Oh rllyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van je zandhaas?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag opeens trek in een augurk, volgens mij ben ik zwanger.
Maar augurken zijn ook gewoon lekker. Vooral bij een bal gehakt met satesausquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Augurk is dan ook facking baas. Het is zo lekkerquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jeweet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar augurken zijn ook gewoon lekker. Vooral bij een bal gehakt met satesaus
Ik moest ook aan dat topic denken jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
"Ben je nou een augurk aan het pijpen?!"
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
en de rij wordt langer en langer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zou de enige optie zijn ja.
Ouders die meteen die associatie leggen en dat hardop verkondigen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Dus als hij maar voor een paar maanden weg gaat mag ik jou eindelijk bellen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang hij niet langer dan 9 maanden weg is, is het niet verdacht
tot over een jaar. welterusten!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef minnemin het volgende:
hee volgens mij ben ik er uit. 3x mantra opgezegd 'ik ben leuk genoeg' ik ga plassen een appel eten en lekker naar bed. en gewoon op straat door blijven flirten. dan kom ik er wel
Op fok mag ook wel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:14 schreef minnemin het volgende:
hee volgens mij ben ik er uit. 3x mantra opgezegd 'ik ben leuk genoeg' ik ga plassen een appel eten en lekker naar bed. en gewoon op straat door blijven flirten. dan kom ik er wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |