorspelt.quote:
Qua kitsch bedoelde ik uiteraard. Ik ben in het algeheel inderdaad meer fan van hun latere werk toen Freddie de dood al in de ogen keek.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Terwijl dat echt veel eerder is gemaakt.
Dat is veel te hoog. Kijk eens waar ze tussen staatquote:
Staat op 1 in de Qmusic top 1000. Met 2 keer zoveel stemmen als de nummer 2quote:
Meen je niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Staat op 1 in de Qmusic top 1000. Met 2 keer zoveel stemmen als de nummer 2
Daar moet je nog zeker wel een week of 3 op wachten.quote:
Ja, ik was ook even verbaasd. Maar die andere was nog het staartje van 2010. Nu een verse, met 2011.quote:
We waren in het deeltje van 2010 al begonnen, dus ik zat te wachten tot dit deeltje in mijn MAT zou verschijnen, maar dat gebeurde nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |