Oooohwquote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Twinkly het volgende:
littleshoparoundthecorner, kijk danIk heb een baby'tje nodig!
[ afbeelding ]
Oja, dat is wel een goede! Die hebben misschien ook wel een pakje in die bruin/rood tintquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
zo'n leuk effe kidscase jumpsuit past vast bij dat mutsje!
Kidscase pakjes móet k even voor mezelf gaan verantwoorden tzt...echt ik wil ik wil ik wil, maar denk dat liet gek wordtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
zo'n leuk effe kidscase jumpsuit past vast bij dat mutsje!
Heb jij een nieuw eerste pakje nodig dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Poppejans het volgende:
Jammer trouwens dat ze bij dat mutsje helemaal niks bijpassends hebben in die kleur(en) want dat zou het een geweldig eerste pakje maken!
Ik hoop heel gauw van wel jaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw eerste pakje nodig dan?![]()
dankjewel!! Vind het weer rete spannendquote:
*gaat zoeken googlequote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Kleurdoos het volgende:
imps & elfs heeft mooie melangejumpsuitjes die bij t mutsje passen
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef snoopy het volgende:
[..]carte blanche. Ze heeft wel zo'n beetje dezelfde smaak en elk item was maar 7,50.
Uiteraard! Dat zou echt ontzettendquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:28 schreef Twinkly het volgende:
Oeehhh Poppejans, en dan bak ik gewoon een kindje als die van jou eruit is, mag ik dan het mutsje en pakje overnemen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |