MLiG mag mijn elektronicastudie wel overnemen, dan krijgt hij mijn 10 studiepunten, het vak waarin ik faalde heeft hij zelf al gehaald dus hij loopt dan niet eens achterquote:
Geslachtslogo bij de naam insinueert, maar is niet altijd correct. Jij bent wel slim om geen aannames te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:32 schreef minnemin het volgende:
ohhhh moneyfornothing is vrouw. zenitollmeeksmoorsens
MLIG je bent een baas met je elektroskills
ja idd,.quote:
nee ik heb er geen verstand van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
MLiG mag mijn elektronicastudie wel overnemen, dan krijgt hij mijn 10 studiepunten, het vak waarin ik faalde heeft hij zelf al gehaald dus hij loopt dan niet eens achter
Hoe kom je daar zo opeens bij dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:32 schreef minnemin het volgende:
ohhhh moneyfornothing is vrouw. zenitollmeeksmoorsens
Ik heb er minder verstand van. Maar ik ben ook enigszins onontwikkeld op die gebieden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik heb er geen verstand van.
alleen nog net genoeg voor simpele dingen.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In die laatste 8 posts ofzo die o.a. over eventuele zwangerschap gingen ja?
uhh wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoor het, best jammer dat die van mij al geweest is
Nice info. Maar beter waag ik het niet mocht mijn tv creperen. Plus, ik heb maar 1 stofmachine Ohnee dat kon nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd,.
weet je hoe je dat doet met condensatoren checken zonder duur materiaal enzo als stroboscoop.
gewoon multimeter op wisselspanning meten zetten, en dan op de grote condensator zetten die gelijkspanning moet afvlakken.
als er ruis op zit, of hij vlakt het niet goed af, dan "flipt" de multimeter en meet hij wisselspanning, en komt er dus wat anders dan 0 op het schermpje.
is wel nogal slechte manier, want werkt maar in een bepaald hertz bereik. buiten dat hertz bereik flippen ze ok denk ik wel. maar is allemaal geen garantie
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had ik gepost, een paar nummers geleden al
de pennetjes zet je op het te meten iets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
waar vind ik een vlugcursus multimeter hanteren + aflezen? dat is toch interessante info.
Ik voel me dom. Ik studeer elektrotechniek en hij weet er stukken meer van dan ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nice info. Maar beter waag ik het niet mocht mijn tv creperen. Plus, ik heb maar 1 stofmachine Ohnee dat kon niet
Je bent maar net begonnen, dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me dom. Ik studeer elektrotechniek en hij weet er stukken meer van dan ik.
Ik moet er echt mee kappen binnenkort
Mij welquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke 5 minuten lukt me niet hoor
Tuurlijk wel, dat is juist het hele idee achter een vrouw zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke 5 minuten lukt me niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |