oh dat dacht ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb niks wat bij een bepaald gedeelte hoort.
Haha Naatje kan er niks van!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:21 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit nummer is gewoon leuk, en het zeikt bedprestaties af.![]()
Waarvan ik niet ga zeggen of ik dat zou beamen of niet [ afbeelding ]
Ja duh, het is hipster recycle muziek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over 3 maanden luister je er nooit meer naar.
Jijquote:
Enigszins wel, het voelt ook gewoon fout.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:24 schreef ValHallen het volgende:
Hey maar heloef, omdat wij twee nogal dicht op de relatie zaten: Heb jij nu ook van die flashbacks? Ik voel me vies, alsof ik steel.
quote:
Maar wel neuken, nou zegquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Fuck you, you oh, i dont want you back
Omdat wij altijd Naatjes puinhopen op moesten ruimen ja. We zijn gewoon te betrokken geweest mang.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Enigszins wel, het voelt ook gewoon fout.
Wat?quote:
Welk lichaamsdeel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb me nog nooit zo lekker gevoeld.
En we hebben niet eens seks gehad!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb me nog nooit zo lekker gevoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |