Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben luiLui en zware studie is geen goede combinatie.
Kende je die nog niet?quote:
dat is alles wat ik weetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over.
Eckte bazen doen natuurlijk techniek of chemiequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit nog op middelbare, maar moet gaan kiezen enzo alles, ori๋nteren, die meuk.
Ed Sheeran, goede plaat man.quote:
Juist wel. Gewoon zomaar lui zijn werkt niet h่. Je moet lui zijn en vooruit denken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben luiLui en zware studie is geen goede combinatie.
Dit is echt nieuw voor me, maar I like itquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Patatje Metal is gaaf!!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is echt nieuw voor me, maar I like it![]()
Haakt mooi in op het vorige nummer ja.quote:
Dat hoorde ik ook hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoorde ik de A team intro erdoorheen, zal wel aan mij liggen dan.
kloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoorde ik de A team intro erdoorheen, zal wel aan mij liggen dan.
Ze heeft mij nog nooit gezien, dus dan moet je zorgen dat Faye snel een nieuw vriendje krijgt en die naat gaan noemen ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Wat mijn moeder nu wel begint te vragen is of Faye en Naat mij vergezellen naar de herdenkingsdienst van oma. Ooit moet ik zeggen dat het uit is en ze gaat dan weer vragen of ik niet verliefd op Faye ben.
Scherp, ik ben het niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
grrr zeg het niet want ik doe hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, alles, maar drie kwartier met de trein.![]()
Voor de trein springen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
grrr zeg het niet want ik doe het
Maar ik neem haar sowieso niet mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft mij nog nooit gezien, dus dan moet je zorgen dat Faye snel een nieuw vriendje krijgt en die naat gaan noemen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |