Awh, jammer is dat hoor. Maar ik herken het wel, de eerste tijd stonden bepaalde dingen Niels ook niet, hij is nu zo'n ander kleurtype. Toen stond bijvoorbeeld blauw-grijs mooi, nu bruin-groen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben gestopt met het kopen van scandinavische printjes.. t past echt niet bij lex, al zouden de olifantjes qua kleur wel kunnen maar dat groen van de onderste dan weer niet.. hij kan echt alleen maar aardetinten hebben of alles gemengd met een grijs,zwart of bruin. en alles ziet er gelijk te druk uit. ik vind t jammer!
Same here, er zijn er maar weinig die het echt kunnen hebben. Ik vind het er eig meestal als ondergoed uit zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Emma <3<3
Ik heb gewoon echt helemaal niks met die jumpsuits met Scandinavische printjes. Ik vind het ook gewoon nooit echt mooi staan.
Effen jumpsuits vind ik wel mooi.
Net op de kop getikt voor De Beau:
[ afbeelding ]
Laat die sneeuw nu maar komen.
net als de Jackass meterfairyquote:Op woensdag 23 november 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ah kleurdoos.... toe! Vleugeltjes, en dan een foto. Gewoon voor ons! *puppyeyes*
Zal ik het doen? 3 maal maat 92-98 neem ik aan?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:35 schreef miss_sly het volgende:
jaaah, verkocht
Wie gaat er bestellen?
Zouden ze er ook in grote mensen versie zijn?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind m echt heel gaaf alleen wctechnisch nog niet helemaal handig voor mijn tweejarige
heel leuk! en hoe had je dat nou geregeld met die moeders van school: had je ze gerichte opdrachten meegegeven of kregen ze carte blanche?quote:
Gewoon het hele ding naar beneden rukken. Je trekt hem aan via het het gat voor je hoofd. Moet ik alleen nog tegen haar zeggen dat ze hem niet op de grond laat hangen als ze op de wc zitquote:Op donderdag 24 november 2011 15:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik vind m echt heel gaaf alleen wctechnisch nog niet helemaal handig voor mijn tweejarige
Ik in ieder geval wel, ik neem aan Ssserpente ookquote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Zal ik het doen? 3 maal maat 92-98 neem ik aan?
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:44 schreef trui het volgende:
[..]
heel leuk! en hoe had je dat nou geregeld met die moeders van school: had je ze gerichte opdrachten meegegeven of kregen ze carte blanche?
OK, dan plaats ik nu de bestelling. Heb toch zwangerschapsverlof dus ik ben lekker veel thuis om pakketjes te ontvangen en versturenquote:Op donderdag 24 november 2011 15:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel, ik neem aan Ssserpente ook
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef snoopy het volgende:
[..]carte blanche. Ze heeft wel zo'n beetje dezelfde smaak en elk item was maar 7,50.
Dit keer alleen maat 62 en 116 meen ik. De babydingen waren 5 euro per stuk.quote:
Ja ik vind de vorm dus echt heel lelijk van die jurkjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
goodmoodkid heeft korting op alles40% heb net 2 jurkjes binnen 104/110 vallen als 116
quote:Op donderdag 24 november 2011 16:55 schreef Ssserpente het volgende:
Is ie al besteld? Nils vindt 'm ook leuk.
Éigenlijk zocht ik trouwens een jasje (manteltje) dat past bij d'r rode kleertjes.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef octopussy het volgende:
[..]
OK, dan plaats ik nu de bestelling. Heb toch zwangerschapsverlof dus ik ben lekker veel thuis om pakketjes te ontvangen en versturen
Oooohwquote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Twinkly het volgende:
littleshoparoundthecorner, kijk danIk heb een baby'tje nodig!
[ afbeelding ]
Oja, dat is wel een goede! Die hebben misschien ook wel een pakje in die bruin/rood tintquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
zo'n leuk effe kidscase jumpsuit past vast bij dat mutsje!
Kidscase pakjes móet k even voor mezelf gaan verantwoorden tzt...echt ik wil ik wil ik wil, maar denk dat liet gek wordtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
zo'n leuk effe kidscase jumpsuit past vast bij dat mutsje!
Heb jij een nieuw eerste pakje nodig dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Poppejans het volgende:
Jammer trouwens dat ze bij dat mutsje helemaal niks bijpassends hebben in die kleur(en) want dat zou het een geweldig eerste pakje maken!
Ik hoop heel gauw van wel jaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw eerste pakje nodig dan?![]()
dankjewel!! Vind het weer rete spannendquote:
*gaat zoeken googlequote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Kleurdoos het volgende:
imps & elfs heeft mooie melangejumpsuitjes die bij t mutsje passen
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef snoopy het volgende:
[..]carte blanche. Ze heeft wel zo'n beetje dezelfde smaak en elk item was maar 7,50.
Uiteraard! Dat zou echt ontzettendquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:28 schreef Twinkly het volgende:
Oeehhh Poppejans, en dan bak ik gewoon een kindje als die van jou eruit is, mag ik dan het mutsje en pakje overnemen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |