wanneer is het? Zaterdag he?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Wat mijn moeder nu wel begint te vragen is of Faye en Naat mij vergezellen naar de herdenkingsdienst van oma. Ooit moet ik zeggen dat het uit is en ze gaat dan weer vragen of ik niet verliefd op Faye ben.
Ik zei nietsw.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
grrr zeg het niet want ik doe het
Kut, ik ben geen eckte baas meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eckte bazen doen natuurlijk techniek of chemie
Ik denk dat als ik filosofie kies, wat een leesstudie is, dat ik dan niet veel chickies in de zaal zal zien zitten. Bovendien draait het niet om startsalaris, als je met een hoog salaris begint, maar het werk is kut, dan zijn de uiteindelijke profits minder.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist wel. Gewoon zomaar lui zijn werkt niet hè. Je moet lui zijn en vooruit denken.
Kijk. Stel je doet een makkelijke studie die stom is. Dan heb je wel chickies wellicht, maar je startsalaris is danvan je nu geraamde startinkomen. Dat betekent dat je dus met econometrie uiteindelijk minder moeite hoeft te doen om op hetzelfde geldniveau te komen dan als je nu iets makkelijkers doet.
Maar op die kogelhuls kun je misschien het beste rechten doen ofzo. Of bedrijfskunde.
Niet voor die oude barrels die hier rijdenquote:
Joah zaterdag.quote:
Balenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kut, ik ben geen eckte baas meer.
Ik had het sowieso akward gevonden om je mee te nemen, maar goed.quote:
Dan moet je maar in de trein springen naar een oord waar ze fatsoenlijke treinen hebben om te koppenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet voor die oude barrels die hier rijden
Moet ik je dan knuffelen enzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het sowieso akward gevonden om je mee te nemen, maar goed.
is koud buiten.. miss dat ik dat morgen doequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je maar in de trein springen naar een oord waar ze fatsoenlijke treinen hebben om te koppen
Nee joh, ik heb mijn oma wel gekend maar het is meer een vreemde daarnaast is ze 3 jaar dood.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moet ik je dan knuffelen enzo?
Neen. Die doen iets met Bio.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eckte bazen doen natuurlijk techniek of chemie
Filosofie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik filosofie kies, wat een leesstudie is, dat ik dan niet veel chickies in de zaal zal zien zitten. Bovendien draait het niet om startsalaris, als je met een hoog salaris begint, maar het werk is kut, dan zijn de uiteindelijke profits minder.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
Echte bazen doen wat ze leuk vinden en geven geen kont om een hoog salaris.
Die lijn jongens, die lijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
Echte bazen doen gewoon wat ze leuk vinden.
1 fucking seconde vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
Echte bazen doen gewoon wat ze leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |