hamburgers kan ik maken uit de gril.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt geen vlees maken.
En je eet soms langer achter elkaar niet dan ik. Daarom.
zegt degeen die zich misselijk voelt enzo.quote:En je eet soms langer achter elkaar niet dan ik. Daarom.
Ik heb vorige week een schnitzel gegeten die ik in een pan had gemaakt, zonder instructies erop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hamburgers kan ik maken uit de gril.
en ik kan frituren.
al het andere vlees waar geen bereidingswijze op de verpakking staat kan ik niet inderdaad, maar ik heb ook nog nooit van jou gehoord dat je dat voor jezelf hebt gemaakt.
was hij aangebrand geraakt? en was de pan toen onherstelbaar beschadigt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een schnitzel gegeten die ik in een pan had gemaakt, zonder instructies erop.
ja ligt aan je lichaam. Met mijn lichaam is veel meer mis inderdaad , dat weet je. maar gaat al heel lang goed nuquote:En ik ben ook misselijk als ik bij mijn ouders ben en die geven me genoeg eten.
WTF kerel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was hij aangebrand geraakt? en was de pan toen onherstelbaar beschadigt?
als dat gebeurd moet je er boter bij doen dacht ik
[..]
ja ligt aan je lichaam. Met mijn lichaam is veel meer mis inderdaad , dat weet je. maar gaat al heel lang goed nu
Ik had er al boter bijgedaan, anders zou het mislukken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
was hij aangebrand geraakt? en was de pan toen onherstelbaar beschadigt?
als dat gebeurd moet je er boter bij doen dacht ik
[..]
ja ligt aan je lichaam. Met mijn lichaam is veel meer mis inderdaad , dat weet je. maar gaat al heel lang goed nu
Die wil gewoon weer geld. Voorzichtig doen mlig. En je trui terugeisen. Ruggengraat!quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze stuurt weer een sms:
"wacht ff schat kijk me vriend was thuis gekomen. vandaar. ik ga zo meteen weer naar enschede, dus ben je boos? X"
moet ik nou NU wachten ivm iets met haar vriendje ? of is ze band dat ik tegen haar uit ga vallen ofzo, en was dat van die vriend dan vrijdagavond ?
misschien dat er wel heelmaal niets aan de hand was dat ze slecht is, ik ben nogal naief merk ik dat ik haar meteen wel geloof.
kan natuurlijk iets gebeurd zijn met narcolepsie
Haha. Natuurlijk zegt de prostituee dat, ze gaat niet verkondigen dat ze een soa heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
grappige anekdote voor jou:
ze zei :" seks is goed voor je, is gezond voor je. ik ben zo gezond als een vis."
de prostituee zonder condoom enzo zegt dat.
Soms als ik hem sms baalt hij omdat hij dan zijn telefoon moet zoeken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net MLiG gebeld omdat hij zijn telefoon kwijt was.
nee niet waar hoor. het liefst wil ik weten waar me telefoon altijd is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms als ik hem sms baalt hij omdat hij dan zijn telefoon moet zoeken.
ja juist de humor is dat ze compleet voorbijgaat aan het feit dat die dingen bestaan. daar denken "wij" aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha. Natuurlijk zegt de prostituee dat, ze gaat niet verkondigen dat ze een soa heeft natuurlijk.
Echt wel, dat zei jij een keer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet waar hoor. het liefst wil ik weten waar me telefoon altijd is.
quote:het is wel zo dat jij elke keer smst. en dan maak ik pas half uur later weer nieuwe ruimte vrij voor nieuwe smsen, en dan krijg ik meteen weer nog een sms van jou die ik dan nog niet had gezien.
ik lees me smsjes altijd pas te laat omdat me geheugen van me telefoon altijd vol zit.
Ow. Ja dat is wat grappiger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, de humor is dat ze compleet voorbijgaat aan het feit dat die dingen bestaan.
en alleen er maar op ingaat dat seks lekker is, en dus gezond voor je.
Wel met de juiste lipgloss.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aardbeitje![]()
Smaken jouw lippen naar aardbei?
Lief van je maar niet iedereen zit hier met problemen, er zijn ook mensen die hier zitten om anderen te helpen en omdat het een gezellig topic isquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:04 schreef El_Matador het volgende:
In plaats van elkaar hier de put in de praten, kan je beter een aantal boeken lezen over versieren. Of beter; bij succesvolle anderen in de leer gaan (samen uitgaan, etc.).
Dan versier je als de Kerstman.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |