ah dat wilde ik horenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:27 schreef Poppedein het volgende:
Die trui heb ik ook voor Jelte Twinks, die is erg mooi!! Ik heb maat 12 maanden en die valt als een ruime 74 vind ik, dus zeker niet te klein nemen dan, maar de kleuren zijn erg mooi!
En dat pakje idd, hij was er toen ik van de week bestelde alleen niet meer in Jelte's maat...dan ga ik zeker nog weer even sneupen, want t voelde als een erg fijn pakje! En KD, ik vind m op t plaatje redelijk kleurecht zo, maar ik snap wat je bedoet met neigen naar de roze kant, dat was in werkelijkheid echter absoluut niet zo, meer creme/bruinig! Een goeie voor de jouwese!
die in t grijs is ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef wickie het volgende:
Puck, Kruimeltje en die kleertjes Twinks![]()
![]()
Ik zie allemaal Wies dingetjes bij 3 suisses, help![]()
Opslag verliefd, maar zo niet nodig, maar toch willen hebben:
[ afbeelding ]
haha, nee toch niet...quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:13 schreef wickie het volgende:
Totaal offtopic, heb je die bakfiets nog gekocht?
ff een tip; je kan de mouwen en pijpen ómslaan met de speciaal daarvoor gemaakte stof; je krijgt dan dichte uiteinden; en de mouwen en pijpen zijn iets korter..quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef wickie het volgende:
Hij staat echt gaaf
Ik had zo mn bedenkingen natuurlijk, maar zo valt hij reuze mee met dat over de top.
Ik heb nog een Wies in het Lindex pak die nog een kilometer te groot is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |