quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och och. na al die tijd hier in NWS laura op de voet gevolgd te hebben, kan het toch nog wel even blijven staan? Als er niks meer te vertellen valt, zakt het vanzelf weg.
Dit dus. Snap je mijn redenatie?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat topic wat jij aanhaalt, had wmb ook gewoon in NWS mogen blijven. Achtergronden is heel breed, veel breder dan sommigen denken. Jouw topic valt daar precies onder, maar zoals ik het zie, ook dit.
Als een vaste groep users graag wil blijven kijken hoe het met Laura verder gaat, hoe ze verder gaat met haar leven, nadat ze jarenlang zo ongeveer een wekelijks nieuwsitem was, vind ik dat ook onder achtergronden vallen. Het is misschien geen nieuws meer, maar het heeft er wel degelijk mee te maken.
Dat had je dus prima in het topic zelf kunnen vertellen, i.p.v. over de hoofden van de vaste posters heen de modjes lastig te vallenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
Je neemt me TE serieus, timmmmm
Was gewoon even een plaagstootje. Laat dat topic maar lekker in NWS.
Hoewel ik wel moet zeggen dat ik oprecht niet begrijp waarom mensen nieuws zien in een verwend nest dat de wereld is rondgezeild, geen enkel officieel erkend record heeft neergezet, terwijl de reis al een maand geleden is voltooid. Op de website van het AD zie je ook nog steeds een aparte rubriek voor Laura. Niet te volgen dat van niets iets wordt gemaakt.
Altijd een betere optie, dan heb je namelijk een legitieme reden om niet welgevallige slowchat te wissen, het is hier immers (officieel dan) geen slowchat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef paddy het volgende:
Daarom loopt de SC niet bij ons. Wij hebben feedback!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Een zekere Yvonne en Nina spammen ons kneuterige NWS vol![]()
Maar beide topics horen niet in NWS. De een is al te verbaggerd om te redden, de ander naar GC geschopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef yvonne het volgende:
kijk eens in MED, de regels omtrent spam zijn aangepast.
Kun je dan niet beter een nieuwe (laten) openen?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:33 schreef Dagonet het volgende:
Lastig L_V, op zich begint er nu wel een normale discussie op gang te komen, ik denk dat ik gewoon de OP aanpas naar een normale tekst zonder dat paranoïde tintje. Dan worden nieuwe lezers niet op het verkeerde spoor gezet.
Wat is er zo bizar aan?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het vragenuurtje is voorbij. Mag dit bizarre topic op slot?
Willem Alexander bij Javazee herdenking zonder uniform.
Zo gooi je wel een beetje je eigen glazen in Piet. En dit soort naam"grapjes" is nogal kinderachtig bovendien, vind je zelf ook niet?quote:
Het wordt inderdaad pas weer leuk bij Zeventienletterig. Als ik ooit nog eens een obvious kloon aanmaak, dan wordt de loginnaam zeventienletterig...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef sp3c het volgende:
het is zo ook niet Elfletterig meer
dan gaat de lol er een beetje vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |