Awh, jammer is dat hoor. Maar ik herken het wel, de eerste tijd stonden bepaalde dingen Niels ook niet, hij is nu zo'n ander kleurtype. Toen stond bijvoorbeeld blauw-grijs mooi, nu bruin-groen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben gestopt met het kopen van scandinavische printjes.. t past echt niet bij lex, al zouden de olifantjes qua kleur wel kunnen maar dat groen van de onderste dan weer niet.. hij kan echt alleen maar aardetinten hebben of alles gemengd met een grijs,zwart of bruin. en alles ziet er gelijk te druk uit. ik vind t jammer!
Same here, er zijn er maar weinig die het echt kunnen hebben. Ik vind het er eig meestal als ondergoed uit zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:56 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Emma <3<3
Ik heb gewoon echt helemaal niks met die jumpsuits met Scandinavische printjes. Ik vind het ook gewoon nooit echt mooi staan.
Effen jumpsuits vind ik wel mooi.
Net op de kop getikt voor De Beau:
[ afbeelding ]
Laat die sneeuw nu maar komen.
net als de Jackass meterfairyquote:Op woensdag 23 november 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Ah kleurdoos.... toe! Vleugeltjes, en dan een foto. Gewoon voor ons! *puppyeyes*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |