ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar mijn kat reageert ook niet op neger hoor. Die kijkt alleen om als ik "Moortje" roep. Maar zelfs dan denkt die van "Fuck it, ik ga slapen"
Dat is een pleonasme.quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui zijn idd.
dan kan je hem "luie neger" noemen.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.
dan kan je hem "luie neger" gaan noemen.
Wij hebben je geholpen met hopen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had niet door dat we al bij pagina 7 waren. Ik dacht even dat ik een ban had en niet meer kon posten.
Jezus.quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.
dan kan je hem "luie neger" gaan noemen.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef dawg het volgende:
die claimde eens dat ie met een paar huisgenoten dat account deelde. complete bullshit natuurlijk gezien het feit dat ie altijd dezelfde riedeltjes postte.
En mensen geloofden dat? Heb ook wel eens tijdje meegelezen in Singles, maar dat slaat nergens op. Soms vind ik mensen op Fok sowieso wel goed gelovig. Sommige dingen zijn zo doorzichtigquote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
JoeyT was een username die door meerdere mensen werd gebruikt.
Althans dat beweerde hij.
Hij helpt altijd bij het krijgen van een goed humeurquote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit hier echt kapot te gaan om mylifeisgay.
Ik heb de wereld weer een stukje mooier gemaaktquote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helemaal van zijn à propos. Wat heb je gedaan Wauwelaar!
Ik wel.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar daar had ik het niet over.
Ik vind hem wel grappig.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
MLIG is geen rascist alleen heel vreemd.
die zullen er vast wel geweest zijn. zeg je in feite zelf al.quote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
En mensen geloofden dat? Heb ook wel eens tijdje meegelezen in Singles, maar dat slaat nergens op. Soms vind ik mensen op Fok sowieso wel goed gelovig. Sommige dingen zijn zo doorzichtig
Liefde moet je delen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me te vol met liefde om mijn lusten uit te leven enzo
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.quote:
Ik denk eigenlijk dat hij de kattennegers bedoelde en niet de menselijkequote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.
wel een subjectief beeld dan?quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.
En de media! Die is altijd schuldig!quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk je veel tv?quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel een subjectief beeld dan?
ja daar komt het vandaan. dan is de vraag of wat ik binnen krijg via de media een beetje objectief is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
En de media! Die is altijd schuldig!
Oh in dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij de kattennegers bedoelde en niet de menselijke
200km ? Dat moet echte liefde zijnquote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag niet vreemdgaan enzo
En mijn vriend zit 200 km verderop en slaapt
Dat is nooit objectief, want het is door mensen gemaakt die ergens bepaalde gedachten over hadden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja daar komt het vandaan. dan is de vraag of wat ik binnen krijg via de media een beetje objectief is.
Het is niet vreemd, je kent me. ik ben wauw.quote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag niet vreemdgaan enzo
En mijn vriend zit 200 km verderop en slaapt
Nee dan wordt hij megabeer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Als minibeer opgroeit, wordt hij dan dit? Fotoboek van Oerbeer
Is het ook, voor zover ik dat mag zeggenquote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
200km ? Dat moet echte liefde zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
200km ? Dat moet echte liefde zijn
En soms gaat die stuk waardoor hij weer een stofzuiger uit elkaar moet halenquote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten met een zwartwit tv uit de jaren 80 die hij met een bezem bediend
Niet dichter bij mijn hart enzoquote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is niet vreemd, je kent me. ik ben wauw.
ik ben vast dichterbij.
Oerbeer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Als minibeer opgroeit, wordt hij dan dit? Fotoboek van Oerbeer
Zie hem weer niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt rare humor, ik moest zo hard lachen om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, hond met PTS-syndroomquote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt rare humor, ik moest zo hard lachen om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ach van veraf zijn de illusies altijd mooier en langer vol te houden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dichter bij mijn hart enzo
Ik hoop dat het nog lang duurt ja, al zou het een illusie zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach van veraf zijn de illusies altijd mooier en langer vol te houden.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
als er nog verzoekjes zijn hoor ik het graag
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
4′33″, en dan dertig keer achter elkaar graag.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
4′33″, en dan dertig keer achter elkaar graag.
Dit.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.
is het een genre-dingetje of zo dan?quote:Op maandag 21 november 2011 23:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Komtie aan met Wooten. Succes stefan
Nu ik erover lees vind ik het niet zo grappig meer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, hond met PTS-syndroom
Val je toch door de mand als humorloze kut?quote:Op maandag 21 november 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ik erover lees vind ik het niet zo grappig meer.
Ga eens snel naar 4chan jij.quote:Op maandag 21 november 2011 23:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Val je toch door de mand als humorloze kut?
Hoe erger het leed, hoe groter het vermaak
Sorry, dacht dat hij verzoekjes vroeg om te spelen op zijn gitaar. Blijkbaar draait hij liedjes op de Fokradioquote:Op maandag 21 november 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
is het een genre-dingetje of zo dan?
quote:Op maandag 21 november 2011 23:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat hij verzoekjes vroeg om te spelen op zijn gitaar. Blijkbaar draait hij liedjes op de Fokradio
RATM- Bulls on Parade ?quote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan ook wel live over de radio verzoekjes spelen. Maar niet op dit tijdstip
ken je stuart hamm? ook erg goed. en john myung. en nog wel meer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef Sinji het volgende:
Neemt niet weg dat Wooten een ongelofelijke koning is
Vet nummer. Die draai ik dalijkquote:
scar tissue eerst !quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vet nummer. Die draai ik dalijk
ach gossieeeequote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik mis California als ik dat nummer hoor
Nee, niet echtquote:Op maandag 21 november 2011 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ken je stuart hamm? ook erg goed. en john myung. en nog wel meer.
john myung van dream theater. en stuart hamm heeft veel met joe satriani gespeeld. beide wel aanraders.quote:Op maandag 21 november 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Maar wel de oldskool George Benson
je bent zelf een eikel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:01 schreef Supersoep het volgende:
Het gaat over vage nummers die niemand kent en het topic is gelijk kapot. Eikels.
Er zijn hier vast vrijwilligersquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef minnemin het volgende:
nee ik ben idd een Gilles de la Tourette - modus waarin ik tegen iedereen en alles wil schreeuwen STELLETJE KUTHOEREN JULLIE ZIJN STOM EN IK WIL SEKS
edit: heeeee sinji makker
Meldt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn hier vast vrijwilligers
Ze wil een relatiequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Halloquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef minnemin het volgende:
nee ik ben idd een Gilles de la Tourette - modus waarin ik tegen iedereen en alles wil schreeuwen STELLETJE KUTHOEREN JULLIE ZIJN STOM EN IK WIL SEKS
ik val in haar leeftijdscategorie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke keer als iemand zich aandient is het van: ''te jongquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:02 schreef minnemin het volgende:
Wijze woorden. Benzin, kom maar weer uit bedquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Elke keer als iemand zich aandient is het van: ''te jong"
Je bent toch geen wijf van zestig? Gewoon neuken die hap.
tietsprieten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:04 schreef minnemin het volgende:
op afspraak. a.s zondagavond heb ik tijd. minimaal 1.85 lang, maximaal 90kg, geen tietsprieten, penis van acceptabele omtrek en lengte, lekker geurtje en actief in bed en weet hoe mij te verwennen.
Oh rllyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van je zandhaas?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag opeens trek in een augurk, volgens mij ben ik zwanger.
Maar augurken zijn ook gewoon lekker. Vooral bij een bal gehakt met satesausquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Augurk is dan ook facking baas. Het is zo lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jeweet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar augurken zijn ook gewoon lekker. Vooral bij een bal gehakt met satesaus
Ik moest ook aan dat topic denken jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
"Ben je nou een augurk aan het pijpen?!"
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
en de rij wordt langer en langer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou de enige optie zijn ja.
Ouders die meteen die associatie leggen en dat hardop verkondigen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Dus als hij maar voor een paar maanden weg gaat mag ik jou eindelijk bellen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang hij niet langer dan 9 maanden weg is, is het niet verdacht
tot over een jaar. welterusten!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef minnemin het volgende:
hee volgens mij ben ik er uit. 3x mantra opgezegd 'ik ben leuk genoeg' ik ga plassen een appel eten en lekker naar bed. en gewoon op straat door blijven flirten. dan kom ik er wel
Op fok mag ook wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef minnemin het volgende:
hee volgens mij ben ik er uit. 3x mantra opgezegd 'ik ben leuk genoeg' ik ga plassen een appel eten en lekker naar bed. en gewoon op straat door blijven flirten. dan kom ik er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |