Heb je een Jola mode in de buurt? Ik kijk meestal alleen bij de grote maten daar, maar daar hebben ze wel heel veel verschillende kleuren. weet dus niet zeker voor maat 68, maar je kunt even bellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:39 schreef krijtlijk het volgende:
bij de Hema, V&D en H&M zie ik hier alleen maar roze, wit en grijs.
ja die van de hema zijn heeeel fijn! ik heb dr net weer 8 gescoord voor Eviequote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
hema! Of V&D, of H&M
[ afbeelding ]
Isabeau is in 't hema vandaag. Maar ze zat niet stil.
c&a h&m..zeemanquote:Op woensdag 30 november 2011 12:28 schreef krijtlijk het volgende:
Waar kan ik rode en blauwe en evt andere kleuren maillots vinden, iemand een idee?
Online vind ik er wel wat maar die zijn meestal in de verkeerde maat of te duur, ik moet mt 68 hebben.
Eigenlijk zien de onze er best hetzelfde uit qua kleding.. voorheen was je meer van de tuttig en netjes toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
hema! Of V&D, of H&M
[ afbeelding ]
Isabeau is in 't hema vandaag. Maar ze zat niet stil.
M'n kind wordt groter. Ik vind dat vooral bij echt kleintjes leuk. Nu past het niet meer bij d'r. Voelt als een verkleedpartijtje.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Eigenlijk zien de onze er best hetzelfde uit qua kleding.. voorheen was je meer van de tuttig en netjes toch?
dat wordt wel minder zo te zien
OMG, die schreeuwt gewoon SAAR!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:50 schreef Keshet het volgende:
Leuke bestelling Wickie!![]()
Ik heb hulp nodig, ik faal weer eens keihard in 't maken van een combinaaaasie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb niks wat hier bij kan als shirtje en kan ook niks vinden.Hebben jullie nog tips?
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zou er een wit vestje op doen denk ik
Dat was ik! Thanks, morgen kijken!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef SacreCoeur het volgende:
iemand zocht een zwart tule rokje in V&A laatst, nu bij de wibra hebben ze wel een geinig modelletje.
Oh en!!!! very veel Jilly sale bij de shoeby, heb er vanmiddag een rokje gekocht.
en verder is het zo erg nu.. dat ik niet meer weet wat ik moet kopen.
ha! ik zie al iets, groen hebben we nog niet
misschien koop ik 't wel, best toffe kleur
[ afbeelding ]
ik heb alle kleurenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef octopussy het volgende:
H&M heeft ook tule rokjes in een aantal kleuren voor nog geen tientje
Je hebt wel verschillende modelletjesquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Huh? Ik heb ook zo'n zwart tule rokje van de h en m voor Evie, in 86/92 en die zakt haar dus echt letterlijk van dr kont.. dacht dus dat ze juist groot vallen haha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |