Iedereen op mijn opleiding heeft voorkennis op elektrotechnisch gebied.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je bent maar net begonnen, dus die vlieger gaat niet op
oh nee. het was niet de goede manier van repareren hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me dom. Ik studeer elektrotechniek en hij weet er stukken meer van dan ik.
Ik moet er echt mee kappen binnenkort
Ja dat dus!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is juist het hele idee achter een vrouw zijn.
quote:
Wat is jouw 'klaarkomfrequentie'?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is juist het hele idee achter een vrouw zijn.
Mijne is een ontzettend geile vrouw. Dan lukt het wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is jouw 'klaarkomfrequentie'?
Ik wilde een antwoord in minuten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijne is een ontzettend geile vrouw. Dan lukt het wel.
Dat is gevoelig informatie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is jouw 'klaarkomfrequentie'?
Niks die had je nog tegoedquote:
Waarom? Mensen zullen je er vast niet om herkennen, neem ik aan. Tenzij het een extreme waarde is natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is gevoelig informatie.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Mensen zullen je er vast niet om herkennen, neem ik aan. Tenzij het een extreme waarde is natuurlijk.
even een spoedcursus tv "opfrissen".quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen op mijn opleiding heeft voorkennis op elektrotechnisch gebied.
Ik zou hun voorbeeld kunnen volgen en er mijn vrije tijd aan kunnen gaan besteden om hetzelfde niveau te bereiken, maar ik ben niet geinteresseerd genoeg
Het kwam niet eens in me op dat ik eraan herkent zou worden, het is meer dat ik het a. niet weet en het b. niet iets wat fok aan zou gaan als ik het wel zou weten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Mensen zullen je er vast niet om herkennen, neem ik aan. Tenzij het een extreme waarde is natuurlijk.
Bij mij gaat het niet zo makkelijk, maar als het lukt is het heel heftigquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik meen het hoor, waarom zou je dat niet vertellen?
Wat is jouw frequentie Moonwalk?
Ik weet het niet zeker, ik heb niet veel sekservaring.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het kwam niet eens in me op dat ik eraan herkent zou worden, het is meer dat ik het a. niet weet en het b. niet iets wat fok aan zou gaan als ik het wel zou weten.
Bweheehehequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Masturbeer je wel eens?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij gaat het niet zo makkelijk, maar als het lukt is het heel heftig![]()
Ik neem het iemand niet kwalijk als het niet meteen lukt bij mij, want dat ligt gewoon aan mij
Maar ik moest gewoon lachen omdat ik het voor me zagdat iemand dat hier leest en dat je dan bij je volgende lover opeens te horen krijgt van : "
![]()
![]()
BEN JIJ MOONWALK !? "
Jaja. Ik hou je in de gaten.quote:
Ik doe niet aan masturberen en tijdens seks ga ik niet op de klok kijken hoe lang we al bezig zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, ik heb niet veel sekservaring.
Maar bij masturberen heb ik denk ik ongeveer 12 minuten pauze nodig tussen twee orgasmes.
loka. over elektronica praten is leuk enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |