Eventueel kan schaap misschien ook even langsrijden vanuit zijn werk om het op te halen, denk ik. Als dat bij jullie ook uitkomt, natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:44 schreef octopussy het volgende:
Ssserpente en Miss-sly, de jasjes zijn binnen![]()
en Ssserpente, je inbox is vol, ik mot je adres hebbe!
Het gaat er een beetje om spannen of ik het als briefpost kan versturen. Door mijn brievenbus gaat het net niet, maar misschien krijg ik hem in de dropbox gepropt bij het postkantoor.
Vallen heel normaal vind ik.Hij heeft er letterlijk in iedere maat wel eentje gehad altijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Oona, staat je goed!
Wolf, met nieuwe broeken, nice! Hoe vallen de pyjama's van zeeman poppejans?
Zal ik deze week even voor je kijken bij de Shoeby hier in de buurt?quote:Op zondag 27 november 2011 12:19 schreef Reilain het volgende:
Ik wil ook dat konijn! Helaas geen shoeby hier...
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Vandaag even in het dorp geshopt. We hebben nu ook het konijn van shoeby omdat het Anne zo gaaf stondzal morgen foto's maken vd buit.
Seeeeeeeeeeeabert ook al issie klein, kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zij-hijn!quote:Op zondag 27 november 2011 13:36 schreef Spewey het volgende:
Bovenste vind ik leuk, Octo, onderste heeft een te hoog Seabert () gehalte.
Dat is toch van baby dinges? dat verkopen ze geloof ik niet in de winkel.quote:Op zondag 27 november 2011 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga kijken! Welke maat? En just to be sure... deze toch?
[ afbeelding ]
goeie schoenenquote:Op zondag 27 november 2011 19:07 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Reilan, 19,95 + de legging 6,95. Maarre schelen onze 2 muppet veel in lengte/gewicht? 80 past J. namelijk prima! Hier 11.5 kg en +/- 80 cm
Hij is wel heel leuk wickie! Zal hem zo van je over willen nemenmaar helaas niemand die erin past. 2x hetzelfde plaatje wicks
[ afbeelding ]
dit is de buit van gisteren, + nog 2 broekjes van noppies maar die zaten al in de was.
Wat grappig! Die heb ik voor Jelte ook! Hij stond idd tussen de meisjes kleertjes, maar ik vond m heus ook best jongens... Maar toen ik m binnenkreeg was t rode roezeltje op de borst toch ook wel heel zoet, dus die heb ik er vakkundig afgesloopt en nu staat ie erg leuk! Wordt veel gedragen hier en dat is aan het pakje zeker niet te zien, want de kleuren blijven echt als nieuw!quote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef wickie het volgende:
Hij was maar 12 euro, want 60% afgeprijsd. Maakt het minder pijnlijk![]()
Het is deze. Toen Wies hem vandaag aan had noemde we heel toepasselijk 'ons kerstpakketje'![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat grappig! Die heb ik voor Jelte ook! Hij stond idd tussen de meisjes kleertjes, maar ik vond m heus ook best jongens... Maar toen ik m binnenkreeg was t rode roezeltje op de borst toch ook wel heel zoet, dus die heb ik er vakkundig afgesloopt en nu staat ie erg leuk! Wordt veel gedragen hier en dat is aan het pakje zeker niet te zien, want de kleuren blijven echt als nieuw!
En dat geldt trouwens ook voor GMK vind ik, of in ieder geval de kleur ocean blue dan. Want ik heb t jurkje wat ik Lena zo leuk vond staan in een maatje groter besteld voor het andere jurkje de deur uitging hier en de kleuren kwam gewoon nog exact overeen! En zo'n waswonder ben ik nou ook weer niet
Ooohquote:Op zondag 27 november 2011 19:06 schreef wickie het volgende:
Hij was maar 12 euro, want 60% afgeprijsd. Maakt het minder pijnlijk![]()
Het is deze. Toen Wies hem vandaag aan had noemde we heel toepasselijk 'ons kerstpakketje'![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben wij dezelfde smaak Marrije... je had kunnen wachten tot Saar eruit is gegroeidquote:Op zondag 27 november 2011 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
OoohMeteen wild van, heb m dan ook meteen besteld
En ik las dat iemand de roezels er vanaf had gehaald, dat ben ik van plan met de knielappen
Geweldig KD!!quote:Op maandag 28 november 2011 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
heerlijk fout heeen trainingspakje maat 62/68
[ afbeelding ]
Had ik dat eerder gewetenquote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dezelfde smaak Marrije... je had kunnen wachten tot Saar eruit is gegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |