ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar mijn kat reageert ook niet op neger hoor. Die kijkt alleen om als ik "Moortje" roep. Maar zelfs dan denkt die van "Fuck it, ik ga slapen"
Dat is een pleonasme.quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui zijn idd.
dan kan je hem "luie neger" noemen.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.
dan kan je hem "luie neger" gaan noemen.
Wij hebben je geholpen met hopen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had niet door dat we al bij pagina 7 waren. Ik dacht even dat ik een ban had en niet meer kon posten.
Jezus.quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.
dan kan je hem "luie neger" gaan noemen.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef dawg het volgende:
die claimde eens dat ie met een paar huisgenoten dat account deelde. complete bullshit natuurlijk gezien het feit dat ie altijd dezelfde riedeltjes postte.
En mensen geloofden dat? Heb ook wel eens tijdje meegelezen in Singles, maar dat slaat nergens op. Soms vind ik mensen op Fok sowieso wel goed gelovig. Sommige dingen zijn zo doorzichtigquote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
JoeyT was een username die door meerdere mensen werd gebruikt.
Althans dat beweerde hij.
Hij helpt altijd bij het krijgen van een goed humeurquote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit hier echt kapot te gaan om mylifeisgay.
Ik heb de wereld weer een stukje mooier gemaaktquote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helemaal van zijn à propos. Wat heb je gedaan Wauwelaar!
Ik wel.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar daar had ik het niet over.
Ik vind hem wel grappig.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
MLIG is geen rascist alleen heel vreemd.
die zullen er vast wel geweest zijn. zeg je in feite zelf al.quote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
En mensen geloofden dat? Heb ook wel eens tijdje meegelezen in Singles, maar dat slaat nergens op. Soms vind ik mensen op Fok sowieso wel goed gelovig. Sommige dingen zijn zo doorzichtig
Liefde moet je delen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me te vol met liefde om mijn lusten uit te leven enzo
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.quote:
Ik denk eigenlijk dat hij de kattennegers bedoelde en niet de menselijkequote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.
wel een subjectief beeld dan?quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.
En de media! Die is altijd schuldig!quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk je veel tv?quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel een subjectief beeld dan?
ja daar komt het vandaan. dan is de vraag of wat ik binnen krijg via de media een beetje objectief is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
En de media! Die is altijd schuldig!
Oh in dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij de kattennegers bedoelde en niet de menselijke
200km ? Dat moet echte liefde zijnquote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag niet vreemdgaan enzo
En mijn vriend zit 200 km verderop en slaapt
Dat is nooit objectief, want het is door mensen gemaakt die ergens bepaalde gedachten over hadden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja daar komt het vandaan. dan is de vraag of wat ik binnen krijg via de media een beetje objectief is.
Het is niet vreemd, je kent me. ik ben wauw.quote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag niet vreemdgaan enzo
En mijn vriend zit 200 km verderop en slaapt
Nee dan wordt hij megabeer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Als minibeer opgroeit, wordt hij dan dit? Fotoboek van Oerbeer
Is het ook, voor zover ik dat mag zeggenquote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
200km ? Dat moet echte liefde zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
200km ? Dat moet echte liefde zijn
En soms gaat die stuk waardoor hij weer een stofzuiger uit elkaar moet halenquote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten met een zwartwit tv uit de jaren 80 die hij met een bezem bediend
Niet dichter bij mijn hart enzoquote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is niet vreemd, je kent me. ik ben wauw.
ik ben vast dichterbij.
Oerbeer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Als minibeer opgroeit, wordt hij dan dit? Fotoboek van Oerbeer
Zie hem weer niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt rare humor, ik moest zo hard lachen om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, hond met PTS-syndroomquote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt rare humor, ik moest zo hard lachen om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ach van veraf zijn de illusies altijd mooier en langer vol te houden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dichter bij mijn hart enzo
Ik hoop dat het nog lang duurt ja, al zou het een illusie zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach van veraf zijn de illusies altijd mooier en langer vol te houden.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
als er nog verzoekjes zijn hoor ik het graag
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
4′33″, en dan dertig keer achter elkaar graag.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
4′33″, en dan dertig keer achter elkaar graag.
Dit.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.
is het een genre-dingetje of zo dan?quote:Op maandag 21 november 2011 23:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Komtie aan met Wooten. Succes stefan
Nu ik erover lees vind ik het niet zo grappig meer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, hond met PTS-syndroom
Val je toch door de mand als humorloze kut?quote:Op maandag 21 november 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ik erover lees vind ik het niet zo grappig meer.
Ga eens snel naar 4chan jij.quote:Op maandag 21 november 2011 23:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Val je toch door de mand als humorloze kut?
Hoe erger het leed, hoe groter het vermaak
Sorry, dacht dat hij verzoekjes vroeg om te spelen op zijn gitaar. Blijkbaar draait hij liedjes op de Fokradioquote:Op maandag 21 november 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
is het een genre-dingetje of zo dan?
quote:Op maandag 21 november 2011 23:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat hij verzoekjes vroeg om te spelen op zijn gitaar. Blijkbaar draait hij liedjes op de Fokradio
RATM- Bulls on Parade ?quote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan ook wel live over de radio verzoekjes spelen. Maar niet op dit tijdstip
ken je stuart hamm? ook erg goed. en john myung. en nog wel meer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef Sinji het volgende:
Neemt niet weg dat Wooten een ongelofelijke koning is
Vet nummer. Die draai ik dalijkquote:
scar tissue eerst !quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vet nummer. Die draai ik dalijk
ach gossieeeequote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik mis California als ik dat nummer hoor
Nee, niet echtquote:Op maandag 21 november 2011 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ken je stuart hamm? ook erg goed. en john myung. en nog wel meer.
john myung van dream theater. en stuart hamm heeft veel met joe satriani gespeeld. beide wel aanraders.quote:Op maandag 21 november 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Maar wel de oldskool George Benson
je bent zelf een eikel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:01 schreef Supersoep het volgende:
Het gaat over vage nummers die niemand kent en het topic is gelijk kapot. Eikels.
Er zijn hier vast vrijwilligersquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef minnemin het volgende:
nee ik ben idd een Gilles de la Tourette - modus waarin ik tegen iedereen en alles wil schreeuwen STELLETJE KUTHOEREN JULLIE ZIJN STOM EN IK WIL SEKS
edit: heeeee sinji makker
Meldt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn hier vast vrijwilligers
Ze wil een relatiequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Halloquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef minnemin het volgende:
nee ik ben idd een Gilles de la Tourette - modus waarin ik tegen iedereen en alles wil schreeuwen STELLETJE KUTHOEREN JULLIE ZIJN STOM EN IK WIL SEKS
ik val in haar leeftijdscategorie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke keer als iemand zich aandient is het van: ''te jongquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef minnemin het volgende:
Wijze woorden. Benzin, kom maar weer uit bedquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Elke keer als iemand zich aandient is het van: ''te jong"
Je bent toch geen wijf van zestig? Gewoon neuken die hap.
tietsprieten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
op afspraak. a.s zondagavond heb ik tijd. minimaal 1.85 lang, maximaal 90kg, geen tietsprieten, penis van acceptabele omtrek en lengte, lekker geurtje en actief in bed en weet hoe mij te verwennen.
Oh rllyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van je zandhaas?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag opeens trek in een augurk, volgens mij ben ik zwanger.
Maar augurken zijn ook gewoon lekker. Vooral bij een bal gehakt met satesausquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Augurk is dan ook facking baas. Het is zo lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jeweet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar augurken zijn ook gewoon lekker. Vooral bij een bal gehakt met satesaus
Ik moest ook aan dat topic denken jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
"Ben je nou een augurk aan het pijpen?!"
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
en de rij wordt langer en langer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou de enige optie zijn ja.
Ouders die meteen die associatie leggen en dat hardop verkondigen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Dus als hij maar voor een paar maanden weg gaat mag ik jou eindelijk bellen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang hij niet langer dan 9 maanden weg is, is het niet verdacht
tot over een jaar. welterusten!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef minnemin het volgende:
hee volgens mij ben ik er uit. 3x mantra opgezegd 'ik ben leuk genoeg' ik ga plassen een appel eten en lekker naar bed. en gewoon op straat door blijven flirten. dan kom ik er wel
Op fok mag ook wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef minnemin het volgende:
hee volgens mij ben ik er uit. 3x mantra opgezegd 'ik ben leuk genoeg' ik ga plassen een appel eten en lekker naar bed. en gewoon op straat door blijven flirten. dan kom ik er wel
Tjah.. ligt aan de onderlinge relatie hè!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ouders die meteen die associatie leggen en dat hardop verkondigen.
Bootycall will doquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus als hij maar voor een paar maanden weg gaat mag ik jou eindelijk bellen?
Als je het op straat doet denk ik niet, maar succes met je flirtpraktijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef minnemin het volgende:
Straatflirten, is dat niet de slang voor tippelen tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je het op straat doet denk ik niet, maar succes met je flirtpraktijken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sopte tijdens dat Asian Hooker nummer
al die kleuren zou ik ook dol van worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kwam door de lolly die ik net op had denk ik.
Zo eentje dus:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kwam door de lolly die ik net op had denk ik.
Zo eentje dus:
[ afbeelding ]
je weet toch wel of er kans op is, lijkt me?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Grapjes als "ik voel hem al schoppen" helpen ook niet echt trouwens.![]()
Gelukkig ben ik nog niet dik, anders zou ik echt paranoid worden.
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
je weet toch wel of er kans op is, lijkt me?
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Krijg jij daar trek in augurken van dan?
nee dat niet. ik heb niet zon uitgebreid leven, dus heb natuurlijk wel liefst een zo groot mogelijke kleuren tv. voor zo goedkoop mogelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten met een zwartwit tv uit de jaren 80 die hij met een bezem bediend
nee tv's repareren is tegenwoordig een zaak die de moeite niet is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
En soms gaat die stuk waardoor hij weer een stofzuiger uit elkaar moet halen
Pil is niet 100%, dus het kán in principe wel ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
je weet toch wel of er kans op is, lijkt me?
Dat heb ik nou nooit.quote:
Ach ja ik ben een halfgod dus ik schijt bakstenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pil is niet 100%, dus het kán in principe wel ja.
[..]
Dat heb ik nou nooit.
Baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat niet. ik heb niet zon uitgebreid leven, dus heb natuurlijk wel liefst een zo groot mogelijke kleuren tv. voor zo goedkoop mogelijk.
ik geil wel heel erg op full-hd enzo, maar dat is allemaal veels te duur.
[..]
nee tv's repareren is tegenwoordig een zaak die de moeite niet is.
me vorige tv wilde maakte vreemde aan/uit geluiden en stond dan pas na een paar minuten aan, tot hij een keer helemaal nooit meer aan wilde. had ik het doorgemeten met een normale multimeter. leek erop dat condensatoren na de gelijkrichter (gewoon 400 volt) condensatoren niet meer goed waren.
had ik er nieuwe ingesoldeert uit een oude computervoeding. is een half jaar goed gegaan en toen was het weer kapot, plus nog wat andere onderdelen eromheen.
blijkbaar waren ze toch niet helemaal goed genoeg....
heb ik maar gewoon weer een tv van zolder meegenomen van me ouders. is nog groter ook
crt televisies zijn geen drol waart, en de moeite die je erin stopt om ze te repareren is het nieteens waard omdat je gratis overal die dingen kan vinden.
zowiezo zitten er in stofzuigers geen onderdelen die je voor de tv eventueel kan gebruiken.
alleen misschien een ontstoringsblokje ofzo, maar dat kan ook wel zonder.
MLiG mag mijn elektronicastudie wel overnemen, dan krijgt hij mijn 10 studiepunten, het vak waarin ik faalde heeft hij zelf al gehaald dus hij loopt dan niet eens achterquote:
Geslachtslogo bij de naam insinueert, maar is niet altijd correct. Jij bent wel slim om geen aannames te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:32 schreef minnemin het volgende:
ohhhh moneyfornothing is vrouw. zenitollmeeksmoorsens
MLIG je bent een baas met je elektroskills
ja idd,.quote:
nee ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
MLiG mag mijn elektronicastudie wel overnemen, dan krijgt hij mijn 10 studiepunten, het vak waarin ik faalde heeft hij zelf al gehaald dus hij loopt dan niet eens achter
Hoe kom je daar zo opeens bij dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:32 schreef minnemin het volgende:
ohhhh moneyfornothing is vrouw. zenitollmeeksmoorsens
Ik heb er minder verstand van. Maar ik ben ook enigszins onontwikkeld op die gebieden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik heb er geen verstand van.
alleen nog net genoeg voor simpele dingen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In die laatste 8 posts ofzo die o.a. over eventuele zwangerschap gingen ja?
uhh wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoor het, best jammer dat die van mij al geweest is
Nice info. Maar beter waag ik het niet mocht mijn tv creperen. Plus, ik heb maar 1 stofmachine Ohnee dat kon nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd,.
weet je hoe je dat doet met condensatoren checken zonder duur materiaal enzo als stroboscoop.
gewoon multimeter op wisselspanning meten zetten, en dan op de grote condensator zetten die gelijkspanning moet afvlakken.
als er ruis op zit, of hij vlakt het niet goed af, dan "flipt" de multimeter en meet hij wisselspanning, en komt er dus wat anders dan 0 op het schermpje.
is wel nogal slechte manier, want werkt maar in een bepaald hertz bereik. buiten dat hertz bereik flippen ze ok denk ik wel. maar is allemaal geen garantie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik gepost, een paar nummers geleden al
de pennetjes zet je op het te meten iets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
waar vind ik een vlugcursus multimeter hanteren + aflezen? dat is toch interessante info.
Ik voel me dom. Ik studeer elektrotechniek en hij weet er stukken meer van dan ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nice info. Maar beter waag ik het niet mocht mijn tv creperen. Plus, ik heb maar 1 stofmachine Ohnee dat kon niet
Je bent maar net begonnen, dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me dom. Ik studeer elektrotechniek en hij weet er stukken meer van dan ik.
Ik moet er echt mee kappen binnenkort
Mij welquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke 5 minuten lukt me niet hoor
Tuurlijk wel, dat is juist het hele idee achter een vrouw zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke 5 minuten lukt me niet hoor
Iedereen op mijn opleiding heeft voorkennis op elektrotechnisch gebied.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent maar net begonnen, dus die vlieger gaat niet op
oh nee. het was niet de goede manier van repareren hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me dom. Ik studeer elektrotechniek en hij weet er stukken meer van dan ik.
Ik moet er echt mee kappen binnenkort
Ja dat dus!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is juist het hele idee achter een vrouw zijn.
quote:
Wat is jouw 'klaarkomfrequentie'?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is juist het hele idee achter een vrouw zijn.
Mijne is een ontzettend geile vrouw. Dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is jouw 'klaarkomfrequentie'?
Ik wilde een antwoord in minuten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijne is een ontzettend geile vrouw. Dan lukt het wel.
Dat is gevoelig informatie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is jouw 'klaarkomfrequentie'?
Niks die had je nog tegoedquote:
Waarom? Mensen zullen je er vast niet om herkennen, neem ik aan. Tenzij het een extreme waarde is natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is gevoelig informatie.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Mensen zullen je er vast niet om herkennen, neem ik aan. Tenzij het een extreme waarde is natuurlijk.
even een spoedcursus tv "opfrissen".quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen op mijn opleiding heeft voorkennis op elektrotechnisch gebied.
Ik zou hun voorbeeld kunnen volgen en er mijn vrije tijd aan kunnen gaan besteden om hetzelfde niveau te bereiken, maar ik ben niet geinteresseerd genoeg
Het kwam niet eens in me op dat ik eraan herkent zou worden, het is meer dat ik het a. niet weet en het b. niet iets wat fok aan zou gaan als ik het wel zou weten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Mensen zullen je er vast niet om herkennen, neem ik aan. Tenzij het een extreme waarde is natuurlijk.
Bij mij gaat het niet zo makkelijk, maar als het lukt is het heel heftigquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik meen het hoor, waarom zou je dat niet vertellen?
Wat is jouw frequentie Moonwalk?
Ik weet het niet zeker, ik heb niet veel sekservaring.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kwam niet eens in me op dat ik eraan herkent zou worden, het is meer dat ik het a. niet weet en het b. niet iets wat fok aan zou gaan als ik het wel zou weten.
Bweheehehequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Masturbeer je wel eens?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet zo makkelijk, maar als het lukt is het heel heftig![]()
Ik neem het iemand niet kwalijk als het niet meteen lukt bij mij, want dat ligt gewoon aan mij
Maar ik moest gewoon lachen omdat ik het voor me zagdat iemand dat hier leest en dat je dan bij je volgende lover opeens te horen krijgt van : "
![]()
![]()
BEN JIJ MOONWALK !? "
Jaja. Ik hou je in de gaten.quote:
Ik doe niet aan masturberen en tijdens seks ga ik niet op de klok kijken hoe lang we al bezig zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, ik heb niet veel sekservaring.
Maar bij masturberen heb ik denk ik ongeveer 12 minuten pauze nodig tussen twee orgasmes.
loka. over elektronica praten is leuk enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan. Waar denk je dat het probleem zit, in de versterking?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
loka. over elektronica praten is leuk enzo.
ik heb nog een buizenradio uit de jaren 50 met fm (heb er ook 1 uit de jaren 30, maar die doet het nog).
de fm is steeds zachter gegaan, en is nu zo zacht geworden dat het volume helemaal open moet staan voordat je maar iets hoort. jij kan dat beter repareren dan ik denk ik want ik heb niet zoveel verstand van andere dingen dan voedingen en simpele dingen enzo.
Ik zou echt niet zonder kunnen denk ik, maar dat is een van mijn gebrekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan masturberen en tijdens seks ga ik niet op de klok kijken hoe lang we al bezig zijn.
Uit de jaren 30? Hoe kwam je daaraan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
loka. over elektronica praten is leuk enzo.
ik heb nog een buizenradio uit de jaren 50 met fm (heb er ook 1 uit de jaren 30 zonder fm, maar die doet het nog).
de fm is steeds zachter gegaan, al het andere doet het nog, nu is het zo zacht geworden dat het volume helemaal open moet staan en je hoort nog maar heel zachtjes iets. jij kan dat beter repareren dan ik denk ik want ik heb niet zoveel verstand van andere dingen dan voedingen en simpele dingen enzo.
ik heb alleen maar weerstandjes opgemeten maar ik heb niets kunnen vinden, allemaal ingewikkeld met waar nou signaal opstaat en voor wat enzo, en dan ook nog buizen
ik heb geen flauw idee, denk niet dat het in de eindversterking zit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat kan. Waar denk je dat het probleem zit, in de versterking?
oude boerderij ouders waar veel oud spul soms staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uit de jaren 30? Hoe kwam je daaraan.
Ik heb wel een keer een AM-modulator gemaakt, maar dat was met moderne onderdelen zoals opamps enzo, ik denk dat die van jou heel anders in elkaar zit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee, denk niet dat het in de eindversterking zit.
am enzo doet het gewoon nog.
het is buizen, dus dat is in ieder geval misschien al anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een AM-modulator gemaakt, maar dat was met moderne onderdelen zoals opamps enzo, ik denk dat die van jou heel anders in elkaar zit.
Ik vind er echt geen klap aan, geef mij maar gewoon mijn kerel om me tevreden te houden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder kunnen denk ik, maar dat is een van mijn gebreken
Ja ik weet dus niet hoe dat werkt. Misschien kun je er iets over vinden op internet? FM verschilt niet zoveel van AM in opbouw, het bevat alleen een ander soort filtersysteem.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is buizen, dus dat is in ieder geval misschien al anders.
en het is fm
Ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan masturberen en tijdens seks ga ik niet op de klok kijken hoe lang we al bezig zijn.
en ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen klap aan, geef mij maar gewoon mijn kerel om me tevreden te houden.
Ik vind het toch iets anders, bij masturberen hoef je echt alleen maar aan jezelf te denken enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen klap aan, geef mij maar gewoon mijn kerel om me tevreden te houden.
Ik heb de hele tijd geluisterdquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:02 schreef stefanhaan het volgende:
Zo. Anderhalf uur de Fok radio49 radio bemand. Ik ben gesloopt
Je bent toch geen meisje, gesloopt en met je ponponsquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:02 schreef stefanhaan het volgende:
Zo. Anderhalf uur de Fok radio49 radio bemand. Ik ben gesloopt
Mijn vriendin sloopt je dan welquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je bent toch geen meisje, gesloopt en met je ponpons
Mij slopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn vriendin sloopt je dan wel
ik bedoelde slopen ook op een andere manierquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mij slopenwaarom in hemelsnaam omdat ik je een meisje noem?
[ afbeelding ]
Ga je haar bellen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoer belt naar me net. en stuurt me een sms.
"bel me even, dan kan ik uitleggen wat er aan de hand was"
Mooi, dan krijg je je sok dus terug in ruil voor nog een beurt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
prostituee van donderdag en vrijdag belt naar me net. en stuurt me een sms.
"bel me even, dan kan ik uitleggen wat er aan de hand was"
En de theedrinkkleren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mooi, dan krijg je je sok dus terug in ruil voor nog een beurt.
ze stuurt weer een sms:quote:
Misschien is het op te lossen, maar zorg dat ze je niet nog een keer besteelt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze stuurt weer een sms:
"wacht ff schat kijk me vriend was thuis gekomen. vandaar. ik ga zo meteen weer naar enschede, dus ben je boos? X"
moet ik nou NU wachten ivm iets met haar vriendje ? of is ze band dat ik tegen haar uit ga vallen ofzo, en was dat van die vriend dan vrijdagavond ?
misschien dat er wel heelmaal niets aan de hand was dat ze slecht is, ik ben nogal naief merk ik dat ik haar meteen wel geloof.
kan natuurlijk iets gebeurd zijn met narcolepsie
Maar hij vindt haar niet leuk. Zei hij tenminste.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat ze het uit wil maken met die vriend en dat ze nu een relatie met jou wil beginnen.
Hij is schattig hequote:Op dinsdag 22 november 2011 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet slapen dus ik kom weer even meelezen. Het gaat uiteraard weer over masturberen en hoeren.
MliG is hard op weg een van mijn favorieten te worden.
Jij krijgt een percentage hequote:Op dinsdag 22 november 2011 01:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik denk dat ze het uit wil maken met die vriend en dat ze nu een relatie met jou wil beginnen.
Ik lig nu met mijn foon in bed, wou net gaan slapen. Komt er weer een potentieel pareltje vooorbij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet slapen dus ik kom weer even meelezen. Het gaat uiteraard weer over masturberen en hoeren.
MliG is hard op weg een van mijn favorieten te worden.
nee zo weinig "klik" heb ik met haar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
grappige anekdote voor jou:quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik lig nu met mijn foon in bed, wou net gaan slapen. Komt er weer een potentieel pareltje vooorbij.
Eigenlijk moet ik gewoon de hele dag opblijven en achter mijn pc blijven zitten om dit topic te volgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik lig nu met mijn foon in bed, wou net gaan slapen. Komt er weer een potentieel pareltje vooorbij.
Dankquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee zo weinig "klik" heb ik met haar.
en andersom ook, al kan ik dat natuurlijk niet helemaal zeker zeggen.
ze zei dat ze onenigheid had met degeen van het huis waar ze ontvangde. en dat ze wilt dat ik vaker afspreek. en dat ze voor haar geweten me even wilde spreken.
ik ga naar haar wel weer toe op korte termijn, heb natuurlijk niemand anders of wat dan ook of kansen op een vriendin, dus moest eigenlijk al wel, maar nu helemaal wel aardig zeker dus goed dat ze even belde
[..]
grappige anekdote voor jou:
ze zei : seks is goed voor je, is gezond voor je , ik ben zo gezond als een vis.
en prostituee zonder condoom enzo zegt dat.
Had iemand het over mijn leven?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik gewoon de hele dag opblijven en achter mijn pc blijven zitten om dit topic te volgen.
Jij bent ook schattig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had iemand het over mijn leven?
ja soms wel, op een schattig ratje. zoiets als een ratje van de nomnomnomnomnomquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lijk op een ratje volgens hem
Post dat filmpje, Lant zei ook als iets met kawaii vanavond.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nee een schattig ratje. zoiets als een ratje van de nomnomnomnomnom
ja, je lijkt echt zo zelfverzorgend ofzo dan soms. ik weet niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post dat filmpje, Lant zei ook als iets met kawaii vanavond.
Edit: oh oke.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lijk op een ratje volgens hem
Dan ben je denk ik de enige persoon die vindt dat ik voor mezelf kan zorgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, je lijkt echt zo zelfverzorgend ofzo dan soms. ik weet niet.
ja je red je toch ook prima?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik de enige persoon die vindt dat ik voor mezelf kan zorgen
huh wat? hoezo dat nou weer?quote:Maar het is wel waar, zelfs ik leef gezonder dan jij.
Je kunt geen vlees maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat? hoezo dat nou weer?
ik red me nu beter qua eten en al het andere dan 5 jaar terug hoor, en toen leek ik helemaal op jou
Haha, dat ga ik woensdag eens uitproberen.quote:
hamburgers kan ik maken uit de gril.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt geen vlees maken.
En je eet soms langer achter elkaar niet dan ik. Daarom.
zegt degeen die zich misselijk voelt enzo.quote:En je eet soms langer achter elkaar niet dan ik. Daarom.
Ik heb vorige week een schnitzel gegeten die ik in een pan had gemaakt, zonder instructies erop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hamburgers kan ik maken uit de gril.
en ik kan frituren.
al het andere vlees waar geen bereidingswijze op de verpakking staat kan ik niet inderdaad, maar ik heb ook nog nooit van jou gehoord dat je dat voor jezelf hebt gemaakt.
was hij aangebrand geraakt? en was de pan toen onherstelbaar beschadigt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een schnitzel gegeten die ik in een pan had gemaakt, zonder instructies erop.
ja ligt aan je lichaam. Met mijn lichaam is veel meer mis inderdaad , dat weet je. maar gaat al heel lang goed nuquote:En ik ben ook misselijk als ik bij mijn ouders ben en die geven me genoeg eten.
WTF kerel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was hij aangebrand geraakt? en was de pan toen onherstelbaar beschadigt?
als dat gebeurd moet je er boter bij doen dacht ik
[..]
ja ligt aan je lichaam. Met mijn lichaam is veel meer mis inderdaad , dat weet je. maar gaat al heel lang goed nu
Ik had er al boter bijgedaan, anders zou het mislukken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was hij aangebrand geraakt? en was de pan toen onherstelbaar beschadigt?
als dat gebeurd moet je er boter bij doen dacht ik
[..]
ja ligt aan je lichaam. Met mijn lichaam is veel meer mis inderdaad , dat weet je. maar gaat al heel lang goed nu
Die wil gewoon weer geld. Voorzichtig doen mlig. En je trui terugeisen. Ruggengraat!quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze stuurt weer een sms:
"wacht ff schat kijk me vriend was thuis gekomen. vandaar. ik ga zo meteen weer naar enschede, dus ben je boos? X"
moet ik nou NU wachten ivm iets met haar vriendje ? of is ze band dat ik tegen haar uit ga vallen ofzo, en was dat van die vriend dan vrijdagavond ?
misschien dat er wel heelmaal niets aan de hand was dat ze slecht is, ik ben nogal naief merk ik dat ik haar meteen wel geloof.
kan natuurlijk iets gebeurd zijn met narcolepsie
Haha. Natuurlijk zegt de prostituee dat, ze gaat niet verkondigen dat ze een soa heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
grappige anekdote voor jou:
ze zei :" seks is goed voor je, is gezond voor je. ik ben zo gezond als een vis."
de prostituee zonder condoom enzo zegt dat.
Soms als ik hem sms baalt hij omdat hij dan zijn telefoon moet zoeken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net MLiG gebeld omdat hij zijn telefoon kwijt was.
nee niet waar hoor. het liefst wil ik weten waar me telefoon altijd is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms als ik hem sms baalt hij omdat hij dan zijn telefoon moet zoeken.
ja juist de humor is dat ze compleet voorbijgaat aan het feit dat die dingen bestaan. daar denken "wij" aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha. Natuurlijk zegt de prostituee dat, ze gaat niet verkondigen dat ze een soa heeft natuurlijk.
Echt wel, dat zei jij een keer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet waar hoor. het liefst wil ik weten waar me telefoon altijd is.
quote:het is wel zo dat jij elke keer smst. en dan maak ik pas half uur later weer nieuwe ruimte vrij voor nieuwe smsen, en dan krijg ik meteen weer nog een sms van jou die ik dan nog niet had gezien.
ik lees me smsjes altijd pas te laat omdat me geheugen van me telefoon altijd vol zit.
Ow. Ja dat is wat grappiger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, de humor is dat ze compleet voorbijgaat aan het feit dat die dingen bestaan.
en alleen er maar op ingaat dat seks lekker is, en dus gezond voor je.
Wel met de juiste lipgloss.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aardbeitje![]()
Smaken jouw lippen naar aardbei?
Lief van je maar niet iedereen zit hier met problemen, er zijn ook mensen die hier zitten om anderen te helpen en omdat het een gezellig topic isquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:04 schreef El_Matador het volgende:
In plaats van elkaar hier de put in de praten, kan je beter een aantal boeken lezen over versieren. Of beter; bij succesvolle anderen in de leer gaan (samen uitgaan, etc.).
Dan versier je als de Kerstman.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |