ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar mijn kat reageert ook niet op neger hoor. Die kijkt alleen om als ik "Moortje" roep. Maar zelfs dan denkt die van "Fuck it, ik ga slapen"
Dat is een pleonasme.quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui zijn idd.
dan kan je hem "luie neger" noemen.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.
dan kan je hem "luie neger" gaan noemen.
Wij hebben je geholpen met hopen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had niet door dat we al bij pagina 7 waren. Ik dacht even dat ik een ban had en niet meer kon posten.
Jezus.quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat is altijd wel jammer, dat die negers zo lui worden idd.
dan kan je hem "luie neger" gaan noemen.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef dawg het volgende:
die claimde eens dat ie met een paar huisgenoten dat account deelde. complete bullshit natuurlijk gezien het feit dat ie altijd dezelfde riedeltjes postte.
En mensen geloofden dat? Heb ook wel eens tijdje meegelezen in Singles, maar dat slaat nergens op. Soms vind ik mensen op Fok sowieso wel goed gelovig. Sommige dingen zijn zo doorzichtigquote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
JoeyT was een username die door meerdere mensen werd gebruikt.
Althans dat beweerde hij.
Hij helpt altijd bij het krijgen van een goed humeurquote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit hier echt kapot te gaan om mylifeisgay.
Ik heb de wereld weer een stukje mooier gemaaktquote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helemaal van zijn à propos. Wat heb je gedaan Wauwelaar!
Ik wel.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar daar had ik het niet over.
Ik vind hem wel grappig.quote:Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
MLIG is geen rascist alleen heel vreemd.
die zullen er vast wel geweest zijn. zeg je in feite zelf al.quote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
En mensen geloofden dat? Heb ook wel eens tijdje meegelezen in Singles, maar dat slaat nergens op. Soms vind ik mensen op Fok sowieso wel goed gelovig. Sommige dingen zijn zo doorzichtig
Liefde moet je delen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me te vol met liefde om mijn lusten uit te leven enzo
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.quote:
Ik denk eigenlijk dat hij de kattennegers bedoelde en niet de menselijkequote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.
wel een subjectief beeld dan?quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt niet zo vaak buiten dus hij zal niet zo'n objectief beeld hebben van sommige bevolkingsgroepen.
En de media! Die is altijd schuldig!quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk je veel tv?quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel een subjectief beeld dan?
ja daar komt het vandaan. dan is de vraag of wat ik binnen krijg via de media een beetje objectief is.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
En de media! Die is altijd schuldig!
Oh in dat geval heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 21 november 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij de kattennegers bedoelde en niet de menselijke
200km ? Dat moet echte liefde zijnquote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag niet vreemdgaan enzo
En mijn vriend zit 200 km verderop en slaapt
Dat is nooit objectief, want het is door mensen gemaakt die ergens bepaalde gedachten over hadden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja daar komt het vandaan. dan is de vraag of wat ik binnen krijg via de media een beetje objectief is.
Het is niet vreemd, je kent me. ik ben wauw.quote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag niet vreemdgaan enzo
En mijn vriend zit 200 km verderop en slaapt
Nee dan wordt hij megabeer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Als minibeer opgroeit, wordt hij dan dit? Fotoboek van Oerbeer
Is het ook, voor zover ik dat mag zeggenquote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
200km ? Dat moet echte liefde zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
200km ? Dat moet echte liefde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |