Het valt nog mee daar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef SiIk het volgende:
WAT DOEN JULLIE?!
Nu zit ik natuurlijk we de hele avond in die S&G topics te hangen.
Hihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het valt nog mee daar.
MAAR IK HEB DINGEN GEZIEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stil zitten hè!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga zo geknipt worden, dus tot over een uur oid
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit was een break up in 90 minuten
oke, nog 5 te gaan
Ik was verdrietig, boos, bitchy en uiteindelijk blij.
Het waren 7 leuke maanden met Naat, nooit saaiIk hield van hem en dat slijt niet snel, maar ik ga het een plekje geven. Liefjes, luisteraars en lekkertje: oneluv
Ik zal niet meer bitchen, het is goed zo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef gewoonfaye het volgende:
En dit was een break up in 90 minuten
oke, nog 5 te gaan
Ik was verdrietig, boos, bitchy en uiteindelijk blij.
Het waren 7 leuke maanden met Naat, nooit saaiIk hield van hem en dat slijt niet snel, maar ik ga het een plekje geven. Liefjes, luisteraars en lekkertje: oneluv
Ik zal niet meer bitchen, het is goed zo
heb je zoveel haarquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en ik ga zo geknipt worden, dus tot over een uur oid
Jij weet wat ik bedoel he?quote:
Ik had zo met je te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Was mij berichtje van vanochtend geen egoboost genoeg dan?
Le ego kan niet omgaan met die laatste woordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou heus wel terugzoenen, denk ik.
Ik ga morgen, als ik vroeg genoeg wakker ben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben te lui voor de kapper.
Mijn nieuwe coupe is ook zelfgefabriceerd.
Ik ga na kerstquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef SiIk het volgende:
Ik moet ook maar eens een kappersbezoekje inplannen. Over 3 weken ofzo.
Mijn moeder gaat knippen, dus dit kan nog leuk worden. Straks bevalt het me niet en ga ik gewoon kaal en gabber zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Werd tijd voor Naat om naar de kapper te gaan ja
Ik zou terugzoenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had zo met je te doen![]()
[..]
Le ego kan niet omgaan met die laatste woorden
Dan neem ik je mee naar Masters Of Hardcorequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat knippen, dus dit kan nog leuk worden. Straks bevalt het me niet en ga ik gewoon kaal en gabber zijn.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
Werd tijd voor Naat om naar de kapper te gaan ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |