Eventueel kan schaap misschien ook even langsrijden vanuit zijn werk om het op te halen, denk ik. Als dat bij jullie ook uitkomt, natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:44 schreef octopussy het volgende:
Ssserpente en Miss-sly, de jasjes zijn binnen![]()
en Ssserpente, je inbox is vol, ik mot je adres hebbe!
Het gaat er een beetje om spannen of ik het als briefpost kan versturen. Door mijn brievenbus gaat het net niet, maar misschien krijg ik hem in de dropbox gepropt bij het postkantoor.
Vallen heel normaal vind ik.Hij heeft er letterlijk in iedere maat wel eentje gehad altijd.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Oona, staat je goed!
Wolf, met nieuwe broeken, nice! Hoe vallen de pyjama's van zeeman poppejans?
Zal ik deze week even voor je kijken bij de Shoeby hier in de buurt?quote:Op zondag 27 november 2011 12:19 schreef Reilain het volgende:
Ik wil ook dat konijn! Helaas geen shoeby hier...
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Vandaag even in het dorp geshopt. We hebben nu ook het konijn van shoeby omdat het Anne zo gaaf stondzal morgen foto's maken vd buit.
Seeeeeeeeeeeabert ook al issie klein, kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zij-hijn!quote:Op zondag 27 november 2011 13:36 schreef Spewey het volgende:
Bovenste vind ik leuk, Octo, onderste heeft een te hoog Seabert () gehalte.
Dat is toch van baby dinges? dat verkopen ze geloof ik niet in de winkel.quote:Op zondag 27 november 2011 13:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga kijken! Welke maat? En just to be sure... deze toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |