Mijn hart het breekt, ik hyperventileer, ik word gek, mijn wereld stort in, help.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan pas iets vertellen als ze het probeert natuurlijk.
Dit kan ik bevestigen.quote:
Ik was ermee bezig ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
Hoezo? Je hebt een overtuigende theorie over je eventueel homozijn?
upertofffffffquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij staat er helaas niet meer opMaar ik maak gelijk een nieuwe voor je
Komt goed beeb. We noemen ons eerste kind Rayen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn hart het breekt, ik hyperventileer, ik word gek, mijn wereld stort in, help.
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Schatje, kan ik vanaf donderdag bij jou slapen? die donderdag van SR he
Aan de ene kant hoop ik dat je nee zegt, omdat makkelijkquote:
datquote:
Was mij berichtje van vanochtend geen egoboost genoeg dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik dat je nee zegt, omdat makkelijk
Aan de andere kant, het is altijd leuk als iemand zegt dat die je terug zou zoenen
Ik zou heus wel terugzoenen, denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik dat je nee zegt, omdat makkelijk
Aan de andere kant, het is altijd leuk als iemand zegt dat die je terug zou zoenen
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komt goed beeb. We noemen ons eerste kind Rayen.
Goede ondertitel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de kans om legaal te bitchen...
De vorige keer toen ik vroeg of ze gingen trouwen, gingen ze niet trouwen en zei jij niet de speech te doen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik ook speechen op de bruiloft?
Ik ben er over heen gegroeid.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik vroeg of ze gingen trouwen, gingen ze niet trouwen en zei jij niet de speech te doen...
Het valt nog mee daar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef SiIk het volgende:
WAT DOEN JULLIE?!
Nu zit ik natuurlijk we de hele avond in die S&G topics te hangen.
Hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt nog mee daar.
MAAR IK HEB DINGEN GEZIEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stil zitten hč!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga zo geknipt worden, dus tot over een uur oid
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit was een break up in 90 minuten
oke, nog 5 te gaan
Ik was verdrietig, boos, bitchy en uiteindelijk blij.
Het waren 7 leuke maanden met Naat, nooit saaiIk hield van hem en dat slijt niet snel, maar ik ga het een plekje geven. Liefjes, luisteraars en lekkertje: oneluv
Ik zal niet meer bitchen, het is goed zo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit was een break up in 90 minuten
oke, nog 5 te gaan
Ik was verdrietig, boos, bitchy en uiteindelijk blij.
Het waren 7 leuke maanden met Naat, nooit saaiIk hield van hem en dat slijt niet snel, maar ik ga het een plekje geven. Liefjes, luisteraars en lekkertje: oneluv
Ik zal niet meer bitchen, het is goed zo
heb je zoveel haarquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga zo geknipt worden, dus tot over een uur oid
Jij weet wat ik bedoel he?quote:
Ik had zo met je te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Was mij berichtje van vanochtend geen egoboost genoeg dan?
Le ego kan niet omgaan met die laatste woordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou heus wel terugzoenen, denk ik.
Ik ga morgen, als ik vroeg genoeg wakker ben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben te lui voor de kapper.
Mijn nieuwe coupe is ook zelfgefabriceerd.
Ik ga na kerstquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef SiIk het volgende:
Ik moet ook maar eens een kappersbezoekje inplannen. Over 3 weken ofzo.
Mijn moeder gaat knippen, dus dit kan nog leuk worden. Straks bevalt het me niet en ga ik gewoon kaal en gabber zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Werd tijd voor Naat om naar de kapper te gaan ja
Ik zou terugzoenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had zo met je te doen![]()
[..]
Le ego kan niet omgaan met die laatste woorden
Dan neem ik je mee naar Masters Of Hardcorequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat knippen, dus dit kan nog leuk worden. Straks bevalt het me niet en ga ik gewoon kaal en gabber zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Werd tijd voor Naat om naar de kapper te gaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |