Ik ben ook al een tijdje bezig. Ik combineer het schrijven van mijn scriptie met het opnieuw luisteren naar de lange nummers uit mijn lijst. Zoals Telegraph Road, Estranged, Tom Traubert's Blues en natuurlijk The Load Out/Stayquote:Op donderdag 24 november 2011 19:17 schreef Karina het volgende:
Nog maar 1 lijstje, niemand verder die een lijstje heeft gemaakt? Ik ben er mee bezig.
je hebt nog tot morgenavond 20:00quote:Op donderdag 24 november 2011 19:38 schreef CoJackso het volgende:
Mijn lijst komt in ieder geval volgende week
Ik dacht dat ik die reactie in dit topic geplaatst hadquote:Op donderdag 24 november 2011 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je hebt nog tot morgenavond 20:00
Ik ga ook zo kijken, hopelijk weet ik wat antwoordenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks om 20:55 uur op Ned. 3 de jaarlijkse Top 2000 quiz!Superveel zin in
Haha ik ook, de vragen worden steeds moeilijker he, vooral de laatste zijn altijd erg lastig. Ben benieuwdquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga ook zo kijken, hopelijk weet ik wat antwoordenHet meezingen zal wel lukken in ieder geval.
Stemmen inderdaad, geen stemmers. Waarom ze hier zo cryptisch over doen is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al 1,8 miljoen stemmen uitgebracht
Kun je nagaan hoeveel mensen/fanclubs tientallen keren stemmen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Stemmen inderdaad, geen stemmers. Waarom ze hier zo cryptisch over doen is mij een raadsel.
Ja of op Usenet in 320 kbpsquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:32 schreef CindieY het volgende:
De Top 2000 van 2010 wordt zoveel mogelijk op Spotify gezet. Een kleine tip.
Goeie keuze! Niet aan gedacht, viel me wel op dat die niet in de lijst stond...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:22 schreef CactusJack het volgende:
Dit zijn de vrije keuzes:
AC/DC - Back in black
En zou dat er uitgevist worden?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:46 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel mensen/fanclubs tientallen keren stemmen.
Waarmee je meehelpt met de manipulatie van de lijst. Pot verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
En zou dat er uitgevist worden?
Wij zijn ook met een actie bezig (zie sig), ik heb zelf denk ik 10 lijstjes ingevuld (wel allemaal andere personalia).
Ik hoop het. Stairway to Heaven of Child in Time zou ik ook prima vindenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks bij DWDD wordt de nummer 1 bekend gemaakt.
Zal het de Boulimian Rapsodomy weer zijn?
Ik gok dan op tussen de 160- en 165.000 losse stemmers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
2,5 miljoen stemmen via 15 voorkeuzenummers en maar 333.000 vrije keuzes. Lijkt me vrij weinig?
quote:
Bah.quote:
Ja, waar hij hoortquote:
Nooit van Innuendo gehoord zeker?quote:
Jazeker, da's dat kitsch-nummer uit hun nadagenquote:
Grappig, zo denk ik over Bohemian Rhapsody.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jazeker, da's dat kitsch-nummer uit hun nadagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop