quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou hem rakenMet een golfstick.
Facebook en Opera. Dat is het toch nogsteeds niet helemaal lekker.quote:
Nou, vertel, lucht je hartquote:
En we weten ook gewoon teveel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat wij altijd Naatjes puinhopen op moesten ruimen ja. We zijn gewoon te betrokken geweest mang.
Mijn eerste echt leuke dag op het werk, en vandaag een kruiwagen vol centjes op mijn rekening leeggestort gekregenquote:
Neeeuh, dat valt wel mee. Ik ben nu wel boos zegmaar, maar het is niet dat ik denk van "fffuuuu, ik wou dat je dood was." Ik ben niet zo haatdragend. Ik geef om hem, om een of andere reden. Kweenie, haten is niet mijn dingquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn eerste echt leuke dag op het werk, en vandaag een kruiwagen vol centjes op mijn rekening leeggestort gekregen
Had jij ook een soort van gevoel van opluchting?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, totaal ongezond. Ik hoop het ook nooit meer mee te maken zo.
Ik ben zo blij dat ik alleen maar knappe exen heb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
it makes me sick to think of you undressed
chromequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Facebook en Opera. Dat is het toch nogsteeds niet helemaal lekker.
Wat me laat twijfelen, want Firefox en Facebook, dat was het toch ook niet helemaal...
Maar goed dat jij mijn ex niet bent.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:29 schreef gewoonfaye het volgende:
it makes me sick to think of you undressed
Ik vind het gewoon een tof zinnetje. Kweenie, mijn exen zijn niet knap, maar ik kijk niet echt naar uiterlijk. Ik ga voor total package.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik alleen maar knappe exen heb.
Ik wil niet van Opera afstappen, iets anders verplicht me om Firefox te gebruiken, en 3 browsers zie ik nou toch ook weer niet zitten..quote:
Mja maar als het eenmaal je ex is dan kan je er nogal eens een afkeer tegen krijgen/ontwikkelenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik alleen maar knappe exen heb.
Ja. Maar zeg eerlijk: Bij tijd en wijle was het echt een verschrikking. Echt. Maargoed, je houdt je bek en wacht tot het weer leuker werd tussen hun.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Had jij ook een soort van gevoel van opluchting?
Whuh? Dan ga je toch juist niet voor "total package" of lees ik het weer niet goed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een tof zinnetje. Kweenie, mijn exen zijn niet knap, maar ik kijk niet echt naar uiterlijk. Ik ga voor total package.
Kweet niet. Ik kan m'n ex wel wat, maar hij is nog wel knap hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja maar als het eenmaal je ex is dan kan je er nogal eens een afkeer tegen krijgen/ontwikkelen
Ik kijk niet alleen naar uiterlijk om iemand mooi te vinden. Ik zie ook een persoonlijkheid #zweverigquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whuh? Dan ga je toch juist niet voor "total package" of lees ik het weer niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |