SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
Emo's.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
Heloef en ik luchten eindelijk ons hart.
Ik heb ook echt heel veel van jullie gevraagdquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:33 schreef ValHallen het volgende:
Heloef en ik luchten eindelijk ons hart.
Klopt. Maar ik had en heb het er voor over.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook echt heel veel van jullie gevraagd
Deze user, als ik homo was zou ik hem raken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had en heb het er voor over.
Mono! Ik draai, de breakup & bitches showquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze user, als ik homo was zou ik hem raken.
Hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even intunen dan!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mono! Ik draai, de breakup & bitches show
Boequote:
* SiIk meldt ook.quote:
Als ik man was zou ik homo worden en VH rakenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach ik wou gewoon dat ze gelukkig was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Maar zeg eerlijk: Bij tijd en wijle was het echt een verschrikking. Echt. Maargoed, je houdt je bek en wacht tot het weer leuker werd tussen hun.
Morgen jongen, ik heb helaas geen toffe biertjes meer kunnen kopen, dus het wordt HJ dan maar morgen denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis meequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen jongen, ik heb helaas geen toffe biertjes meer kunnen kopen, dus het wordt HJ dan maar morgen denk ik.
Mijn penis kan zich niet meer inhoudenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en daarna ik
ohja instellingen goed zetten
Maar dat vond ik prima.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb ook echt heel veel van jullie gevraagd
1 2 3 4 5 6 7 | ___━━____┓━╭━━━━━╮ ____━━____┗┓|::::::^━━━^ ____━━____━┗|:::::|。◕‿‿◕。| ____━━____━━╰O--O-O--O ╯ |
Goed verwoordt. Ik zou het eerlijk gezegd ook ontzettend slecht trekken als ze weer bij elkaar komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik wou gewoon dat ze gelukkig was.
En dat werd ze ondanks alles blijkbaar van die koorknaap, snappen deed ik het niet maar alles voor de liefde he.
De twee mannen in je leven zeggen nee.quote:
Not gonna happenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoordt. Ik zou het eerlijk gezegd ook ontzettend slecht trekken als ze weer bij elkaar komen.
Ik blokkeer haar dan op MSN.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoordt. Ik zou het eerlijk gezegd ook ontzettend slecht trekken als ze weer bij elkaar komen.
Naatje heeft het uitgemaakt. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
VH: kan ik van jou een korte voorgeschiedenis (hihihihihi, daarom vraag ik het aan jou hihihihi) van dit gesprek op een presenteerblaadje krijgen? Ik snap het niet helemaal voel ik.
En nu hebben VH en heloef een herstelperiode nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naatje heeft het uitgemaakt. Dat was het wel zo'n beetje.
sexy en gewaagdquote:
Sexy & Gewaagd topicquote:
quote:
Zeggen de twee kleintjesquote:
Wanneer stuur je naaktpics ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef gewoonfaye het volgende:
What have I, What have I done to deserve this?
Oja. Lang niet geweest daar.quote:
Wij zijn eerlijk gezegd blij dat het uit is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
En nu hebben VH en heloef een herstelperiode nodig.
Ik ben grootquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Zeggen de twee kleintjes![]()
![]()
.
Ik zou nog eerder jou zoenen, moeilijk en akward lopen doen en mijn vriendschap op die manier verkloten. Wat denk je nou.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know
[..]
Ik niet maar ik ga wel schelden en zeggen dat ze alles vergooit.
Nu je het daarover hebt, die patat van die hendrikx jansen ofzo is inderdaad zeer goed te nassen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja. Lang niet geweest daar.
Maar posten sowieso geen leuke mannen (meer)
oehquote:
DAt moet ik ook nog ff doen ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh![]()
oke ik meld mij officieel
incl goede instellingen
heb je mijn jingle nog ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh![]()
oke ik meld mij officieel
incl goede instellingen
Het klinkt alsof je er over na hebt gedacht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder jou zoenen, moeilijk en akward lopen doen en mijn vriendschap op die manier verkloten. Wat denk je nou.
Avondquote:
Dat ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
I know
[..]
Ik niet maar ik ga wel schelden en zeggen dat ze alles vergooit.
In puntzakquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt, die patat van die hendrikx jansen ofzo is inderdaad zeer goed te nassen!
Een geruststellende gedachte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder jou zoenen, moeilijk en akward lopen doen en mijn vriendschap op die manier verkloten. Wat denk je nou.
Ik gok dat je me vet akward en hard zou afwijzenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je er over na hebt gedacht.
Ik zal even een goede voice recorder downloaden. Ik fix wel wat ondertussen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik wil een jingle van monopoly![]()
wil je dat doen?
Ah shit en dan uithuilen bij mij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik gok dat je me vet akward en hard zou afwijzen
Ja joh?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik gok dat je me vet akward en hard zou afwijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal even een goede voice recorder downloaden. Ik fix wel wat ondertussen!
ik kan de jouwe niet meer vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal even een goede voice recorder downloaden. Ik fix wel wat ondertussen!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
How long is the rainbow?xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja toch, toch, toch?quote:
Ik heb hem misschien nog. Mijn HDD is gecrashed, daar stond alle ONZ radio meuk nog op, maar misschien staat het op mijn D schijf. Even kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan de jouwe niet meer vinden
volgens mij ook verwijder omdat radio onz
IK HYPERVENTILEERquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem misschien nog. Mijn HDD is gecrashed, daar stond alle ONZ radio meuk nog op, maar misschien staat het op mijn D schijf. Even kijken
VH, dit kan ik niet hebben.quote:Op http://i.fokzine.net/temp(...)25#104687569]dinsdag 22 november 2011 19:47[/url] schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh?
Naat doet meequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Voor de lieve sint gewint,
een nieuw spel gestart,
Doe je mee met dit oh zo verwart,
spel? Sinterklaas is in het land...
pas op straks ben je dood van kant!
Het Grote Fok! Maffia Spel #48 Sinterklaas is weer in het land!
quote:
anders ik welquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
SR 2009, ik voel de liefde weer in mijn hart stromen.
Ik kan pas iets vertellen als ze het probeert natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
VH, dit kan ik niet hebben. [ afbeelding ]
Mijn hart het breekt, ik hyperventileer, ik word gek, mijn wereld stort in, help.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan pas iets vertellen als ze het probeert natuurlijk.
Dit kan ik bevestigen.quote:
Ik was ermee bezig ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
Hoezo? Je hebt een overtuigende theorie over je eventueel homozijn?
upertofffffffquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij staat er helaas niet meer opMaar ik maak gelijk een nieuwe voor je
Komt goed beeb. We noemen ons eerste kind Rayen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn hart het breekt, ik hyperventileer, ik word gek, mijn wereld stort in, help.
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Schatje, kan ik vanaf donderdag bij jou slapen? die donderdag van SR he
Aan de ene kant hoop ik dat je nee zegt, omdat makkelijkquote:
datquote:
Was mij berichtje van vanochtend geen egoboost genoeg dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik dat je nee zegt, omdat makkelijk
Aan de andere kant, het is altijd leuk als iemand zegt dat die je terug zou zoenen
Ik zou heus wel terugzoenen, denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik dat je nee zegt, omdat makkelijk
Aan de andere kant, het is altijd leuk als iemand zegt dat die je terug zou zoenen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komt goed beeb. We noemen ons eerste kind Rayen.
Goede ondertitel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de kans om legaal te bitchen...
De vorige keer toen ik vroeg of ze gingen trouwen, gingen ze niet trouwen en zei jij niet de speech te doen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik ook speechen op de bruiloft?
Ik ben er over heen gegroeid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik vroeg of ze gingen trouwen, gingen ze niet trouwen en zei jij niet de speech te doen...
Het valt nog mee daar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef SiIk het volgende:
WAT DOEN JULLIE?!
Nu zit ik natuurlijk we de hele avond in die S&G topics te hangen.
Hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt nog mee daar.
MAAR IK HEB DINGEN GEZIEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stil zitten hè!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga zo geknipt worden, dus tot over een uur oid
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit was een break up in 90 minuten
oke, nog 5 te gaan
Ik was verdrietig, boos, bitchy en uiteindelijk blij.
Het waren 7 leuke maanden met Naat, nooit saaiIk hield van hem en dat slijt niet snel, maar ik ga het een plekje geven. Liefjes, luisteraars en lekkertje: oneluv
Ik zal niet meer bitchen, het is goed zo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit was een break up in 90 minuten
oke, nog 5 te gaan
Ik was verdrietig, boos, bitchy en uiteindelijk blij.
Het waren 7 leuke maanden met Naat, nooit saaiIk hield van hem en dat slijt niet snel, maar ik ga het een plekje geven. Liefjes, luisteraars en lekkertje: oneluv
Ik zal niet meer bitchen, het is goed zo
heb je zoveel haarquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga zo geknipt worden, dus tot over een uur oid
Jij weet wat ik bedoel he?quote:
Ik had zo met je te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Was mij berichtje van vanochtend geen egoboost genoeg dan?
Le ego kan niet omgaan met die laatste woordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou heus wel terugzoenen, denk ik.
Ik ga morgen, als ik vroeg genoeg wakker ben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben te lui voor de kapper.
Mijn nieuwe coupe is ook zelfgefabriceerd.
Ik ga na kerstquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef SiIk het volgende:
Ik moet ook maar eens een kappersbezoekje inplannen. Over 3 weken ofzo.
Mijn moeder gaat knippen, dus dit kan nog leuk worden. Straks bevalt het me niet en ga ik gewoon kaal en gabber zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Werd tijd voor Naat om naar de kapper te gaan ja
Ik zou terugzoenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had zo met je te doen![]()
[..]
Le ego kan niet omgaan met die laatste woorden
Dan neem ik je mee naar Masters Of Hardcorequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat knippen, dus dit kan nog leuk worden. Straks bevalt het me niet en ga ik gewoon kaal en gabber zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Werd tijd voor Naat om naar de kapper te gaan ja
Wil jouw mama mij ook knippen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat knippen, dus dit kan nog leuk worden. Straks bevalt het me niet en ga ik gewoon kaal en gabber zijn.
Ik kan ook een vlechtje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan nu een vlechtje in mijn haar en die heeft goedkeuring
Altijd fijn om te horen.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan lijk ik ten minste nog mannelijk, als het zo zou zijn.
Ik ken het gevoel, ik heb er 8 maanden mee geworsteld. En dat is heel zuurquote:
Een echte aankomen econoom doet dat gewoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
En waarom wordt Naat ook nog geknipt door zijn moeder?
Je stimuleert wel om toch econometrie te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte aankomen econoom doet dat gewoon.
Ik knip mijn haar zelfquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
En waarom wordt Naat ook nog geknipt door zijn moeder?
Ik werd gedwongen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte aankomen econoom doet dat gewoon.
Kersenpudding?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Insom had/heeft een hersenschudding
Econometrie is een goede studie denk ik, ga je veel centjes mee verdienen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je stimuleert wel om toch econometrie te doen
Het stond wel tof!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen.
"Je kan zo niet naar 3FM hoor!"
Neequote:
Dat is niet alles heh. Sowieso is het een zware studie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Econometrie is een goede studie denk ik, ga je veel centjes mee verdienen!
Het komt wel goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, ik heb er 8 maanden mee geworsteld. En dat is heel zuur
Heb je die studie al gedaan dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet alles heh. Sowieso is het een zware studie.
Ze heeft toch enigszins smaak mijn moeder.quote:
Was je mammie eigenlijk nog bozig over de meet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft toch enigszins smaak mijn moeder.
Ik ben luiquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die studie al gedaan dan?
Of denk je dat je hetzelfde bent als alle andere paupers daar?
Vertel er eens wat meer over.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Insom had/heeft een hersenschudding
Mijn moeder weet niks van meets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was je mammie eigenlijk nog bozig over de meet?
Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben luiLui en zware studie is geen goede combinatie.
Kende je die nog niet?quote:
dat is alles wat ik weetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over.
Eckte bazen doen natuurlijk techniek of chemiequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit nog op middelbare, maar moet gaan kiezen enzo alles, oriënteren, die meuk.
Ed Sheeran, goede plaat man.quote:
Juist wel. Gewoon zomaar lui zijn werkt niet hè. Je moet lui zijn en vooruit denken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben luiLui en zware studie is geen goede combinatie.
Dit is echt nieuw voor me, maar I like itquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Patatje Metal is gaaf!!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is echt nieuw voor me, maar I like it![]()
Haakt mooi in op het vorige nummer ja.quote:
Dat hoorde ik ook hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoorde ik de A team intro erdoorheen, zal wel aan mij liggen dan.
kloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoorde ik de A team intro erdoorheen, zal wel aan mij liggen dan.
Ze heeft mij nog nooit gezien, dus dan moet je zorgen dat Faye snel een nieuw vriendje krijgt en die naat gaan noemen ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Wat mijn moeder nu wel begint te vragen is of Faye en Naat mij vergezellen naar de herdenkingsdienst van oma. Ooit moet ik zeggen dat het uit is en ze gaat dan weer vragen of ik niet verliefd op Faye ben.
Scherp, ik ben het niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
grrr zeg het niet want ik doe hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, alles, maar drie kwartier met de trein.![]()
Voor de trein springen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
grrr zeg het niet want ik doe het
Maar ik neem haar sowieso niet mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft mij nog nooit gezien, dus dan moet je zorgen dat Faye snel een nieuw vriendje krijgt en die naat gaan noemen ofzo.
wanneer is het? Zaterdag he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Wat mijn moeder nu wel begint te vragen is of Faye en Naat mij vergezellen naar de herdenkingsdienst van oma. Ooit moet ik zeggen dat het uit is en ze gaat dan weer vragen of ik niet verliefd op Faye ben.
Ik zei nietsw.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
grrr zeg het niet want ik doe het
Kut, ik ben geen eckte baas meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eckte bazen doen natuurlijk techniek of chemie
Ik denk dat als ik filosofie kies, wat een leesstudie is, dat ik dan niet veel chickies in de zaal zal zien zitten. Bovendien draait het niet om startsalaris, als je met een hoog salaris begint, maar het werk is kut, dan zijn de uiteindelijke profits minder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist wel. Gewoon zomaar lui zijn werkt niet hè. Je moet lui zijn en vooruit denken.
Kijk. Stel je doet een makkelijke studie die stom is. Dan heb je wel chickies wellicht, maar je startsalaris is danvan je nu geraamde startinkomen. Dat betekent dat je dus met econometrie uiteindelijk minder moeite hoeft te doen om op hetzelfde geldniveau te komen dan als je nu iets makkelijkers doet.
Maar op die kogelhuls kun je misschien het beste rechten doen ofzo. Of bedrijfskunde.
Niet voor die oude barrels die hier rijdenquote:
Joah zaterdag.quote:
Balenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kut, ik ben geen eckte baas meer.
Ik had het sowieso akward gevonden om je mee te nemen, maar goed.quote:
Dan moet je maar in de trein springen naar een oord waar ze fatsoenlijke treinen hebben om te koppenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet voor die oude barrels die hier rijden
Moet ik je dan knuffelen enzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het sowieso akward gevonden om je mee te nemen, maar goed.
is koud buiten.. miss dat ik dat morgen doequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je maar in de trein springen naar een oord waar ze fatsoenlijke treinen hebben om te koppen
Nee joh, ik heb mijn oma wel gekend maar het is meer een vreemde daarnaast is ze 3 jaar dood.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moet ik je dan knuffelen enzo?
Neen. Die doen iets met Bio.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eckte bazen doen natuurlijk techniek of chemie
Filosofie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik filosofie kies, wat een leesstudie is, dat ik dan niet veel chickies in de zaal zal zien zitten. Bovendien draait het niet om startsalaris, als je met een hoog salaris begint, maar het werk is kut, dan zijn de uiteindelijke profits minder.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Echte bazen doen wat ze leuk vinden en geven geen kont om een hoog salaris.
Die lijn jongens, die lijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
Echte bazen doen gewoon wat ze leuk vinden.
1 fucking seconde vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
Echte bazen doen gewoon wat ze leuk vinden.
Ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Vrouwen horen happy te worden van shoppen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ditdaarom cultuursector ! Ook al eindig ik arm, als ik maar happy ben
Eckte bazen leren niet.... die werken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Hiquote:
Word ik ook, hoe goedkoper hoe beterquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen horen happy te worden van shoppen!
Dat zeggen ze altijd over Filosofie, maar als je het leuk vindt, dan kom je gewoon ver. Met filosofie kan je docent worden, in een denkgroep gaan zitten, de politiek in en dat spreekt me allemaal aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Filosofie.
Je hebt dan veel alternativo's, maar er kunnen wel leuke tussen zitten. Maar niet die met dikke tieten, strak lijffie en lekker laag make uppie, maar misschien vind je dat niet zo erg.
Maar toch hè.
Volgens mij verdien je dan met wo nog minder dan ik doe nu. En op een gegeven moment heb je toch van die snaveltjes die gevoerd moeten worden.
Zo zie ik Naat ook eindigen overigens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Ik eindig volgens mij fucking arm.
Als mislukt radio DJ die nooit verder kwam dan koffiebrenger bij Radio 6.
Zoiets.
Maar Naat, no offence, maar voor de politiek heb je ook een flinke dosis charisma nodig.. Enzo. Socializen en netwerken op feestjes en borrels.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd over Filosofie, maar als je het leuk vindt, dan kom je gewoon ver. Met filosofie kan je docent worden, in een denkgroep gaan zitten, de politiek in en dat spreekt me allemaal aan.
INFADELSquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef ValHallen het volgende:
Dit was de hipstermuziek van 2006. Naat zou dit moeten diggen.
Wat denk je dat ik nu doe?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar Naat, no offence, maar voor de politiek heb je ook een flinke dosis charisma nodig.. Enzo. Socializen en netwerken op feestjes en borrels.
Leuk meisje op msnquote:
Je kan er docent mee worden en daar is gebrek aan als de pest atm.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Monopoly het volgende:
Naat, neem van mij aan, ze hebben in de toekomst zware behoefte aan exacte beroepen.
De volgende crisis komt nog, dus kijk naar een opleiding die je leuk vind, maar ook naar de baangarantie / baangelegenheid van dat vak.
Filosofie is een pauper studie en je kan er gewoon te weinig mee.
Leuk meisje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Leuk meisje op msn
Succes!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Leuk meisje op msn
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Melting het volgende:
Man smokkelt televisie mee uit cel
Als de politie dit al niet ziet.....
dan is mijn show ten eindequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Over een uur over 2 ga ik denk ik weer huilen.
Neequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij socialized in de Nachtbagger met huppel.
Hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Leuk meisje op msn
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef Melting het volgende:
Man smokkelt televisie mee uit cel
Als de politie dit al niet ziet.....
Beschrijf haar eens, hoe ziet ze er uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Leuk meisje op msn
Maar serieus: Zo voor de klas staan als filosoof ofzo... Kan je niet beter iets kiezen waar je uiteindelijk een betere baan van kan krijgen ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan er docent mee worden en daar is gebrek aan als de pest atm.
Volgens mij kan je met elke opleiding de politiek in. Voor die andere dingen die je noemt overigens ook. Dus je hebt je keuze denk ik niet goed genoeg uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd over Filosofie, maar als je het leuk vindt, dan kom je gewoon ver. Met filosofie kan je docent worden, in een denkgroep gaan zitten, de politiek in en dat spreekt me allemaal aan.
quote:
Ik zit tot een uurtje of 6 op school. Daarna kan ik klappenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Snuf. het volgende:
MONO HOELAAT GAAN WE MORGEN DONER KANTELEN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |