En soms gaat die stuk waardoor hij weer een stofzuiger uit elkaar moet halenquote:Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zie hem al zitten met een zwartwit tv uit de jaren 80 die hij met een bezem bediend
Niet dichter bij mijn hart enzoquote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is niet vreemd, je kent me. ik ben wauw.
ik ben vast dichterbij.
Oerbeer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Als minibeer opgroeit, wordt hij dan dit? Fotoboek van Oerbeer
Zie hem weer niet hoorquote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt rare humor, ik moest zo hard lachen om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, hond met PTS-syndroomquote:Op maandag 21 november 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt rare humor, ik moest zo hard lachen om dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ach van veraf zijn de illusies altijd mooier en langer vol te houden.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dichter bij mijn hart enzo
Ik hoop dat het nog lang duurt ja, al zou het een illusie zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach van veraf zijn de illusies altijd mooier en langer vol te houden.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
als er nog verzoekjes zijn hoor ik het graag
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
4′33″, en dan dertig keer achter elkaar graag.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef stefanhaan het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
4′33″, en dan dertig keer achter elkaar graag.
Dit.quote:Op maandag 21 november 2011 23:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja, mylifeisgrey moet eens opschieten met zijn haatlied.
is het een genre-dingetje of zo dan?quote:Op maandag 21 november 2011 23:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Komtie aan met Wooten. Succes stefan
Nu ik erover lees vind ik het niet zo grappig meer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel de humor van inzien, hond met PTS-syndroom
Val je toch door de mand als humorloze kut?quote:Op maandag 21 november 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ik erover lees vind ik het niet zo grappig meer.
Ga eens snel naar 4chan jij.quote:Op maandag 21 november 2011 23:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Val je toch door de mand als humorloze kut?
Hoe erger het leed, hoe groter het vermaak
Sorry, dacht dat hij verzoekjes vroeg om te spelen op zijn gitaar. Blijkbaar draait hij liedjes op de Fokradioquote:Op maandag 21 november 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
is het een genre-dingetje of zo dan?
quote:Op maandag 21 november 2011 23:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat hij verzoekjes vroeg om te spelen op zijn gitaar. Blijkbaar draait hij liedjes op de Fokradio
RATM- Bulls on Parade ?quote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef stefanhaan het volgende:
Ik kan ook wel live over de radio verzoekjes spelen. Maar niet op dit tijdstip
ken je stuart hamm? ook erg goed. en john myung. en nog wel meer.quote:Op maandag 21 november 2011 23:46 schreef Sinji het volgende:
Neemt niet weg dat Wooten een ongelofelijke koning is
Vet nummer. Die draai ik dalijkquote:
scar tissue eerst !quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vet nummer. Die draai ik dalijk
ach gossieeeequote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik mis California als ik dat nummer hoor
Nee, niet echtquote:Op maandag 21 november 2011 23:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ken je stuart hamm? ook erg goed. en john myung. en nog wel meer.
john myung van dream theater. en stuart hamm heeft veel met joe satriani gespeeld. beide wel aanraders.quote:Op maandag 21 november 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, niet echt![]()
Maar wel de oldskool George Benson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |