Het was ook een vast houden, gáuw foto maken en dan weer terug rennen. Of nou ja, ik was één stap van m verwijderd. maar heb even in mijn onovertroffen archief (lees: grote bak met losse foto'squote:Op vrijdag 25 november 2011 15:28 schreef oeke het volgende:
Echt?en al zo netjes zitten?
Dat deed de mijnese pas rond 9 maanden.
ah joh, hij liep pas met 18 maanden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef oeke het volgende:
Oef, pak van mijn hart.
Maar goed 9 maanden is dus een no-go voor dit pakje. Maar met 1 maand kan het toch wel voor een jongetje? Ik krijg een meisje hoor, daar niet van.
Dat duurt nog wel even hoor, aan het spui moet eea gebouwd/verbouwd worden ofzo, staat wel in het primark topic.quote:
ehm ze zijn bijna te kleinquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef Twinkly het volgende:
Wollig LexjeDat hij die slofjes al past joh!
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
Twentemeisje, dat jurkje met die uil!
Wat flauw dat het pak juist nu in de Sale gekomen is wickie!
Jij nog wat leuks gezien waarmee HET mutsje te combineren is? Ik wil gewoon kleertjes aan een mutsje aanpassen hahaha hoe erg..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef Twinkly het volgende:
Wollig LexjeDat hij die slofjes al past joh!
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten
Twentemeisje, dat jurkje met die uil!
Wat flauw dat het pak juist nu in de Sale gekomen is wickie!
Oh, dat is jammer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind een rood houtje touwtje jasje ook wel leuk.. welke gele bedoel je trouwens? die ze al heeft? want die is te koud voor winterse buien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |