Awh, jammer is dat hoor. Maar ik herken het wel, de eerste tijd stonden bepaalde dingen Niels ook niet, hij is nu zo'n ander kleurtype. Toen stond bijvoorbeeld blauw-grijs mooi, nu bruin-groen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben gestopt met het kopen van scandinavische printjes.. t past echt niet bij lex, al zouden de olifantjes qua kleur wel kunnen maar dat groen van de onderste dan weer niet.. hij kan echt alleen maar aardetinten hebben of alles gemengd met een grijs,zwart of bruin. en alles ziet er gelijk te druk uit. ik vind t jammer!
Same here, er zijn er maar weinig die het echt kunnen hebben. Ik vind het er eig meestal als ondergoed uit zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Emma <3<3
Ik heb gewoon echt helemaal niks met die jumpsuits met Scandinavische printjes. Ik vind het ook gewoon nooit echt mooi staan.
Effen jumpsuits vind ik wel mooi.
Net op de kop getikt voor De Beau:
[ afbeelding ]
Laat die sneeuw nu maar komen.
net als de Jackass meterfairyquote:Op woensdag 23 november 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ah kleurdoos.... toe! Vleugeltjes, en dan een foto. Gewoon voor ons! *puppyeyes*
Zal ik het doen? 3 maal maat 92-98 neem ik aan?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:35 schreef miss_sly het volgende:
jaaah, verkocht
Wie gaat er bestellen?
Zouden ze er ook in grote mensen versie zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind m echt heel gaaf alleen wctechnisch nog niet helemaal handig voor mijn tweejarige
heel leuk! en hoe had je dat nou geregeld met die moeders van school: had je ze gerichte opdrachten meegegeven of kregen ze carte blanche?quote:
Gewoon het hele ding naar beneden rukken. Je trekt hem aan via het het gat voor je hoofd. Moet ik alleen nog tegen haar zeggen dat ze hem niet op de grond laat hangen als ze op de wc zitquote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind m echt heel gaaf alleen wctechnisch nog niet helemaal handig voor mijn tweejarige
Ik in ieder geval wel, ik neem aan Ssserpente ookquote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Zal ik het doen? 3 maal maat 92-98 neem ik aan?
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:44 schreef trui het volgende:
[..]
heel leuk! en hoe had je dat nou geregeld met die moeders van school: had je ze gerichte opdrachten meegegeven of kregen ze carte blanche?
OK, dan plaats ik nu de bestelling. Heb toch zwangerschapsverlof dus ik ben lekker veel thuis om pakketjes te ontvangen en versturenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel, ik neem aan Ssserpente ook
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef snoopy het volgende:
[..]carte blanche. Ze heeft wel zo'n beetje dezelfde smaak en elk item was maar 7,50.
Dit keer alleen maat 62 en 116 meen ik. De babydingen waren 5 euro per stuk.quote:
Ja ik vind de vorm dus echt heel lelijk van die jurkjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
goodmoodkid heeft korting op alles40% heb net 2 jurkjes binnen 104/110 vallen als 116
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef Ssserpente het volgende:
Is ie al besteld? Nils vindt 'm ook leuk.
Éigenlijk zocht ik trouwens een jasje (manteltje) dat past bij d'r rode kleertjes.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
OK, dan plaats ik nu de bestelling. Heb toch zwangerschapsverlof dus ik ben lekker veel thuis om pakketjes te ontvangen en versturen
Oooohwquote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Twinkly het volgende:
littleshoparoundthecorner, kijk danIk heb een baby'tje nodig!
[ afbeelding ]
Oja, dat is wel een goede! Die hebben misschien ook wel een pakje in die bruin/rood tintquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
zo'n leuk effe kidscase jumpsuit past vast bij dat mutsje!
Kidscase pakjes móet k even voor mezelf gaan verantwoorden tzt...echt ik wil ik wil ik wil, maar denk dat liet gek wordtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
zo'n leuk effe kidscase jumpsuit past vast bij dat mutsje!
Heb jij een nieuw eerste pakje nodig dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Poppejans het volgende:
Jammer trouwens dat ze bij dat mutsje helemaal niks bijpassends hebben in die kleur(en) want dat zou het een geweldig eerste pakje maken!
Ik hoop heel gauw van wel jaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw eerste pakje nodig dan?![]()
dankjewel!! Vind het weer rete spannendquote:
*gaat zoeken googlequote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Kleurdoos het volgende:
imps & elfs heeft mooie melangejumpsuitjes die bij t mutsje passen
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef snoopy het volgende:
[..]carte blanche. Ze heeft wel zo'n beetje dezelfde smaak en elk item was maar 7,50.
Uiteraard! Dat zou echt ontzettendquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:28 schreef Twinkly het volgende:
Oeehhh Poppejans, en dan bak ik gewoon een kindje als die van jou eruit is, mag ik dan het mutsje en pakje overnemen?![]()
Ohh nu moet je haar kleinhouden hoor, gewoon in een potje stoppen: Bonzai-Elinquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb elin gemeten en ze is precies een meter langhoe schattig is dat
quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Uiteraard! Dat zou echt ontzettendzijn
Kan alleen nog geen bijkleurend pakje vinden hoor, jij toevallig iets gezien in de kleur van die eekhoorn?
hahah net als de BonzaiKitteh's!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ohh nu moet je haar kleinhouden hoor, gewoon in een potje stoppen: Bonzai-Elin
Psies die!quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah net als de BonzaiKitteh's!
Ik vind dit heel erg voor jongetjesquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef oeke het volgende:
Leuk die Zara jurkjes! Ben meteen even gaan kijken op de site.
Kan dit nou voor een jongetje en een meisje?
Het staat onder mini's. Ik vind het echt een baby-pakje ongeacht geslacht, maar misschien is het te meisjesachtig?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft P ook nog zoiets gedragen in de jaren 60.
Het was ook een vast houden, gáuw foto maken en dan weer terug rennen. Of nou ja, ik was één stap van m verwijderd. maar heb even in mijn onovertroffen archief (lees: grote bak met losse foto'squote:Op vrijdag 25 november 2011 15:28 schreef oeke het volgende:
Echt?en al zo netjes zitten?
Dat deed de mijnese pas rond 9 maanden.
ah joh, hij liep pas met 18 maanden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef oeke het volgende:
Oef, pak van mijn hart.
Maar goed 9 maanden is dus een no-go voor dit pakje. Maar met 1 maand kan het toch wel voor een jongetje? Ik krijg een meisje hoor, daar niet van.
Dat duurt nog wel even hoor, aan het spui moet eea gebouwd/verbouwd worden ofzo, staat wel in het primark topic.quote:
ehm ze zijn bijna te kleinquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef Twinkly het volgende:
Wollig LexjeDat hij die slofjes al past joh!
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
Twentemeisje, dat jurkje met die uil!
Wat flauw dat het pak juist nu in de Sale gekomen is wickie!
Jij nog wat leuks gezien waarmee HET mutsje te combineren is? Ik wil gewoon kleertjes aan een mutsje aanpassen hahaha hoe erg..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef Twinkly het volgende:
Wollig LexjeDat hij die slofjes al past joh!
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
Twentemeisje, dat jurkje met die uil!
Wat flauw dat het pak juist nu in de Sale gekomen is wickie!
Oh, dat is jammer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind een rood houtje touwtje jasje ook wel leuk.. welke gele bedoel je trouwens? die ze al heeft? want die is te koud voor winterse buien.
Eventueel kan schaap misschien ook even langsrijden vanuit zijn werk om het op te halen, denk ik. Als dat bij jullie ook uitkomt, natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:44 schreef octopussy het volgende:
Ssserpente en Miss-sly, de jasjes zijn binnen![]()
en Ssserpente, je inbox is vol, ik mot je adres hebbe!
Het gaat er een beetje om spannen of ik het als briefpost kan versturen. Door mijn brievenbus gaat het net niet, maar misschien krijg ik hem in de dropbox gepropt bij het postkantoor.
Vallen heel normaal vind ik.Hij heeft er letterlijk in iedere maat wel eentje gehad altijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Oona, staat je goed!
Wolf, met nieuwe broeken, nice! Hoe vallen de pyjama's van zeeman poppejans?
Zal ik deze week even voor je kijken bij de Shoeby hier in de buurt?quote:Op zondag 27 november 2011 12:19 schreef Reilain het volgende:
Ik wil ook dat konijn! Helaas geen shoeby hier...
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Vandaag even in het dorp geshopt. We hebben nu ook het konijn van shoeby omdat het Anne zo gaaf stondzal morgen foto's maken vd buit.
Seeeeeeeeeeeabert ook al issie klein, kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zij-hijn!quote:Op zondag 27 november 2011 13:36 schreef Spewey het volgende:
Bovenste vind ik leuk, Octo, onderste heeft een te hoog Seabert () gehalte.
Dat is toch van baby dinges? dat verkopen ze geloof ik niet in de winkel.quote:Op zondag 27 november 2011 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga kijken! Welke maat? En just to be sure... deze toch?
[ afbeelding ]
goeie schoenenquote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Reilan, 19,95 + de legging 6,95. Maarre schelen onze 2 muppet veel in lengte/gewicht? 80 past J. namelijk prima! Hier 11.5 kg en +/- 80 cm
Hij is wel heel leuk wickie! Zal hem zo van je over willen nemenmaar helaas niemand die erin past. 2x hetzelfde plaatje wicks
[ afbeelding ]
dit is de buit van gisteren, + nog 2 broekjes van noppies maar die zaten al in de was.
Wat grappig! Die heb ik voor Jelte ook! Hij stond idd tussen de meisjes kleertjes, maar ik vond m heus ook best jongens... Maar toen ik m binnenkreeg was t rode roezeltje op de borst toch ook wel heel zoet, dus die heb ik er vakkundig afgesloopt en nu staat ie erg leuk! Wordt veel gedragen hier en dat is aan het pakje zeker niet te zien, want de kleuren blijven echt als nieuw!quote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef wickie het volgende:
Hij was maar 12 euro, want 60% afgeprijsd. Maakt het minder pijnlijk![]()
Het is deze. Toen Wies hem vandaag aan had noemde we heel toepasselijk 'ons kerstpakketje'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat grappig! Die heb ik voor Jelte ook! Hij stond idd tussen de meisjes kleertjes, maar ik vond m heus ook best jongens... Maar toen ik m binnenkreeg was t rode roezeltje op de borst toch ook wel heel zoet, dus die heb ik er vakkundig afgesloopt en nu staat ie erg leuk! Wordt veel gedragen hier en dat is aan het pakje zeker niet te zien, want de kleuren blijven echt als nieuw!
En dat geldt trouwens ook voor GMK vind ik, of in ieder geval de kleur ocean blue dan. Want ik heb t jurkje wat ik Lena zo leuk vond staan in een maatje groter besteld voor het andere jurkje de deur uitging hier en de kleuren kwam gewoon nog exact overeen! En zo'n waswonder ben ik nou ook weer niet
Ooohquote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef wickie het volgende:
Hij was maar 12 euro, want 60% afgeprijsd. Maakt het minder pijnlijk![]()
Het is deze. Toen Wies hem vandaag aan had noemde we heel toepasselijk 'ons kerstpakketje'![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben wij dezelfde smaak Marrije... je had kunnen wachten tot Saar eruit is gegroeidquote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
OoohMeteen wild van, heb m dan ook meteen besteld
En ik las dat iemand de roezels er vanaf had gehaald, dat ben ik van plan met de knielappen
Geweldig KD!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
heerlijk fout heeen trainingspakje maat 62/68
[ afbeelding ]
Had ik dat eerder gewetenquote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde smaak Marrije... je had kunnen wachten tot Saar eruit is gegroeid.
Deze zal jouw prachtige tint-kindje ook prachtig staan vermoed ikquote:
Thanks voor de tip Octopussy! Ik heb deze besteld voor mijn nichtje die in januari geboren wordtquote:Op maandag 28 november 2011 13:08 schreef octopussy het volgende:
Alleen vandaag heeft GAP 25% korting en Free Delivery (code merry25 invullen bij checkout).![]()
Beetje jammer dat de kledingstukken die ik op het oog had al weg zijn
Ik heb ook een witte en zwarte, eventueel een mast groter vlindur!quote:Op maandag 28 november 2011 15:34 schreef wickie het volgende:
Vlindur ik kon ze ook niet meer vinden toen. En ze zijn zo fijn!
Ik heb er 2 voor je in de aanbieding in maat M een witte en een zwarte.
Ik heb er ook 1 van de Lindex, ook zwart.
Oeh! Die is inderdaad prachtig!! Ik wil m ik wil m ik wil mquote:Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Deze zal jouw prachtige tint-kindje ook prachtig staan vermoed ik.
[ afbeelding ]
Kun je 'm niet meer aan je winkelmandje toevoegen? Of je moet wachten totdat de kleine van mijn zussie eruit is gegroeid (ze krijgt in januari een dochter en ze heeft 'm al geclaimd bij mequote:Op maandag 28 november 2011 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oeh! Die is inderdaad prachtig!! Ik wil m ik wil m ik wil m
kom es ff snel naar V&A dan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Lishe het volgende:
WICKIE! Nu heb ik dankzij dat lieve pakje de hele webshop van 4funkyflavours leeggekocht.Mn Lena groeit uit al de kleren.
Doe mij zo'n man!!! Die van mij vindt dat ze kleren genoeg hebben. Niet dat ik me er iets van aantrek.... Vandaag kwam ik bij de hema die tulerokjes tegen, niet wetende of het is voor meike zou zijn toch maar meegenomen, met de gedachte het haar aan te trekken en dan te kijken of het wat was... Nou toen ze het rokje zag.....ze ging nog net niet door het plafond van vreugde.... Dat is een balletrokje!!!!!! Huppa, de andere rok uit en ze heeft het de rest van de dag aangehad, en maar draaien, zwieren en zwaaien.... En of ik het mooi vond??? Ach mwoh..... Maar zij wel, en dat is het belangrijkste hahaquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
T vond dat Evie nog een verjaardagsjurk moest; en deze heeft ie uitgekozen:
http://www.nextdirect.com(...)3174&curr=eur〈;=en&country=nl&curr=EUR&returnurl=%2fshop%2fgatt2%2f8%2fgatt2%2f4%2fcat%2f418%2f7%3fnxti%3d0%26nxtv%3d000%26isort%3dbst%26curr%3dEUR%26country%3dnl%26lang%3den&bct=%26quot%3bShop%20By%20Product%26quot%3b%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bOlder%20Girls%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bYounger%20Girls%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bDresses
en toen heb ik deze ook maar besteld
http://www.nextdirect.com(...)6568&curr=eur〈;=en&country=nl&curr=EUR&returnurl=%2fshop%2fgatt2%2f8%2fgatt2%2f4%2fcat%2f418%2f0%3fnxti%3d0%26nxtv%3d000%26isort%3dbst%26curr%3dEUR%26country%3dnl%26lang%3den&bct=%26quot%3bShop%20By%20Product%26quot%3b%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bOlder%20Girls%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bYounger%20Girls%26nbsp%3b%26gt%3b%26nbsp%3bDresses
ben benieuwd!
Dat las ik later, dat je 'm wilde verkopen, zover was ik niet gekomen toen ik m bestelde. Ik zag m en hop meteen naar die sitequote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef wickie het volgende:
Marrije, je had van mij het pakje kunnen overnemen!
Lishe, de leggings zijn heel erg fijn! En gewoon ook heel veel andere mooie dingen kopen!
Ik kreeg een mail van 4funkyflavours voor een sale avond... In Eindhoven![]()
Ik baal... Dat gaat niet lukken...
Ik wil zo graag een jumpsuit die Wiesje wel staat. Maar die zijn momenteel niet afgeprijsd op de website..
ej sikke lej heeft mooie neutrale kleuren, ik heb t zelfde probleem voor lex als jij voor Wies..quote:Op maandag 28 november 2011 22:17 schreef wickie het volgende:
Die zijn ook te fel.. Maar wel erg mooi, maar niet voor Wies.
Bij Mette had dat allemaal fantastisch gestaan.
ah die maat heb ik dus net besteldquote:Op maandag 28 november 2011 22:21 schreef wickie het volgende:
62/68
Ik heb laatst ook van Mefke een superleuke jumpsuit overgenomen, staat r ook echt totaal niet
Ik vind het door de roezeltjes een meisjespakkie, qua kleur had het inderdaad ook voor jongens gekund.quote:Op maandag 28 november 2011 22:34 schreef Marrije het volgende:
Klinkt meer iets voor jongens?![]()
Molo heeft een pakje met zachte kleuren, bijna flets krijg ik het idee als ik de foto's zie, colibri. Maar daar moet je van houden.
En stel dat ze haar andere pak onderspuugt, of dat het gaat regenen en haar andere pak wordt nat!quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:09 schreef Keshet het volgende:
Ik denk wel dat je 'm nodig hebt Wickie.Omdat total cuteness enzo.
ah dat wilde ik horenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:27 schreef Poppedein het volgende:
Die trui heb ik ook voor Jelte Twinks, die is erg mooi!! Ik heb maat 12 maanden en die valt als een ruime 74 vind ik, dus zeker niet te klein nemen dan, maar de kleuren zijn erg mooi!
En dat pakje idd, hij was er toen ik van de week bestelde alleen niet meer in Jelte's maat...dan ga ik zeker nog weer even sneupen, want t voelde als een erg fijn pakje! En KD, ik vind m op t plaatje redelijk kleurecht zo, maar ik snap wat je bedoet met neigen naar de roze kant, dat was in werkelijkheid echter absoluut niet zo, meer creme/bruinig! Een goeie voor de jouwese!
die in t grijs is ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef wickie het volgende:
Puck, Kruimeltje en die kleertjes Twinks![]()
![]()
Ik zie allemaal Wies dingetjes bij 3 suisses, help![]()
Opslag verliefd, maar zo niet nodig, maar toch willen hebben:
[ afbeelding ]
haha, nee toch niet...quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:13 schreef wickie het volgende:
Totaal offtopic, heb je die bakfiets nog gekocht?
ff een tip; je kan de mouwen en pijpen ómslaan met de speciaal daarvoor gemaakte stof; je krijgt dan dichte uiteinden; en de mouwen en pijpen zijn iets korter..quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef wickie het volgende:
Hij staat echt gaaf
Ik had zo mn bedenkingen natuurlijk, maar zo valt hij reuze mee met dat over de top.
Ik heb nog een Wies in het Lindex pak die nog een kilometer te groot is.
[ afbeelding ]
Heb je een Jola mode in de buurt? Ik kijk meestal alleen bij de grote maten daar, maar daar hebben ze wel heel veel verschillende kleuren. weet dus niet zeker voor maat 68, maar je kunt even bellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:39 schreef krijtlijk het volgende:
bij de Hema, V&D en H&M zie ik hier alleen maar roze, wit en grijs.
ja die van de hema zijn heeeel fijn! ik heb dr net weer 8 gescoord voor Eviequote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
hema! Of V&D, of H&M
[ afbeelding ]
Isabeau is in 't hema vandaag. Maar ze zat niet stil.
c&a h&m..zeemanquote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef krijtlijk het volgende:
Waar kan ik rode en blauwe en evt andere kleuren maillots vinden, iemand een idee?
Online vind ik er wel wat maar die zijn meestal in de verkeerde maat of te duur, ik moet mt 68 hebben.
Eigenlijk zien de onze er best hetzelfde uit qua kleding.. voorheen was je meer van de tuttig en netjes toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
hema! Of V&D, of H&M
[ afbeelding ]
Isabeau is in 't hema vandaag. Maar ze zat niet stil.
M'n kind wordt groter. Ik vind dat vooral bij echt kleintjes leuk. Nu past het niet meer bij d'r. Voelt als een verkleedpartijtje.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Eigenlijk zien de onze er best hetzelfde uit qua kleding.. voorheen was je meer van de tuttig en netjes toch?
dat wordt wel minder zo te zien
OMG, die schreeuwt gewoon SAAR!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef Keshet het volgende:
Leuke bestelling Wickie!![]()
Ik heb hulp nodig, ik faal weer eens keihard in 't maken van een combinaaaasie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niks wat hier bij kan als shirtje en kan ook niks vinden.Hebben jullie nog tips?
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou er een wit vestje op doen denk ik
Dat was ik! Thanks, morgen kijken!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand zocht een zwart tule rokje in V&A laatst, nu bij de wibra hebben ze wel een geinig modelletje.
Oh en!!!! very veel Jilly sale bij de shoeby, heb er vanmiddag een rokje gekocht.
en verder is het zo erg nu.. dat ik niet meer weet wat ik moet kopen.
ha! ik zie al iets, groen hebben we nog niet
misschien koop ik 't wel, best toffe kleur
[ afbeelding ]
ik heb alle kleurenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef octopussy het volgende:
H&M heeft ook tule rokjes in een aantal kleuren voor nog geen tientje
Je hebt wel verschillende modelletjesquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Huh? Ik heb ook zo'n zwart tule rokje van de h en m voor Evie, in 86/92 en die zakt haar dus echt letterlijk van dr kont.. dacht dus dat ze juist groot vallen haha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |